Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (97)Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІНФОРМАТИЗАЦІЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яремчук Н.
Назва : Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 1. - С. 112-118. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.13 (Шифр Н057263/2022/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальні технології--інформатизація--цифровий освітній простір
Анотація: У статті здійснено ретроспективний аналіз становлення системи професійної підготовки вчителів початкової школи в умовах дистанційного навчання в закладах вищої освіти України. Виокремлено тенденції динаміки впровадження дистанційного навчання в освітній процес вищої педагогічної школи у відповідності до низки чинників (політико-економічних, культурно-освітніх, техніко-технологічних) та інституційних аспектів нормативно-правового забезпечення. Проаналізовано тематичні дослідження в освітньо-науковому просторі та виокремлено напрями актуальності трансформації дистанційного навчання в хронології розвитку. Представлено періодизацію розвитку професійної підготовки вчителів початкової школи в умовах дистанційного навчання із визначеними етапами та характерними історико-педагогічними особливостями. Доведена думка про тріаду можливостей на шляху еволюційного розвитку: освітня технологія, форма організації навчання, дистанційна професійна підготовка як педагогічна система. Сформовано оціночне бачення недоліків та переваг предмету дослідження на всіх етапах впровадження та виокремлено рекомендовані шляхи формування професійної підготовки вчителя початкових класів у змінних умовах цифрового освітнього простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хижняк І. А.
Назва : Теоретичне обґрунтування системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 198-211. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.19211 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.19211
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби електронної лінгвометодики--інформатизація освіти--професійна підготовка--системний підхід--учитель початкової школи
Анотація: У статті обґрунтовується важлива роль системної підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності. Автор розглядає наявні експериментальні системи фахової підготовки вчителів початкової школи, виводить закономірності їх побудови і на цій основі формулює визначення власної експериментальної системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності, описує її побудову, що складається з традиційних блоків: концептуально-цільового, змістово-процесуального та результативно-оцінного. Розкриваючи структуру кожного блоку, автор описує складники компонентів, що дозволяє отримати ґрунтовне уявлення про сутність, побудову та методику впровадження пропонованої експериментальної системи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фамілярська Л., Кльоц Л.
Назва : Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 78-83. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.7883 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.7883
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація освіти--онлайн комунікації--практичний психолог--lms google classroom
Анотація: У статті описано методику організації проектної діяльності практичних психологів у закладі післядипломної освіти, удосконалення організації методичної та технологічної складових курсів підвищення кваліфікації практичних психологів закладів дошкільної освіти відповідно до соціального замовлення суспільства. Окреслено можливості застосування Google Classroom як платформи освітньо-мережевої синхронної або асинхронної комунікації зі слухачами курсів підвищення кваліфікації викладачем закладу післядипломної педагогічної освіти. Визначено специфіку етапів організації проектної діяльності слухачів у закладі післядипломної освіти. Узагальнено переваги використання хмарних технологій для організації середовища сучасної освітньої взаємодії, особливості поширення прийомів комп’ютерно-опосередкованого педагогічного впливу на діяльність педагогів в процесі курсового підвищення кваліфікації через використання Google Classroom, що передбачає діалогічну взаємодію, можливості активізації когнітивного та комунікативного аспекту взаємодії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Саух, П. Ю.
Назва : Модель реформування вітчизняної університетської освіти
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 41-45 (Шифр Н057263/2013/3/4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прошкін В. В.
Назва : Освітні веб-ресурси в професійній підготовці майбутніх учителів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 1/2. - С. 183-197. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.18397 (Шифр О283150799/2017/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.18397
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вищий навчальний заклад--електронні освітні ресурси--інформатизація--майбутні учителі--освітні веб-ресурси--професійна підготовка
Анотація: У статті обґрунтовується важлива роль системного застосування освітніх веб-ресурсів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів, що є однією з вимог інформатизації вищої школи і прямо впливає на здатність і бажання майбутніх учителів застосовувати освітні веб-ресурси в майбутній професійній діяльності. Автор аналізує наявні класифікації освітніх веб-ресурсів та подає власну класифікацію за призначенням та методикою застосування в освітньому процесі ВНЗ, яка складається з трьох основних груп веб-ресурсів: ресурси для аудиторної роботи здобувачів ступенів вищої освіти; ресурси для самостійної та позааудиторної роботи студентів педагогічних вишів; ресурси для науководослідної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Полєвікова О., Швець Т.
Назва : Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 115-128. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.8 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна освіта--діти дошкільного віку--онлайн інструменти--онлайн платформи--пандемія
Анотація: У статті здійснено аналіз нових реалій дошкільної освіти в умовах пандемії Covid-19; виокремлено проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками під час дистанційної освіти; означено пріоритетні он-лайн платформи та інструменти для роботи з батьками вихованців та дошкільниками. Також авторами представлені позитивні аспекти дистанційної освіти для педагогів, а саме – можливості безоплатного навчання на різних освітніх платформах; результати опитування вихователів та майбутніх бакалаврів щодо проблем дистанційної освіти дошкільників в умовах пандемії. Серед технологічних труднощів, насамперед, виокремлюємо наявність комп’ютерної техніки, швидкісного Інтернету, можливість у період епідемії відремонтувати будь-які пошкодження апаратури. До педагогічних проблем варто віднести дефіцит кадрів із універсальною підготовкою, тобто таких, які володіють сучасними педагогічними та інформаційними технологіями і психологічно готові до роботи з дошкільниками та їх батьками в новому навчально-пізнавальному мережевому середовищі. Адміністративні проблеми охоплюють складання списків для групових тренінгових занять, консультацій батьків, зв’язок із сім’ями та дітьми, у яких змінилася електронна адреса. Визначено пріоритетні онлайн-платформи та інструменти для роботи з батьками та дошкільниками. Автори також представляють позитивні сторони дистанційної освіти для вихователів, а саме можливість безкоштовної освіти на різних освітніх платформах; результати опитування вихователів та майбутніх бакалаврів з проблем дистанційного навчання дошкільників в умовах пандемії. Результати проведеного опитування засвідчили, що в умовах епідемії стосовно дошкільних закладів не всі переваги дистанційної освіти були реалізовані. Наприклад, через завантаженість дорослих (і педагогів, і батьків), мережевого середовища такі риси дошкільної освіти як гнучкість (одержання освіти у зручний час та в зручному місці), велика аудиторія, економічність, технологічність (використання в освітньому процесі нових досягнень інформаційних технологій), соціальна рівність і, як наслідок – якість, виявилися не характерними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Ломачинська І. Інформаційна культура педагога в системі релігієзнавчої освіти/ І. Ломачинська, Б. Ломачинський (стр.1-14)
Мохоньок З. Історичні етапи становлення національної стратегії канади щодо формування здорового способу життя населення економіка освіти та управління освітою/ З. Мохоньок (стр.15-29)
Жабенко О. Управлінський персонал університету середньої та нижчої ланки: процедура та критерії добору/ О. Жабенко (стр.30-47)
Сисоєв О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти/ О. Сисоєв (стр.48-68)
Наход С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз/ С. Наход (стр.69-84)
Потапчук Т. Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності/ Т. Потапчук, М. Клепар (стр.85-96)
Васильєва М. Гейміфікація в підготовці соціальних працівників/ М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова (стр.97-114)
Полєвікова О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти/ О. Полєвікова, Т. Швець (стр.115-128)
Нежива Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи/ Л. Нежива, С. Паламар (стр.129-142)
Наливайко О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання/ О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков (стр.143-162)
Назаренко Л. "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги/ Л. Назаренко (стр.163-181)
Яненко Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки/ Я. Яненко (стр.182-194)
Козьменко О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова"/ О. Козьменко (стр.195-213)
Січкар А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів/ А. Січкар, В. Дем'яненко (стр.214-230)
Козир М. Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ/ М. Козир (стр.231-246)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нечипоренко К. П., Сізоненко К. В.
Назва : Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 99-105. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.99105 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.99105
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито особливості формування інформатичної компетентності бакалаврів філології у процесі навчання інформатичних дисциплін. Проаналізовано поняття «інформаційна компетентність», «інформатична компетентність». Визначено компоненти інформатичної компетентності в контексті функціонально-діяльнісного поля бакалавра з філології. У результаті дослідження визначено, що у процесі формування інформатичної компетентності у бакалаврів з філології необхідно зосередити увагу на: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності під час навчання й у процесі професійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Уваркіна О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів/ О. Уваркіна (стр.7-17) Кл.слова: військове лідерство,іманентність,національна безпека
Калінічева Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності/ Г. Калінічева (стр.18-30) Кл.слова: гуманітарне право,російська військова агресія
Камінська М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням/ М. Камінська (стр.31-37) Кл.слова: демократія,свобода в освіті,освітні програми
Рябченко В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади/ В. Рябченко (стр.38-48) Кл.слова: доброчесність,моральність,соціальна відповідальність
Кузьмич І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства/ І. Кузьмич (стр.49-60) Кл.слова: компетентнісний підхід,студентоорієнтоване навчання,передвища освіта
Тадеуш О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу/ О. Тадеуш (стр.61-67) Кл.слова: інноваційна освіта,методологія,освітні інновації
Братко М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів/ М. Братко (стр.68-75) Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти,технологія навчання,функції сторітелінгу
Оржель О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння/ О. Оржель (стр.76-81) Кл.слова: студентоцентроване навчання,громада,комплексний холістичний підхід
Дурдас А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс/ А. Дурдас [и др.] (стр.82-88) Кл.слова: креативність,толерантність,міжнародне спілкування
Бойко Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя/ Г. Бойко, Н. Мачинська (стр.89-96) Кл.слова: дистанційна освіта,мобільність педагога,самотивація
Наумова В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури/ В. Наумова (стр.97-103) Кл.слова: стан готовності,професійна культура,неформальна освіта
Ващенко Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки/ Л. Ващенко, О. Карбованець (стр.104-111) Кл.слова: причинне мислення,система понять,причинність
Яремчук Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз/ Н. Яремчук (стр.112-118) Кл.слова: віртуальні технології,інформатизація,цифровий освітній простір
Сірант Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти/ Н. Сірант (стр.119-126) Кл.слова: бережливість,фінансова грамотність,ощадливість
Сисоєв О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща/ О. Сисоєв (стр.127-134) Кл.слова: циркулярна економіка,післядипломна освіта,економіка управління відходами
Десі Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії/ Г. Десі, С. Ермінарто (стр.135-139) Кл.слова: весільний макіяж,електронний посібник,історія макіяжу
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Прошкін В. В. Педагогічна система як предмет наукового дослідження/ В. В. Прошкін (стр.7-12) Кл.слова: наукове дослідження,педагогічна система,системний підхід
Братко М. В. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект/ М. В. Братко (стр.13-18) Кл.слова: підхід,методологія,освітнє середовище
Кульбашна Я. А. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні/ Я. А. Кульбашна (стр.18-21) Кл.слова: вища освіта,медична освіта,фахівці із стоматології
Грищук Ю. В. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти/ Ю. В. Грищук (стр.22-25) Кл.слова: доступність вищої освіти,ефективність вищої освіти,якість вищої освіти
Завгородня Є. Є. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості/ Є. Є. Завгородня (стр.25-28) Кл.слова: свобода,потенціал,творчість
Чернуха Н. М. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн (стр.29-33) Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент,емоційно-оцінний компонент,когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова Г. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі/ Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова (стр.34-39) Кл.слова: якість навчання,результати навчання,самооцінка
Матвієнко О. В. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз/ О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко (стр.40-45) Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів,інформатизація шкільної освіти,засоби ІКТ
Загородня А. А. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади/ А. А. Загородня (стр.46-49) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,порівняльна педагогіка
Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії/ О. Ю Лисенко (стр.50-54) Кл.слова: Велика Британія,медичні школи,післядипломна освіта лікарів
Литвин Л. В. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин (стр.54-59) Кл.слова: кваліфікація,кваліфікаційні галузі навчання,компетенції
Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини/ Н. Г. Пономаренко (стр.60-63) Кл.слова: акредитація,акредитаційна агенція,експертиза
Горбенко Г. В. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю/ Г. В. Горбенко (стр.64-69) Кл.слова: прикладний балакаврат,бакалавр з реклами,практико-орієнтоване навчання
Проценко О. Б. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи/ О. Б. Проценко (стр.69-73) Кл.слова: саморозвиток,акмелогічний тренінг,викладач вищої школи
Біницька К. М. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка"/ К. М. Біницька (стр.74-78) Кл.слова: активні методи навчання,навчання,студенти
Волкова Н. І. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін/ Н. І. Волкова (стр.78-82) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,фахова підготовка
Кифенко А. М. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва/ А. М. Кифенко (стр.82-86) Кл.слова: духовна хорова музика,особистість,репертуар
Білоус О. О. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики/ О. О. Білоус (стр.86-89) Кл.слова: професійний інтерес,майбутній вчитель музики,фахова підготовка
Іслам А. В. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження/ А. В. Іслам (стр.90-94) Кл.слова: екологічна культура,емпіричні методи дослідження,спостереження
Борисенко В. В. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи/ В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна (стр.95-99) Кл.слова: інноваційні технології,інформаційна компетентність,комп'ютерні технології
Решетілова О. М. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців/ О. М. Решетілова (стр.99-) Кл.слова: інтерактивні методи навчання,класифікація вправ,класифікація методів навчання
Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови/ І. В. Малецька (стр.104-107) Кл.слова: діагностика рівня знань,інформаційні платформи,навчання іноземної мови
Диба Т. Г. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть/ Т. Г. Диба (стр.108-112) Кл.слова: професійна підготовка,фізичне виховання,система фізичноЇ освіти
Петренко Н. В. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз/ Н. В. Петренко (стр.112-116) Кл.слова: здоровий спосіб життя,освіта,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2013р.,N 3/4
Цікаві статті :
Ковальчук Н. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії/ Н. Ковальчук (стр.7-11) Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ,архетип української культури
Овсянкіна Л. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти/ Л. Овсянкіна (стр.13-17) Кл.слова: ціннісні орієнтації,модернізація освіти,фундаменталізація
Омельченко Ю. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти/ Ю. Омельченко (стр.18-24) Кл.слова: гуманістична освіта,етика ненасилля,освіта
Купрій. Метафоричне мислення як ознака креативності студента/ Т. Г. Купрій (стр.25-31) Кл.слова: метафора,креативність,пізнання світу
Морщиньська У. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти/ У. Морщиньська, М. Морщиньський (стр.32-37)
Саух. Модель реформування вітчизняної університетської освіти/ П. Ю. Саух (стр.41-45) Кл.слова: реформування вищої освіти,класичний університет,інформатизація
Тригуб. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації/ І. І. Тригуб (стр.46-51) Кл.слова: розвиток системи освіти,експертиза,освітологія
Сисоєва С. О. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми/ С. О. Сисоєва (стр.55-59) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,навчання дорослих
Козак Л. В. Зміст підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.60-68)
Максимова. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю/ Л. П. Максимова (стр.69-74) Кл.слова: педагогічний експеримент,методика експерименту,критерії ефективності
Задорожна. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів/ Н. В. Задорожна (стр.75-78) Кл.слова: компетенція,компетентністний підхід
Юсеф Ю. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів/ Ю. Юсеф (стр.79-84) Кл.слова: коммуникативная культура
Логуш. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії/ Л. Г. Логуш (стр.90-93) Кл.слова: професійна орієнтація,допрофесійна підготовка,професійна діяльність
Кряжев. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть/ П. В. Кряжев (стр.97-102) Кл.слова: міністерські повноваження,освітня реформа,вища освіта, історія
Пахолок. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.)/ Р. І. Пахолок (стр.103-109) Кл.слова: дидактичний процес,чоловічі гімназії
Біницька. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні/ О. П. Біницька Кл.слова: магістр,майбутні керівникі установ
Кристопчук. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст/ Т. Є. Кристопчук (стр.127-134) Кл.слова: підготовка,вчитель,спеціальність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2012р.,N 3/4
Цікаві статті :
Дзвінчук Д. І. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз/ Д. І. Дзвінчук (стр.6-8) Кл.слова: спартанська система виховання,афінська система виховання,ліберальна освіта
Александрова О. С. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти/ О. С. Александрова (стр.9-13) Кл.слова: концепція освіти,людський капітал,середній клас
Логуш Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти/ Л. Г. Логуш (стр.15-19) Кл.слова: підготовка студентів,національна освітня політика,медична освіта
Конох А. П. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів/ А. П. Конох (стр.21-24) Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,вчителі фізичної культури,організатори спортивно-оздоровчого туризму
Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Н. Г. Батечко (стр.25-29) Кл.слова: викладач вищої школи,акмесинергетичний підхід,магістерські програми
Заскалєта С. Г. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації/ С. Г. Заскалєта (стр.30-35) Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,модернізація професійної підготовки,аграрна галузь
Сергеєва О. С. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу/ О. С. Сергеєва (стр.36-38) Кл.слова: освіта дорослих,Римський договір,Лісабонська стратегія
Соколова І. В. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя/ І. В. Соколова (стр.40-46) Кл.слова: професійна ідентичність,професійна компетентність,професійна ідентифікація
Задорожна-Княгницька Л. В. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта"/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.47-52) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,самоосвітня діяльність,університетська освіта
Мачинська Н. І. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу/ Н. І. Мачинська (стр.53-56) Кл.слова: соціальний педагог,діагностичні вміння,діагностична діяльність
Притула О. Л. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання/ О. Л. Притула (стр.57-60) Кл.слова: бойові мистецтва,український рукопаш,професійна підготовка
Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах/ В. С. Корнят (стр.61-65) Кл.слова: інформаційна компетентність,інформаційна грамотність,професійно-педагогічна компетентність
Вайнола Р. Х. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери/ Р. Х. Вайнола (стр.67-71) Кл.слова: рекламно-інформаційні технології,соціальна реклама,ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча К. П. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів/ К. П. Осадча (стр.72-75) Кл.слова: мультимедійні навчальні програми,викладач-тьютор,комп'ютерні тренажери
Омельяненко Г. А. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект/ Г. А. Омельяненко (стр.76-78) Кл.слова: науково-дослідницькі уміння,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В. В. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід/ В. Осадчий В. (стр.80-86) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук Т. Є. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика/ Т. Є. Кристопчук (стр.87-93) Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА,БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА,ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин Л. В. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.94-100) Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД,освіта вихователів,ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук А. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації/ А. В. Марчук (стр.101-105) Кл.слова: відкрита освіта,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко Н. Ю. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр/ Н. Ю. Воєвутко (стр.106-110) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ,ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА,освіта республіки Кіпр
Біницька К. М. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.)/ К. М. Біницька (стр.111-116) Кл.слова: вищі педагогічні школи,ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ,наукова робота
Побірченко Н. А. Трансформація психологічних процесів в освітології/ Н. А. Побірченко (стр.118-123) Кл.слова: трансформаційний простір освітології,теоретико-методологічна трансформація,напрями трансформації
Яремчук Н. В. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація/ Н. В. Яремчук (стр.124-131) Кл.слова: психологічна підготовка,майбутнє материнство,психологічне консультування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


13.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Матвієнко, Ольга Василівна, Поляничко, Зоя Олексіївна
Назва : Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 40-45 (Шифр Н057263/2015/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт - компетентність вчителів--інформатизація шкільної освіти--засоби ікт
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лещенко, Тетяна Олександрівна , Шевченко, Олена Миколаївна, Жовнір, Марина Миколаївна
Назва : Можливості використання мобільних технологій у практиці викладання української мови як іноземної
Паралельн. назви :The opportunities of mobile technologies in the practice of teaching the ukrainian language as a foreign language
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 12. - С. 90-102. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.128 (Шифр В505452853/2022/12). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.128
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація освіти--мобільне навчання--медичний університет
Анотація: У статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного здобувача медичної освіти в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Проаналізовано актуальність і доцільність використання засобів мобільного навчання на заняттях з української мови як іноземної з урахуванням сучасного розвитку суспільства, організаційних і технологічних підстав вишівського курсу української мови як іноземної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лещенко Т., Жовнір М.
Назва : Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 41-53. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.4 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація освіти--інноваційні технології--подкаст--студент-іноземець--українська мова як іноземна--медичний виш
Анотація: У статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного студента-медика в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Акцентовано на потребі педагогічно вмотивованого й раціонального впровадження різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій у вишівський навчально-виховний процес. Окреслено проблему пошуку ефективних шляхів й інноваційних підходів, здатних конкурувати з традиційними методами подачі навчальної інформації, доповнювати й розширювати їхній реєстр. Провідна мета таких трансформацій – підготовка майбутніх конкурентоспроможних фахівців різних галузей, зокрема й медичної. У процесі дослідження обґрунтовано необхідність і цінність системного використання інноваційних дидактичних методів і прийомів, а також форм роботи, навчальних ресурсів, що забезпечать якісну підготовку майбутніх спеціалістів-медиків. У полі зору авторок пропонованої статті – технологія подкастингу. Дослідницями витлумачено термін подкаст. Обґрунтовано доцільність і раціональність їх використання на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Доведено, що виважене впровадження інформаційнокомунікаційних технологій на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» – це спосіб підвищення якості нефахової підготовки студентів-іноземців. Подано стенограму навчального подкасту, який можна використовувати на практичному занятті з дисципліни «Українська мова як іноземна» (ІІІ курс, спеціальність «Медицина»). Тема практичного заняття – «У кардіологічному відділенні». Крім цього, запропоновано розроблену систему вправ до поданого подкасту. Окреслено пріоритетні напрями інформатизації вищої освіти в нашій державі, визначено шляхи подальших досліджень у цьому руслі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Корнят, Віра Степанівна
Назва : Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 61-65 (Шифр Н057263/2012/3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О., Семеняка С.
Назва : Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 156-174. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.156174 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.156174
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--економіко-математичне моделювання--електронний навчальний курс--студенти економічних спеціальностей--студенти математичних спеціальностей
Анотація: У статті подано теоретичне та практичне вирішення проблеми особливостей впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес навчання економіко-математичному моделюванню студентів економічних та математичних спеціальностей. Визначено, що математичне моделювання при максимальному використанні його потенціалу дає можливість виявити та вирішити професійні проблеми різного характеру: чітко визначати мету дослідження, швидко знаходити можливі варіанти її досягнення, розробляти відповідні моделі економічних об’єктів чи явищ і на основі даних моделей створювати ефективні алгоритми і програми оптимальних шляхів розв’язання актуальних завдань. Установлено, що електронний навчальні курси дисциплін «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання» є комплексом навчальнометодичних матеріалів, створених для організації індивідуального та групового навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, які спрямовані на навчання економіко-математичному моделюванню студентів економічних та математичних спеціальностей. Спираючись на окреслені можливості застосування електронного навчального курсу, а також його дидактичні функції, розроблено та описано структуру електронного навчального курсу навчальних дисциплін «Економетрика», «Економіко-математичне моделювання» на базі платформи Moodle. Розглянуто особливості застосування MS Excel на прикладі задачі залежності рівня зайнятості населення України від впливу обраних факторів. Охарактеризовано різні етапи побудови та дослідження економетричної моделі: ідентифікації змінних, специфікації моделі, параметризації та перевірки на статистичну значущість отриманих результатів. Окреслено перспективу подальших наукових розвідок через доведення ефективності використання електронних навчальних курсів задля поліпшення додаткових фахових компетентностей майбутніх фахівців економічних та математичних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О. М.
Назва : Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 106-114. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.10614 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.10614
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито особливості формування інформатичної компетентності бакалаврів філології у процесі навчання інформатичних дисциплін. Проаналізовано поняття «інформаційна компетентність», «інформатична компетентність». Визначено компоненти інформатичної компетентності в контексті функціонально-діяльнісного поля бакалавра з філології. У результаті дослідження визначено, що у процесі формування інформатичної компетентності у бакалаврів з філології необхідно зосередити увагу на: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності під час навчання й у процесі професійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О. М.
Назва : Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 30-41. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.3041 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.3041
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито змістові особливості підготовки майбутніх бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності. У результаті дослідження визначено, що під час підготовки бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності зосереджено увагу на формування: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О. М.
Назва : Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - С. 130-140. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.13040 (Шифр О283150799/2016/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.13040
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито результати дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології. Визначено та проаналізовано рівні сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології – початковий, середній, достатній та високий. У результаті дослідження визначено, що у студентів експериментальної групи показники рівнів сформованості інформаційної культури значно відрізняються від показників рівнів сформованості інформаційної культури студентів контрольної групи. Студенти експериментальної групи демонструють високий та достатній рівні сформованості інформаційної культури, що свідчить про доцільність цілеспрямованої роботи щодо формування інформаційної культури у бакалаврів з філології під час вивчення дисциплін інформаційно-комп’ютерного циклу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)