Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=БАЦЕНКО<.>/(700)*<.>K=СЕРГІЙ<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Освітологія -2022р.,N 11
Цікаві статті :
Камінська М. Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода/ М. Камінська (стр.9-17)
Мельниченко О. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект/ О. Мельниченко (стр.18-26)
Ільїч Л. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін/ Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова (стр.27-39)
Сисоєв О. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України/ О. Сисоєв (стр.40-57)
Баценко С. Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування/ С. Баценко (стр.58-67)
Олексюк О. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю/ О. Олексюк, О. Лігус (стр.68-75)
Кашперський О. «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ/ О. Кашперський, Д. Кашперська (стр.76-82)
Хархула Я. Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення/ Я. Хархула (стр.83-90)
Літіченко О. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти/ О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко (стр.91-97)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баценко, Сергій
Назва : Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 58-67. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.5 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.5. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.5
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): директори шкіл--заклади загальної середньої освіти--підвищення кваліфікації--заклади загальної середньої освіти--управлінська діяльність--фінансова автономія--фінансова грамотність
Анотація: У статті наголошено, що процеси децентралізації в Україні, реформування всіх ланок освіти, надання державою гарантій академічної, організаційної, фінансової та кадрової автономії закладу освіти зумовлюють нові вимоги до директорів закладів загальної середньої освіти відповідно до появи нових управлінських функцій керівників, зокрема вирішення питань фінансово-господарської діяльності закладу освіти. У статті представлено результати онлайн-опитування керівників закладів освіти, яке показало, що переважна більшість опитуваних директорів потребують додаткового (цільового) навчання щодо здійснення самостійного формування бюджету школи, здійснення фінансово-господарської діяльності тощо. Встановлено, що керівники потребують поглибленого вивчення питань щодо нормативно-правового забезпечення фінансової діяльності школи; особливостей здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти; використання ІКТ у фінансово-господарській діяльності; формування бюджету школи, складання кошторису, розрахунку видатків на оплату праці, харчування, комунальні послуги; шляхів отримання джерел додаткового фінансування. Підвищення рівня фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти потребує їх навчання за такими критеріями: розвиток установок, пов’язаних з культурою фінансової поведінки керівника; знань, що включають в себе розуміння правових основ фінансової автономії та бюджетних процесів закладу освіти; навичок для здійснення фінансово-господарської діяльності в закладі освіти, ведення бухгалтерського обліку та звітності, проведення публічних закупівель та договірної роботи. Із цією метою вважаємо ефективним створення та впровадження курсу навчання фінансової грамотності керівників закладів освіти. Перспективними є визначення авторської моделі визначення рівня фінансово-господарської грамотності керівників закладів освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)