Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (442)Каталог авторефератів та дисертацій (7)Грінченкознавство (223)Рідкісні та цінні видання (115)Українська Аудіокнига (2)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Грінченко<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-21 
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Alonso-Diaz L. A model to assess online learning: analysis and proposal/ L. Alonso-Diaz [и др.] (стр.1-5)
Dolynskyi Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions/ Y. V. Dolynskyi (стр.6-13)
Gladun M. A. Using gamification as a way of increasing students motivation0/ M. A. Gladun (стр.14-19)
Kuzminska O. H. Crowdsourcing and higher education/ O. H. Kuzminska (стр.20-26)
Makhachashvili R. K. Open verbal e-environment: research pemises and ict tools/ R. K. Makhachashvili (стр.27-33)
Malach J. The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning"/ J. Malach [и др.] (стр.34-40)
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] (стр.34-40)
Morze N. V. Introduction of steam education education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing/ N. V. Morze, L. O. Varchenko-Trotsenko, A. V. Tiutiunnyk (стр.41-50)
Pavlova H. Open educational resources development: threats and opportunities/ H. Pavlova (стр.51-59)
Антошків М. С. Blended learning як перспективна технологія навчання вищої алгебри майбутніх вчителів математики/ М. С. Антошків, О. О. Требенко (стр.76-83)
Барна О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики/ О. В. Барна (стр.84-92)
Березенська С. М. Засоби e-learning в організації роботи з теоретичним контентом з технічних дисциплін/ С. М. Березенська (стр.93-101)
Березуцький В. І. Електронний конспект лекції у вищої медичної школі/ В. І. Березуцький (стр.102-106)
Буйницька О. П. Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету/ О. П. Буйницька, І. С. Степура, В. А. Смірнова (стр.107-119)
Вембер В. П. Створення інтерактивного дидактичного матеріалу в процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики/ В. П. Вембер (стр.137-144)
Воротникова І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ/ І. П. Воротникова (стр.145-155)
Гордійчук Г. Б. Використання інформаційно-освітнього порталу педагогічного університету для надання якісної освіти студентам заочної форми навчання/ Г. Б. Гордійчук, Л. Л. Коношевський (стр.156-162)
Дєнічєва О. І. Вплив тенденцій розвитку гуманітарної освіти австрії на формування відкритого освітнього простору/ О. І. Дєнічєва (стр.163-169)
Іванов І. С. Інтелект і медіаінформаційна компетентність/ І. С. Іванов, Л. С. Іванова (стр.179-191)
Кадемія М. Ю. Дистанційне навчання у віртуальному університеті як спосіб доступу до якісної освіти/ М. Ю. Кадемія, В. О. Уманець (стр.192-198)
Кожедуб Л. Г. Використання віртуального інформаційного простору у процесі самостійної підготовки майбутніх філологів/ Л. Г. Кожедуб (стр.199-203)
Кушнір Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник (стр.204-214)
Олійник Н. Ю. Зворотний зв’язок у електронному навчанні як педагогічна проблема/ Н. Ю. Олійник (стр.215-225)
Скакаліна О. В. Застосування інтелектуальних інформаційних технологій в процесі керування інтеграцією наукового та педагогічного профілів ВНЗ/ О. В. Скакаліна (стр.226-239)
Степура І. С. Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ"/ І. С. Степура (стр.240-243)
Фамілярська Л. Л.[. Ресурси відкритого освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти/ Л. Л.[ Фамілярська (стр.244-252)
Шовкун В. В. Використання дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики/ В. В. Шовкун (стр.265-272)
Шталтовна Ю. А. Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти/ Ю. А. Шталтовна (стр.273-282)
Штихалюк О. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу при використанні дистанційної форми навчання в початковій школі/ О. П. Штихалюк [и др.] (стр.283-289)
Василенко С. В. Використання мультимедійних дощок у процесі формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів/ С. В. Василенко (стр.127-136)
Бучинська Д. Л. Використання хмаро-орієнтованих технологій для удосконалення професійної діяльності викладача/ Д. Л. Бучинська (стр.120-126)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степура І. С.
Назва : Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 240-243. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.w240-3 (Шифр В505452853/2016/2). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.w240-3
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башкір О. І.
Назва : Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст. [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 57-70. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.570 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.570
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній учитель--наука--педагогіка--підготовка--освіта--теорія
Анотація: У статті на основі аналізу історико-педагогічної літератури з’ясовано особливості становлення та розвитку педагогіки як науки в системі професійної підготовки майбутніх учителів упродовж XIX – початку XX сторічь. Установлено, що в цей період виникає суспільна потреба в підготовці педагогічних кадрів, що зумовило розвиток відповідних форм організації та необхідного наукового забезпечення її ефективності (створення педагогічних інститутів при університетах, кафедр педагогіки, узагальнення емпіричного досвіду, розвиток педагогічної науки). Констатовано, що всупереч державній політиці вітчизняні науковці (К. Ушинський, С. Миропольський, А. Валицький, С. Гогоцький, М. Лавровський, Т. Лубенець, С. Ананьїн, Ф. Зеленогорський, О. Духнович, Б. Грінченко, Л. Толстой та ін.) продовжували розробляти теоретичні основи педагогіки та впроваджувати їх у практику підготовки майбутніх учителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яковлева І.
Назва : Невідомі художні твори Бориса та Насті Грінченків: поколінна еволюція ідіостилів батька та дочки [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - № 4. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2017/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): борис грінченко--настя грінченко--оповідання з тюремного життя--до батька в гості--іронія життя--ідіостиль
Анотація: У статті розглянуті неопубліковані твори Бориса та Анастасії Грінченків у порівняльному аспекті. Вибір для аналізу саме цих творів зумовлений потребою введення їх до наукового обігу задля розкриття нових аспектів творчої манери Б. Грінченка та висвітлення особливостей стилю А. Грінченко, їхнього взаємозв’язку та відмінних рис. Висунуто гіпотезу про частково автобіографічний характер та відповідний взаємозв’язок аналізованих творів. Установлено, що творчість А. Грінченко можна назвати продовженням ідіостилю її батька-письменника, проте з притаманними лише їй індивідуальними особливостями. Окреслено перспективи подальшого дослідження в загальному контексті українського літературного процесу початку ХХ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлов Р.
Назва : Образ Грінченка-письменника в публіцистиці МУРу. - C. 23-33. [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018. - № 4. - С. 23-33. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2018/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): борис грінченко--мистецький український рух--поезія--проза--історія літератури--покоління
Анотація: Творчість Бориса Грінченка по-різному оцінювалася протягом 20 століття. В СРСР офіційна наука то вихваляла його, то забороняла згадувати. Період 1940-х років з цього погляду важливий, оскільки є можливість побачити, як Грінченка оцінювали емігранти в час офіційної заборони. Мистецький український рух (1945–1948, МУР) був потужним сплеском активності митців-емігрантів. До кінця 1920-х років історики української літератури (І. Франко, С. Єфремов, О. Барвінський) вписали Грінченка в контекст покоління «вісімдесятників». Там йому відвели чільне місце «першого професійного письменника на Україні». Головним принципом побудови таких історій був популярний в той час поколіннєвий підхід. Тому дослідники зауважували, що Грінченко близький до «сімдесятників», проте розташовували його в іншому поколінні. МУР не був монолітним утворенням. У ньому постійно виникали дискусії та різні групи. Проте проведений аналіз свідчить, що учасники руху доволі високо цінували спадщину Грінченка. Вони відводили його творчості важливе місце в просвітницькому русі. Разом з тим Ю. Шевельов та В. Петров чітко означили неможливість розвитку поезії Грінченка в бік модернізму. Головним історико-літературним принципом у 1940-х роках стає стильовий. Тому учасники МУРу розглядають Грінченка не як представника покоління, а як носія певних стильових домінант. За їхніми оцінками, у прозі Грінченка утілилися досягнення європейської реалістичної прози 19 ст. У публіцистичних висловлюваннях представників різних груп МУРу він постає своєрідним маркером кінця домодерного періоду української літератури. У статті наведені штрихи до портрету Бориса Грінченка в українському літературознавстві. Такий портрет слід виписати, ураховуючи всі етапи становлення його образу протягом 20 ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименко Н.
Назва : Політична діяльність Анастасії Грінченко: між Конотопом, Петербургом та Києвом
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 2. - С. 54-59. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.5459 (Шифр К269584624/2018/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.5459
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агітація--нелегальна література--бестужевські курси
Анотація: У статті висвітлено політичну діяльність доньки українського письменника Бориса Грінченка Анастасії на Полтавщині (червень 1906 — травень 1907 рр.), у Гадячі, Конотопі та імперській столиці Петербурзі. З’ясовано, що в період виборів до ІІ Державної думи вона вела агітацію за соціал-демократичний союз «Спілка» в середовищі широких мас, намагаючись сформувати класову самосвідомість пролетаріату.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Київські історичні студії -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Казаков Г. Латинська Америка як регіон зіткнення інтересів США та Німеччини у роки Першої світової війни/ Г. Казаков (стр.6-14)
Саган Г. Утвердження гендерних принципів в освіті Японії на початку ХХ ст./ Г. Саган (стр.15-18)
Гула О. Діяльність Валерії О’Коннор-Вілінської в еміграції (1918–1930 рр./ О. Гула (стр.19-23)
Потіха З. Зв’язки вітчизняної діаспори в Канаді з Україною (1991–2014 рр.)/ З. Потіха (стр.24-28)
П’янкова Є. Урядницька карєра братів Ходецьких на Руських землях Корони Польської у другій половині XV — першій третині XVI століття/ Є. П’янкова (стр.29-35)
Зотова Т. Конституції Варшавського сейму 1581 року як джерело до історії функціонування парламентаризму на українських землях/ Т. Зотова (стр.36-41)
Щербак В. [Вагомий поступ у формуванні протурецької політики гетьмана Петра Дорошенка/ В. Щербак (стр.42-45)
Рудницька Л. Створення скляного заводу на базі села Рокитне Овруцького повіту Волинської губернії/ Л. Рудницька (стр.47-53)
Клименко Н. Політична діяльність Анастасії Грінченко: між Конотопом, Петербургом та Києвом/ Н. Клименко (стр.54-59)
Гула В. Бунд і використання тероризму в політичній боротьбі (1897–1907)/ В. Гула (стр.60-64)
Kutsyk R. Informational Substantiation of Western Ukrainian Lands Conquest by the Russian Empire in 1914/ R. Kutsyk (стр.65-72)
Пижик А. Проект Конституції УНР 1917 р.: передумови появи, зміст, сучасні оцінки/ А. Пижик, Ю. Слюсаренко (стр.73-80)
Іванюк О. Музеєфікація військової історичної спадщини в Наддніпрянській Україні та Криму в XIX — на початку XX ст./ О. Іванюк (стр.81-88)
Кузьменко Ю. Канони зовнішнього вигляду та організація дозвілля вчителів провінційних міст і сіл УРСР у 1945–1980-х роках/ Ю. Кузьменко, О. Корпас (стр.89-93)
Гедьо А. Правовий статус та розвиток господарства греків Північного Надазов’я (1779–1875 рр.): аналіз матеріалів діловодства/ А. Гедьо (стр.94-103)
Шологон Л. Особливості актуалізації джерел особового походження з історії національно-культурного руху українців Галичини (1848–1914)/ Л. Шологон (стр.104-110)
Шаповал А. Наукова співпраця І.Я. Франка та В.М. Перетца (за епістолярними джерелами)/ А. Шаповал (стр.111-117)
Мицик Ю. З листів Івана Боберського до Остапа Рицая/ Ю. Мицик, І. Тарасенко (стр.118-123)
Бонь О. Протоколи допитів з архівно-слідчих справ українських гуманітаріїв 1920–1930-х рр.: аналіз та інтерпретація/ О. Бонь (стр.124-129)
Гирич І. Чи потрібна в Києві подальша деколонізація та дерусифікація міського інтелектуального простору?/ І. Гирич (стр.130-139)
Ковальов Є. Past Сontinuous: історична політика 1980-х–2000-х. Україна та сусіди/ Є. Ковальов, Г. Касьянов (стр.140-142)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щока О.
Назва : Тематичні групи фразем у творах Бориса Грінченка [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Том 25, № 1. - С. 53-58. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2019/25/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідеографічна класифікація фразеологізмів української мови; фразеосемантичний ряд; структурно-семантична модель.--фразеотематична група--фразеосемантичне поле--варіантно-синонімічна група--фразеосемантичний ряд--структурно-семантична модель
Анотація: У статті розглянуто тематичні групи, семантичні поля та варіантно-синонімічні групи фразем у художніх творах Бориса Грінченка. Створено структурно-семантичні моделі фразеологізмів у прозовій спадщині письменника. У роботі також подано таблиці ідеографічної класифікації стійких словосполучень. На їх основі здійснено статистичні підрахунки в межах фразеотематичних груп. У роботі ми опиралися передусім на ідеографічний поділ фразеологізмів, здійснений Віктором та Дмитром Ужченками. Вчені пропонують виділення мовних універсалій (структурно-семантичних моделей — ССМ), за допомогою яких будуються фраземи. На сьогодні ця класифікація застосована лише до вивчення лексики творів Бориса Грінченка. Найбільше стійких словосполучень виявлено у фразеотематичній групі «Людина» (95 %), а саме у ФТП «Людина як розумна істота». У цьому тематичному полі особливо багате на фразеологізми ФСП «Емоції, почуття, стан». Це пов’язано насамперед із тим, що Борис Грінченко мав певні психологічні здібності, майстерно розкриваючи характери та почуття своїх персонажів. У ФТГ «Абстрактні відношення» (3 %) найбільш численним виявилось ФСП «Якість», найменш численним — «Кількість». Це можна пояснити біднішим виражальним потенціалом останнього поля. ФСП «Можливість» у цій фразеотематичній групі відсутнє на противагу класифікації Віктора Ужченка. ФТГ «Природа» (2 %) так само є невеликим, проте у ньому вдалося виділити три ССМ. Крім того, класифікація Віктора Ужченка у статті була доповнена необхідними ВСГ. Аналіз художньої прози Бориса Грінченка в ідеографічному аспекті фразеології доводить її багатство й різноманітність майже в усіх тематичних групах
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Київські історичні студії -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Шумило C. Печатка "Козацького" скиту "Чорний Вир" на Афоні (друга половина XVIII — початок ХІХ ст./ C. Шумило, О. Алфьоров (стр.6-11) Кл.слова: Чорний Вир,печатка,"козацький" скит
Помазан Д. Вплив релігійної кризи XVIII ст. на розгортання процесу "Магічного Відродження" у Франції/ Д. Помазан (стр.12-16) Кл.слова: езотеризм,окультизм,криза
Міхєєв А. Еволюція образу України у Великій Британії під час Першої світової війни/ А. Міхєєв (стр.17-25) Кл.слова: державність,геополітичний,зовнішьополітичний
Срібняк І. Спроби використання полонених українців табору Раштат (Німеччина) для дестабілізації запілля російської армії в Україні під час Першої світової війни/ І. Срібняк (стр.26-32) Кл.слова: полонені,табір,фронт
Клиніна Т. Державний секретар США Джон Фостер Даллес: курс на особисту дипломатію?/ Т. Клиніна (стр.33-38) Кл.слова: державний секретар,зовнішня політика,дипломатія
Відейко М. Дослідження та експериментальне відтворення технологій мальованого посуду трипільської культури/ М. Відейко, Т. Гошко, М. Відейко (стр.39-52) Кл.слова: трипільська культура,кераміка,горн
П’янкова Є. Розрахункові книги львова як джерело для дослідження соціальної стратифікації міста у першій половині XV ст./ Є. П’янкова (стр.53-59) Кл.слова: розрахункові книги,шосовий податок,міщани
Черемісін О. Спеціальні та додаткові податки з міського населення Півдня України у 1870−1917 рр./ О. Черемісін (стр.60-66) Кл.слова: міські податки,муніципалітет,самоврядування
Іванюк О. Вибори до Київської міської думи 1906 року: за матеріалами періодичних видань/ О. Іванюк, Я. Мартьянова (стр.67-74) Кл.слова: міська дума,виборча дільниця,стародумці
Куцик Р. Демонізація" ворога як прийом російської імперської пропаганди в роки Першої світової війни/ Р. Куцик, Б. Безпалько (стр.75-82) Кл.слова: пропаганда,інформаційний прийом,ворог
Ядловська О. Українське питання та підтримка Центральної ради в Херсонській губернії/ О. Ядловська (стр.83-90) Кл.слова: політичні сили,Центральна Рада,Херсонська губернія
Бігун І. Історія куреня імені князя Святослава Української повстанської армії/ І. Бігун (стр.91-99) Кл.слова: курінь,загін,група "Турів"
Кривошея І. Динаміка формування науково-педагогічного складу Уманського державного педагогічного інституту імені Павла Тичини 1930−1998 рр./ І. Кривошея, О. Джагунова (стр.100-107) Кл.слова: педагогічний склад,післявоєнний період,Інститут соціального виховання
Комарніцький О. Громадська діяльність студентства педагогічних навчальних закладів Києва у 20–30-ті рр. ХХ ст./ О. Комарніцький, Л. Комарніцька (стр.108-116) Кл.слова: гурток,технікум,клуб
Мицик Ю. П’ять невідомих документів гетьмана Івана Скоропадського/ Ю. Мицик (стр.117-121) Кл.слова: гетьман,маєтності,Мгарський монастир
Будзар М. До історії українського дворянства першої чверті XIX ст.: лист Катерини Юхимівни Ґалаґан онукам Петру і Павлу (1812)] / М. Будзар (стр.122-128) Кл.слова: родинний епістолярій,українське дворянство,приватне життя
Ковальов Є. Материнство в українському селі кінця ХІХ — початку ХХ ст./ Є. Ковальов (стр.129-133) Кл.слова: кріпосне право,селянська реформа,Проєкт Д. В. К.
Шаповал А. Шлях В.М. Перетца до університету святого Володимира в Києві: епістолярний дискурс (до 150-річчя від дня народження вченого)/ А. Шаповал (стр.134-142) Кл.слова: епістолярні документи,філологія,архівні документи
Корольова І. Материнство в українському селі кінця ХІХ — початку ХХ ст./ І. Корольова (стр.143-149) Кл.слова: цінності,традиції,материнство
Андрєєва С. Борис Грінченко в європейському соціокультурному просторі/ С. Андрєєва, М. Лашко, І. Яковлева (стр.150-157) Кл.слова: соціокультурний,цивілізаційний вибір,національний розвиток
Товстоляк Н. Михайло Тарновський — перший дослідник історії родини Тарновських/ Н. Товстоляк (стр.158-162) Кл.слова: історичні цінності,садиба Качанівка,товариство "Дагерр"
Уткін О. Український вчений професор С. П. Тимошенко (1881–1950)/ О. Уткін (стр.163-167) Кл.слова: вчений,бароко,архітектурні школи
Рудь В. Відейко М.Ю. Зброя та військова справа у давніх хліборобів Європи у VI–IV тис. до н.е. Історія зброї та військової справи : альманах. К., 2019. № 2. С. 4–134/ В. Рудь (стр.168-168) Кл.слова: військова справа,зброя,хлібороби
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрєєва С., Лашко М., Яковлева І.
Назва : Борис Грінченко в європейському соціокультурному просторі
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 150-157. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.20 (Шифр К269584624/2020/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.20
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурний--цивілізаційний вибір--національний розвиток
Анотація: У статті реконструйовано погляди відомого українського письменника, громадського і політичного діяча, просвітителя та вченого-гуманітарія Б. Д. Грінченка (1863–1910) на питання цивілі-заційного вибору модерної української нації та її місце у європейському соціокультурному просторі. Визначено основні лінії його зв’язків з європейськими діячами науки й культури: видавнича, перекладацька, публіцистична діяльність, вивчення української історії та етнографії, вирішення проблем національного розвитку українців та їх презентація на європейській арені, особисті контакти тощо. Зроблено висновки про прихильність Б. Грінченка до європейських цінностей, демократії та парламентаризму.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)