Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (24)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КНР<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чжан, Вей
Назва : Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 3(42). - С. 132-145. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.39 (Шифр О283150799/2023/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.39
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--професійна компетентність--тенденції--здобувачі освіти--заклади вищої освіти--кнр
Анотація: У статті розглянуто питання сучасних тенденцій формування професійної компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Проаналізовано визначення поняття професійної компетентності на основі різних визначень і сформульовано власне бачення цього поняття як: сукупність знань, навичок, умінь та якостей, які необхідні для успішного виконання певної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2023р.,N 3
Цікаві статті :
Срібняк І. Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка»)/ І. Срібняк (стр.7-22)
Чайковська. Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи/ Ганна Чайковська (стр.23-38)
Горбатюк Р. Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти/ Р. Горбатюк, В. Кабак, Н. Волкова (стр.39-53)
Житинська М. Соціально-психологічна підтримка людей похилого віку в умовах повномасштабної війни/ М. Житинська (стр.54-67)
Горохова Т. Використання е-ресурсів як дієвого засобу організації навчального квесту в закладі вищої освіти/ Т. Горохова, О. Зарудня (стр.68-82)
Покотило П. Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови/ П. Покотило (стр.83-98)
Друганова О. Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти/ О. Друганова, О. Наливайко (стр.99-116)
Моляка І. Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики/ І. Моляка (стр.117-131)
Чжан В. Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР/ В. Чжан (стр.132-145)
Стойка О. Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща/ О. Стойка (стр.146-159)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Pappas G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self/ G. Pappas (стр.1-14)
Лоза Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку/ Т. Лоза (стр.15-30)
Жадько О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів/ О. Жадько (стр.31-43)
Куценко Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти/ Т. Куценко (стр.44-54)
Наумова В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку/ В. Наумова (стр.55-63)
Буйницька О. Цифровізація закладу вищої освіти/ О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк (стр.64-79)
Ветчанін Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics/ Є. Ветчанін, Д. Горбатовський (стр.80-93)
Глінчук Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація/ Ю. Глінчук (стр.94-105)
Цуркан М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти/ М. Цуркан (стр.106-117)
Скрипник Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти/ Т. Скрипник (стр.118-130)
Мієр Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції/ Т. Мієр, Г. Бондаренко (стр.131-142)
Іонова О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР/ О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова (стр.143-154)
Мельниченко О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу/ О. Мельниченко (стр.155-168)
Batechko N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice/ N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak (стр.169-181)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко Н., Панталієнко Л.
Назва : Силабуси навчальних дисциплін: сучасні підходи до формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 68-85. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.5 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): силабус навчальної дисципліни--компетентнісний підхід--інженерна освіта--моделювання
Анотація: У статті автори розглядають сучасні підходи щодо формування змісту підготовки фахівців інженерних спеціальностей на прикладі моделювання силабусів навчальних дисциплін. Проведено порівняльний аналіз сучасних тенденцій щодо змісту фахової підготовки інженерних кадрів у закладах вищої технічної освіти України, країнах Західної Європи та КНР. Зазначено, що одним з основних недоліків вітчизняної вищої освіти все ще є її невідповідність вимогам ринку праці та відставання технічної підготовки від науково-технічного прогресу. Останнє спонукає до перегляду іншого стратегічного залучення підготовки – формування професійних компетентностей майбутніх фахівців, а відтак, формування нового змісту навчання майбутніх інженерів. Прикладом таких спроб є впровадження в освітній процес вищої школи силабусів навчальних дисциплін. Створення інформаційно-освітніх мереж глобалізувало цю проблему та призвело до потреби її усвідомлення на новому інноваційному рівні. У статті зосереджено увагу на дефініційному аналізі досліджуваної проблеми та основних принципах побудови силабусів, які гуртуються на компетентнісному підході. Зазначено, що основним завданням цього аналізу є вивчення змістовних відтінків між силабусами навчальних дисциплін та їх робочими програмами, для чого і для кого готується цей документ і чи має він взагалі рацію. Акцентовано увагу на основних принципах побудови силабусів навчальних дисциплін, за якими їх і можна відрізнити від робочих програм. В якості основоположного принципу виділено вихід на результати навчання, що мають виражатися через рівні компетентностей випускників. Отже, через освітню діяльність реалізується можливість проектувати майбутню професійну діяльність студента, а за результат вважати здобуту у процесі навчання компетентність. Розглянуто структурні компоненти силабусів навчальних дисциплін. Наведено структуру силабусу навчальної дисципліни в розрізі складових та конкретний приклад його моделювання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іонова О., Лупаренко С., Лахмотова Ю.
Назва : Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 143-154. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.12 (Шифр О283150799/2020/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.12
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): естетичне виховання--інтеграція--інтегрований підхід--мистецтво--регіональність--школярі
Анотація: У статті розкриваються особливості здійснення інтегрованого підходу у процесі естетичного виховання школярів у КНР. Висвітлено можливості використання мистецтва при викладанні різних предметів (математика, мова та література, історія тощо). Авторами зазначається, що предмети естетичного циклу (музичне, образотворче, театральне мистецтва) також тісно пов'язуються між собою в освітньому процесі школи. Характерною особливістю естетичного виховання школярів у КНР є врахування регіональності (відмінностей у розвитку мистецтва залежно від регіону країни), що зумовлене різними історичними, соціально-економічними та культурними факторами розвитку різних регіонів КНР та посилює зв'язок мистецтва й історії, економіки і географії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Wu Yue
Назва : Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 23-32. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музична освіта--педагогіка--студенти--музичний педагогічний факультет--інтегроване навчання--україна--китайська народна республіка--мистецько-педагогічний аналіз
Анотація: У статті розглядається питання модернізації музичної освіти та педагогіки в Україні та КНР з точки зору реалізації інтегрованого принципу навчання. Окреслено шляхи реалізації інтеграції у змісті музичної освіти двох країн у шкільній та вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Struberga S.
Назва : China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter? [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 32-41. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): китай--науково-освітній обмін--міжлюдський обмін
Анотація: Формат «16+1» став однією з найбільш обговорюваних структур регіональної співпраці в рамках ініціативи «Пояс і шлях» (B&R). Незважаючи на те, що цей формат досі в політичному порядку денному деякі країни Східної Європи поставили під сумнів його доцільність, тоді як інші готові продовжувати розширення можливостей взаємовигідних відносин. Обсяг взаємодій всередині механізму організовано навколо 3 осей: торгівля, інвестиції та обміни між людьми. Останнє сприяє фасилітації взаємної довіри, консолідації, міжкультурного розуміння та обміну знаннями між КНР та ЦСЄ, де сектор науки та освіти є важливим інструментом, який веде просування обмінів між людьми. Метою статті є дослідження студентської мобільності та академічних обмінів вищої освіти інститути як інструмент сприяння більш широкому співробітництву між ЦСЄ та КНР, враховуючи можливості, які дає робота у форматі 16+1. Особлива увага приділяється описати основні виклики та перспективи співпраці у сферах науки та освіти з наголосом на різному сприйнятті загроз, викликаних політичним контекстом. Дослідження базується на аналізі існуючих досліджень, статистики та даних, зібраних з 15 глибинних напівструктурованих інтерв’ю з людьми з КНР та 5 країн ЦСЄ, залучених до обміну КНР-ЦСЄ у 2019 р. Інші 5 поглиблених у 2021 році було проведено напівструктуровані інтерв’ю з метою перевірки ситуації у співпраці під час Covid-19 Пандемії, а також з урахуванням політичних викликів, з якими стикається формат 16+1
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nastas D.
Назва : Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies
Паралельн. назви :Аналіз досвіду країн Східної Азії з підготовки майбутніх учителів початкової школи шляхом імпломентації цифрових технологій
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 40-47. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.4 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.4
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка майбутніх учителів--вища освіта східної азії--цифрові технології
Анотація: Надзвичайно потужного розвитоку набули цифрові та хмаро орієнтовані технології, широко застосовуються BigData та Web-технології, набуває популяризації штучний інтелект та інтернет «розумних речей», смартфони та інші ґаджети стали невід’ємною частиною існування у цивілізованому суспільстві. Стрімка диджиталізація зумовила ситуацію, коли навчання відбувається стихійно та неформально. В сучасних реаліях освітній процес має швидко трансформуватись та сприяти набуттю цифрових компетенцій у всіх його учасників. Необхідно дотримуватись правил безпечної та ефективної взаємодії із цифровим контентом, формувати медіакультуру та медіаінформаційну грамотність. Для подолання викликів, які постають у цифрову епоху, неоюхідно забезпечити якісну підготовку майбутніх учителів, тому нашою метою було дослідити та проаналізувати особливості освітнього процесу ЗВО країн як мають значні здобутки у сфері створення та розповсюдження найсучасніших ІТ-технологій. В статті проаналізовано освітній процес підготовки майбутніх учителів початкової школи країн Східної Азії, а саме: Кореї, Японії, Китаю (описано рівні підготовки у ЗВО, вказано на особливості формування освітньої програми та перераховано освітні цілі, які має досягти майбутній учитель початкових класів). Наведено відомості щодо дослідженя, яке ініційовано та проведено Корейським дослідницьким фондом та описано основні ідеї SMART-освіти у розумінні корейських колег. З’ясовано як здійснюється підготовка майбутніх учителів початкової школи Кореї із шести основних предметів із поєднанням цифрової грамотності, які будуть викладатись у молодшій школі. Представлено вектор реформування вищої освіти Японії, який спрямований на розвиток концептуально нових підходів організації освітнього простору із поєднанням класичної педагогіки та ІТ, також представлено відомості про особливості сертифікації майбутніх та діючих учителів. У статі приділено увагу освітнім інноваціям (взаємодію між IT і освітою), які було окреслено Головою КНР Сі Цзіньпін. Надано перелік якостей, якими має володіти китайський учитель у ХХІ столітті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)