Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЛІТІЧЕНКО<.>/(700)*<.>K=ОЛЕНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Назва журналу :Освітологія -2022р.,N 11
Цікаві статті :
Камінська М. Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода/ М. Камінська (стр.9-17)
Мельниченко О. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект/ О. Мельниченко (стр.18-26)
Ільїч Л. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін/ Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова (стр.27-39)
Сисоєв О. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України/ О. Сисоєв (стр.40-57)
Баценко С. Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування/ С. Баценко (стр.58-67)
Олексюк О. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю/ О. Олексюк, О. Лігус (стр.68-75)
Кашперський О. «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ/ О. Кашперський, Д. Кашперська (стр.76-82)
Хархула Я. Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення/ Я. Хархула (стр.83-90)
Літіченко О. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти/ О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко (стр.91-97)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Літіченко, Олена, Шинкар, Тетяна, Гаращенко, Лариса
Назва : Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 91-97. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.9 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.9. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.9
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційна освіта--дошкільна освіта--ікт-сервіси--онлайн-заняття--освітній процес--фахова підготовка
Анотація: У статті представлено досвід викладання дисципліни практичного спрямування «Мистецьке рукоділля» для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» в дистанційному форматі. Зміни в організації освітнього процесу відбулися у зв’язку з Всесвітньою пандемією COVID-19 2020–2022 років, що змусило змінити очний формат навчання на дистанційну освіту. Зі значними труднощами зіткнулися викладачі практичних дисциплін: відпрацювання технічних навичок виконання виробів, опанування методики освітньої взаємодії і комунікації в процесі предметно-перетворювальної і мистецької діяльності з дітьми дошкільного віку. Перехід на дистанційний формат навчання потребував розроблення електронного освітнього контенту і пошуків ефективних інструментів освітньої взаємодії. Здійснене експериментальне дослідження дозволило з’ясувати ставлення студентів до форми опанування навчальним матеріалом та вивчити результативність використання цифрових ІКТ-сервісів у забезпеченні освітнього процесу. Було виокремлено переваги і недоліки дистанційного навчання практично спрямованої дисципліни «Мистецьке рукоділля», які назвали здобувачів освіти. З’ясовано, що для опанування дисципліною найбільш дієвою є організація онлайн-занять, що дозволяє комунікувати викладачу і студентам, показувати основні технічні прийоми виконання виробів у реальному часі, давати методичні рекомендації виконання завдання, обговорювати навчальні завдання. Запропоновано різні сервіси для організації освітньої взаємодії під час вивчення дисципліни «Мистецьке рукоділля»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2023р.,N 2
Цікаві статті :
Біницька К. Періодизація розвитку системи підвищення кваліфікації та перепідготовки вихователів дитячих будинків і дошкільних закладів України (1920–1991 рр.)/ К. Біницька (стр.7-22)
Літіченко О. Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку/ О. Літіченко, Д. Мастерук (стр.23-36)
Гаман І. Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку/ І. Гаман (стр.37-56)
Заплатинський В. Аналіз доповнень та змін у програмі предмету «Основи здоров’я» 6-9 класів у зв’язку з війною/ В. Заплатинський (стр.57-96)
Пилинський М. Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів/ М. Пилинський (стр.97-126)
Балендр А. Формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів сектору безпеки і оборони україни в процесі професійної підготовки/ А. Балендр, О. Комарницька (стр.127-140)
Остапович Н. Брейнстормінгові ігрові технології у практиці викладання ЗВО/ Н. Остапович, О. Остапович, Ю. Мазуренко (стр.141-160)
Тадеуш О. Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін/ О. Тадеуш (стр.161-184)
Музика О. Ціннісний простір університету і розвиток професійної самоефективності студентів/ О. Музика (стр.185-200)
Таможська І. Формування вмінь ставити запитання (із досвіду мовної підготовки іноземних студентів-медиків)/ І. Таможська (стр.201-218)
Павленко Л. Дослідження необхідності впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики/ Л. Павленко, М. Павленко, Є. Павленко (стр.219-246)
Проц М. Cтудентоцентрований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ М. Проц (стр.247-260)
Жигайло О. Професійна самоефективність вчителя початкових класів в умовах Нової української школи/ О. Жигайло, К. Петровська (стр.261-274)
Клочко О. Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики/ О. Клочко, В. Федорець (стр.275-306)
Цимбалюк С. Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США/ С. Цимбалюк (стр.307-324)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kovalenko O., Litichenko O.
Назва : Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 221-235. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.15 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.15
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вибір програм--державні стандарти дошкільної освіти--дошкільна освіта--комплексні програми--парціальні програми--освітні програми дітей дошкільного віку
Анотація: У статті представлені результати теоретичного опрацювання нормативних документів дошкільної освіти України та країн Європейського Союзу, вивчено думку авторитетних учених з питання програмного забезпечення дошкільної освіти України. Закцентувано увагу на тому, що якісний розвиток дітей дошкільного віку залежить від можливості педагогів забезпечити індивідуальний розвиток кожної дитини, тому питання створення якісної програми освіти особливо актуальне. На основі аналізу дискусійних питань пов’язаних з програмним забезпеченням закладів дошкільної освіти, здійснено емпіричне дослідження обізнаності педагогівпрактиків дошкільних закладів з різноманітністю освітніх програм для дошкільних закладів в Україні, правом їх вибору та створення власних. Розглянуто досвід Болгарії, Литви, Велико Британії, Швейцарії. Результати аналізу державних стандартів та програм дошкільної освіти показують, що існують спільні погляди на виховання дітей дошкільного віку в європейській освіті. У цій статті автори доводять важливість і необхідність можливості для вчителів створювати власні програми для розвитку дітей дошкільного віку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Літіченко, Олена, Мастерук, Дар’я
Назва : Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 2(41). - С. 23-36. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.22 (Шифр О283150799/2023/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.22
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти раннього віку--колір--мотивація--мотиви--педагогічна практика--навчальна (психолого-педагогічна) практика--професійне самовдосконалення--стереотипи--художньо-продуктивна діяльність
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні аспекти формування уявлень про кольори у дітей від 1 до 7 років. З’ясовано, що колір є важливим засобом виразності у мистецькій діяльності, способом організації естетики побуту, самовираження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)