Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАТВЄЄВА<.>/(700)*<.>K=ОЛЬГА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Матвєєва, Ольга Олександрівна
Назва : Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 39-45. - DOI 10.28925/2518-766X.20172.3945 (Шифр М898489384/2017/2). - DOI 10.28925/2518-766X.20172.3945
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика компетенцій музики--компетенції вчителів музики--учителі музики
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми/ О. М. Олексюк (стр.3-8) Кл.слова: антропоцентризм,компетентісний підхід,мистецька освіта
Падалка Г. М. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення/ Г. М. Падалка (стр.8-13) Кл.слова: мистецька освіта,педагогічні умови,особистісна мотивація
Войцех М. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури/ М. Войцех (стр.14-24) Кл.слова: засоби популяризації,глобальна культура,музична освіта
Растригіна А. М. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій/ А. М. Растригіна (стр.25-30) Кл.слова: вища освіта,духовність виховання,творчий потенціал
Тушева В. В. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики/ В. В. Тушева (стр.31-38) Кл.слова: культура,світогляд дослідника,теоретичне мислення
Матвєєва О. О. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід/ О. О. Матвєєва (стр.39-45) Кл.слова: діагностика компетенцій музики,компетенції вчителів музики,учителі музики
Ланіна Т. О. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства/ Т. О. Ланіна (стр.46-50) Кл.слова: вокальний ансамбль,естрадне виконавство
Рагозіна В. В. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей/ В. В. Рагозіна (стр.51-53) Кл.слова: ювілей,мистецька педагогіка,мистецька освіта
Бабіченко Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти/ Н. О. Бабіченко (стр.54-58) Кл.слова: вокально-хорова творчість,неперервна освіта,музична культура
Вєтринська А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті/ А. В. Вєтринська (стр.59-61) Кл.слова: хореографічна освіта,фахова підготовка,тенденції
Смоляк О. С. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість")/ О. С. Смоляк (стр.68-72) Кл.слова: вид виконання,ладозвукорядна будова,церковні коляди
Проців Л. Й. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії/ Л. Й. Проців (стр.73-77) Кл.слова: історія музичної педагогіки,метаісторія,музична культура
Полянський Т. В. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції/ Т. В. Полянський (стр.78-85) Кл.слова: академічна музика,джас, стиль,регтайм
Коваленко А. С. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти/ А. С. Коваленко (стр.86-91) Кл.слова: гітарне мистецтво,діяльність гітаристів,музична освіта
Стрельченко К. М. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів/ К. М. Стрельченко (стр.92-96) Кл.слова: акомпонемент,аранжування,репертуар
Гусак В. А. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки/ В. А. Гусак (стр.104-112) Кл.слова: дійове мислення,ідеомоторне тренування,музично-ігровий рух
Музика О. Я. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика (стр.113-117) Кл.слова: індивідуальність,самореалізація,фахова підготовка
Павленко О. М. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання/ О. М. Павленко (стр.118-122) Кл.слова: джазове мистецтво,фортепіанне навчання,методи навчання
Андрощук Л. М. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті/ Л. М. Андрощук (стр.123-127) Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта,науковий проект,майбутній вчитель хореографії
Каблова Т. Б. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів/ Т. Б. Каблова, С. О. Павлова (стр.128-132) Кл.слова: арт-терапія,психологічність фольклору,український фольклор
Кремешина Т. І. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування/ Т. І. Кремешина (стр.133-135) Кл.слова: самоефективність,педагогічна самоефективність
Гмиріна С. В. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста/ С. В. Гмиріна (стр.136-140) Кл.слова: драматургія,естрадний номер,сольний спів
Теряєва Л. А. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування"/ Л. А. Теряєва (стр.141-144) Кл.слова: хорове диригування,методична компетентність,педагогічні умови
Рябінко С. М. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти/ С. М. Рябінко (стр.145-149) Кл.слова: вокально-хорова робота,мистецька освіта,студенський хор
Рахманова О. К. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва/ О. К. Рахманова (стр.150-153) Кл.слова: педагогічні умови,синестезія,інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль А. С. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Коваль (стр.154-158) Кл.слова: герменевтичне коло,герменевтичний підхід,методична культура
Маєвська А. С. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Маєвська (стр.159-163) Кл.слова: вдосконалення,музичне мистецтво,фахова підготовка
Ходоровська І. М. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська (стр.164-167) Кл.слова: мультимедійні технології,учитель музичного мистецтва,музично-теоретична підготовка
Ходоковський В. І. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу/ В. І. Ходоковський (стр.168-171) Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка,концертмейстерські вміння,вчитель музичного мистецтва
Обманець Л. О. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. О. Обманець (стр.172-175) Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність,креативність,майбутні фахівці
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 1/2
Цікаві статті :
Сисоєва С. О. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва (стр.7-14) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенція,результати навчання
Гриневич Л. М. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі/ Л. М. Гриневич (стр.14-19) Кл.слова: євроінтеграційні тенденції,освіта,освітня політика
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою)/ М. М. Галицька (стр.20-24) Кл.слова: комунікація,міжкультурна комунікація,мовленнєвий етикет
Диба Т. Г. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття/ Т. Г. Диба (стр.24-31) Кл.слова: акме,акмеологія,професійна підготовка
Сачук Ю. Є. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність"/ Ю. Є. Сачук (стр.32-37) Кл.слова: адаптація,мінливість,мобілістична філософія
Олексюк О. М. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті/ О. М. Олексюк (стр.38-41) Кл.слова: наукова школа,вища мистецька освіта,парадигма
Слюсаренко О. М. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс/ О. М. Слюсаренко (стр.42-48) Кл.слова: елементно-структурний баланс,елітна вища школа,реформа вищої школи
Пушкар О. І. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів/ О. І. Пушкар, О. В. Фомічова (стр.48-52) Кл.слова: інноваційна поведінка студента,тренінг,формування поведінки студента
Піддячий В. М. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога/ В. М. Піддячий (стр.52-58) Кл.слова: вольова культура,духовна культура,естетична культура
Галян О. І. Суб'єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема/ О. І. Галян (стр.58-63) Кл.слова: інтердисциплінарний дискурс,структурно-змістова модель,суб'єкт
Цапро Г. Ю. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою)/ Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба (стр.64-67) Кл.слова: комунікативна компетенція,фільм,мотивація студентів
Лісневська А. Л. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера)/ А. Л. Лісневська (стр.68-72) Кл.слова: професійна компетентність,професійне мислення,професійна підготовка телерепортера
Колісник-Гуменюк Ю. І. Особистісна характеристика медичного працівника/ Ю. І. Колісник-Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.72-77) Кл.слова: гуманізм,медична освіта,медичний працівник
Шиян В. О. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті Болонського процессу/ В. О. Шиян (стр.78-82) Кл.слова: Болонський процес,зв’язки з громадськістю,рекламна освіта
Пастушенко Л. А. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики/ Л. А. Пастушенко (стр.82-87) Кл.слова: учитель музики,педагогічні технології,професійна компетентність
Караман О. В. Формування методичної компетентності студентів-філологів/ О. В. Караман (стр.88-92) Кл.слова: методична компетентність,методична культура,структура методичної компетентності
Катернюк В. В. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк (стр.93-96) Кл.слова: домашнє читання,навичка читання,розвиток читання
Матвєєва К. С. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю/ К. С. Матвєєва (стр.96-101) Кл.слова: інноваційні методи навчання,прийоми навчання,іншомовна професійна комунікація
Матвєйченко В. В. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей/ В. В. Матвєйченко (стр.101-105)
Литвин Л. В. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках/ Л. В. Литвин (стр.106-109) Кл.слова: модель дитячого садка,реформа дошкільного виховання,концепція реформи дошкільної освіти
Нітенко О. В. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою)/ О. В. Нітенко (стр.109-113) Кл.слова: іншомовна підготовка,фахівці права,іноземна мова
Андрюшина О. В. Наслідки впровадження Закону "Жодної невстигаючої дитини" : досвід США для освітян України (англійською мовою)/ О. В. Андрюшина (стр.114-117) Кл.слова: навчальні стандарти,моніторинг,якість освіти
Заяць Л. І. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів/ Л. І. Заяць (стр.118-121) Кл.слова: університетська освіта,реформування вищої освіти,педагогіка Нідерландів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)