Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МИРОШНИЧЕНКО<.>/(700)*<.>K=ВАЛЕРІЙ<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мирошниченко, Валерій
Назва : Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 87-91. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.714 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.714
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища мистецька освіта--джазова імпровізація--модель--сольний спів
Анотація: У сучасній системі вищої мистецької освіти перед викладачами у галузі культури і мистецтва, зокрема сольного співу, постає важливе завдання — сформувати у майбутніх артистів-вокалістів навички аналізу та інтерпретації музичних творів, а також вокально-технічні й рухові, адже студент у процесі навчання має не лише досконало володіти різними вокальними техніками, але й створювати художній образ твору через міміку, жести, рухи. Важливою складовою процесу фахової підготовки майбутніх артистів-вокалістів є сформованість навичок імпровізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2022р.,N 7
Цікаві статті :
Олексюк О. Vocation and career choice in higher art education/ О. Олексюк (стр.4-9)
Карась Г. Мистецька освіта у життєтворчості Олександра Кошиця/ Г. Карась (стр.10-15)
Черкасов В. Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи/ В. Черкасов (стр.16-20)
Свириденко Н. Музей музичних інструментів як засіб оптимізації фахової підготовки майбутнього бакалавра музичного мистецтва/ Н. Свириденко (стр.21-26)
Шетеля Н. Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв на засадах аксіологічного підходу/ Н. Шетеля (стр.27-31)
Соколова Г. Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури/ Г. Соколова (стр.32-37)
Римар І. Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю/ І. Римар (стр.38-43)
Ісаєнко Г. Слуховий самоконтроль у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з інструментального ансамблю/ Г. Ісаєнко (стр.44-51)
Завалко К. Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання/ К. Завалко, К. Балюра (стр.52-62)
Бондаренко Л. Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності/ Л. Бондаренко, О. Майсак (стр.63-69)
Теряєва Л. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій/ Л. Теряєва (стр.70-76)
Коваль А. Синквейн у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах герменевтичного підходу/ А. Коваль (стр.77-81)
Даценко М. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки/ М. Даценко (стр.82-86)
Мирошниченко В. Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу/ В. Мирошниченко (стр.87-91)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)