Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (20)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Нідерланди<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2024р.,N 1
Цікаві статті :
Шербак В. Модернізація змісту історичної освіти: стереотипи вітчизняної історії – «Хортицька Січ»/ В. Шербак (стр.7-14)
Мельниченко О. Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах?/ О. Мельниченко (стр.15-23)
Moskalets O. Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany/ O. Moskalets [и др.] (стр.24-43)
Линьов К. Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану/ К. Линьов, Д. Сабол (стр.44-55)
Ярошенко О. Формувальне оцінювання як чинник модернізації викладання предметів природничої освітньої галузі/ О. Ярошенко, Т. Коршевнюк, Л. Ващенко (стр.56-73)
Половіна О. Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань/ О. Половіна, І. Новоселецька (стр.74-87)
Сисоєва С. Педагогіка пограниччя в науково-освітньому дискурсі Республіки Польща/ С. Сисоєва (стр.88-98)
Регейло І. Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди)/ І. Регейло, М. Саюк (стр.99-112)
Тадеуш О. Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід/ О. Тадеуш (стр.113-131)
Сисоєв О. Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні/ О. Сисоєв (стр.132-144)
Яремчук М. Трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща/ М. Яремчук (стр.145-154)
Бульвінська О. Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз/ О. Бульвінська (стр.155-169)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрійчук В.
Назва : Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 1. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.10 (Шифр Н057263/2021/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний досвід--професійний розвиток--учень початкової школи--фінансова грамотність
Анотація: Стаття присвячена міжнародному досвіду навчання фінансової грамотності учнів початкової школи. Ця стаття реагує на сучасну ситуацію в нашому суспільстві та потребу у фінансовій освіті в школах. Сучасний світ вимагає фінансової та економічної грамотності. Проаналізовано стан дослідження проблеми в теорії та практиці початкової освіти. Розглянуто сутність поняття та значення фінансової грамотності. З’ясовано підходи вчених до трактування поняття «фінансова грамотність». Автором запропоновано власне визначення фінансової грамотності, яке розуміється як вміння людини розпоряджатися власними коштами, володіти основними фінансовими знаннями, що дозволить раціонально приймати фінансові рішення. Здійснено аналіз міжнародного досвіду щодо навчання фінансової грамотності та організації освітнього процесу, спрямованого на розвиток фінансових навичок учнів початкової школи. Фінансова грамотність і фінансова освіта не є новими категоріями для світового досвіду навчання молоді. Кількість країн, які впроваджують програми фінансової грамотності, зростає щороку. Так, у Європі діє понад 180 таких програм. Дослідження показало, що надзвичайно важливо включати фінансову грамотність в освітній процес у початковій школі Важливу роль у процесі навчання учнів початкової школи фінансової грамотності відіграють відповідні програми, розроблені Міністерствами фінансів, Національними банками, громадськими організаціями, благодійними фондами тощо, які існують у різних країнах світу (США, Велика Британія, Нідерланди, Туреччина та інші). Автором зроблено висновок, що в Україні існує потреба в оволодінні молоддю компетентностями в різних видах фінансової діяльності, обумовлена особливостями розвитку українського суспільства. З цих підстав до ключових компетентностей, які має формувати в учнів школа, включено фінансову грамотність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Регейло І., Саюк М.
Назва : Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди) [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2024. - Вип. 1. - С. 99-112. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.8 (Шифр Н057263/2024/1). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.8. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітнє лідерство--магістерська підготовка--повоєнне відновлення--вища освіта--управління
Анотація: Проблема розвитку управлінського лідерського потенціалу для вищої освіти, що виступає безпосереднім каталізатором для організації якісних освітніх послуг в Україні та підвищення конкурентоспроможності національних закладів вищої освіти, залишається пріоритетною на етапі інтеграції України до Європейського Союзу, в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення. У статті вперше розглянуто питання професійної підготовки освітніх лідерів та управлінців у сфері вищої освіти на прикладі Утрехтського університету (Нідерланди). На підставі порівняльного аналізу здійснених в національному просторі досліджень та сучасних континентальних європейських джерел схарактеризовано нідерландську систему вищої освіти. Розглянуто спеціалізовані законодавчі та інституційні акти у сфері вищої освіти, узагальнено підходи до магістерської підготовки в Нідерландах, ключовим серед яких є міждисциплінарний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)