Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (889)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (30)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОСОБИСТІСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Паламар С. Ціннісні орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до європейського освітнього простор/С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.129-138
2.

Сараєва І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку/І. Сараєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 1.-С.56-63
3.

Мережко Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект/Ю. Мережко, С. Румянцева // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.255-266
4.

Федів В. Формування особистості в рамках компетентнісного підходу: історичні аспекти становлення/В. Федів, Т. Бірюкова, О. Олар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 2.-С.1-13
5.

Тарасенко О. Формування наукових шкіл істориків в університеті Св. Володимира: Іван Васильович Лашнюков/О. Тарасенко // Київські історичні студії. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 1.-С.108-114
6.

Дика Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського/Н. М. Дика // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 29.-С.35-40
7.

Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/А. Курінна, Д. Фролов // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.253-267
8.

Бабенко А. Урбаністичні та аксіологічні домінанти у романі Сергія Жадана "ДЕПЕШ МОД"/А. Бабенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017,N № 1
9.

Кифенко А. М. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва/А. М. Кифенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.82-86
10.

Єсипенко Д. Три контрасти в калейдоскопі Шевченкового "Журналу": "Лучезарный", "Неудобозабываемый" і "Любица"/Д. Єсипенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 1.-С.7-13
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)