Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (889)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (26)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОСОБИСТІСТЬ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мирошниченко В. М.
Назва : Зміст навчання джазової імпровізації майбутнього артиста-вокаліста
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 75-79. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.611 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.611
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст навчання--джазова імпровізація--майбутній артист-вокаліст--творча особистість--мистецька освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хижко О. В.
Назва : Творча самореалізація майбутнього музиканта-інструменталіста засобами джазового мистецтва
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 38-42. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.66 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.66
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища мистецька освіта--фахова підготовка--майбутній музикант-інструменталіст--джазове мистецтво
Анотація: Сучасна система освіти визначає особистість людини як найвищу цінність. У зв’язку з цим розвиток творчого потенціалу, особистісних якостей та духовності кожного індивіда ми можемо визначати як одне з основних завдань у процесі підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі музичного мистецтва. Фахова підготовка майбутнього спеціаліста у галузі музичного мистецтва передбачає спрямування різних видів діяльності на розвиток творчих здібностей студентів. У системі музичної освіти ідеї творчої самореалізації майбутнього фахівця отримали втілення у багатьох сферах. Самореалізація залежить від ціннісних орієнтацій особистості в певній сфері діяльності. Одним із чинників творчої самореалізації студента у процесі фахової підготовки, зокрема в інструментальному класі, є формування вмінь імпровізації. Залучення майбутнього музиканта-інструменталіста до джазової імпровізації забезпечить реалізацію творчих можливостей студентів, сприятиме розвитку художнього мислення, розширенню мистецького кругозору, вдосконаленню інструментально-виконавської майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/225
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Хоружа, Людмила Леонідівна
Назва : Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість
Місце публікування : Освітологія. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2012. - № 1. - С. 86-90 (Шифр О168872740/2012/1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Таран, Ірина
Назва : Музично-ігрова діяльність у процесі навчання гри на фортепіано
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 8. - С. 36-40. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.86 (Шифр М898489384/2023/8). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2023.86
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музика--фортепіано--ігрові методи навчання--інноваційно-педагогічні технологі
Анотація: Перед педагогами-піаністами стоять завдання зробити навчання максимально змістовним, цікавим, зорієнтованим на особистість учня. З огляду на це важливими вбачаються питання пошуку, розробки та впровадження в процес навчання гри на фортепіано альтернативних форм та методів організації навчання, нових передових педагогічних ідей, а також новітніх освітніх технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даценко М. С.
Назва : Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 5. - С. 54-59. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.10 (Шифр М898489384/2020/5). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.10
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахова підготовка--творча особистість--мистецька освіта
Анотація: У статті визначено сутність та зміст феномену творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва. Домінантою в стратегії освітньої політики сьогодні стала гуманізація вітчизняної педагогічної науки й практики. Основним освітнім орієнтиром виступає повага до гідності особи, розвиток її потенціалу, спрямованого в майбутнє.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Згурська Н. М.
Назва : Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 105-110. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча активність--структура творчої активності--етапи та методи розвитку творчої активності студентів--фортепіанне навчання
Анотація: У статті розглядаються сутнісні характеристики творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва, визначаються основні структурні одиниці, до яких відносяться діяльнісний, мотиваційний, креативний, емоційний, інтелектуальний, вольовий компоненти. Кардинальним моментом, що забезпечує успішність розвитку творчої активності студентів у класі фортепіано є сама креативна особистість та відповідні методи роботи. У ході дослідження виявлено, що найбільш ефективними методами розвитку творчої активності студентів закладів вищої педагогічної освіти у межах фортепіанного навчання є: діяльнісно-заохочувальні, становлення творчої позиції, рефлексивного аналізу. Автором доведено, що розвиток творчої активності майбутніх учителів музичного мистецтва у класі фортепіано є цілісним процесом, який характеризується етапністю та послідовністю, забезпечує творчий розвиток, самовдосконалення, становлення активної позиції, сприяє покращенню професійної майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клюев, Александр Сергеевич
Назва : Музыка: синергетическая модель [Електронний ресурс]
Місце публікування : АРТ-простір: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 8-16 (Шифр А986022216/2016/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синергетика--синергетичний підхід--система відносин--музичний процес--музичний твір--особистість
Анотація: У статті визначається місце музики у структурі світу з позиції синергетики. Показується, що, відповідно до синергетичної парадигми, музика — система, яка є вершиною системно-еволюцій-ного розвитку світу.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гальченко М.
Назва : Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2018. - № 7. - С. 8-14. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.814 (Шифр О168872740/2018/7). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.814. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.814
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): норма--освіта--особистість--розум--свобода--соціальний конструкціонізм
Анотація: В статті досліджується проблема свободи й автономності особистості в умовах навчання і виховання. В контексті свободи вирішується проблема формування і розвитку людини, яка повинна стати автором свого життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колосова, Наталія, Ніколюк, Каміла
Назва : Дизайн інтер’єру в дошкільному навчальному закладі [Електронний ресурс]
Місце публікування : АРТ-простір: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Том 1, Вип. 4. - С. 208-224. - DOI 10.28925/2519-4135.2024.411 (Шифр А986022216/2024/4). - DOI 10.28925/2519-4135.2024.411
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безпечний інтер’єр--привабливий інтер’єр--екологічні матеріали
Анотація: Мета статті – дослідити особливості впливу дизайну інтер’єру на особистість дитини дошкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Подчерняєва Н. Д.
Назва : Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 186-199. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1869 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1869
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура спілкування--міжнаціональне спілкування--спілкування старшокласників--старшокласник--толерантна особистість
Анотація: У статті проаналізовано науково-педагогічну літературу, присвчену проблемі формування культури міжнаціонального спілкування старшокласників. Описано основні напрями дослідження поняття «культура міжнаціонального спілкування старшокласників» (як інтегрованої якості особистості; як сукупності спеціальних знань; як певних взаємозв’язків й взаємостосунків); наведено вікові характеристики старшокласника. Визначено сутність культури міжнаціонального спілкування старшокласників з філософських, психологічних та педагогічних позицій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)