Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=СМІРНОВА<.>/(700)*<.>K=ВІКТОРІЯ<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 9
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення/ О. П. Буйницька [и др.] (стр.1-14)
Дущенко О. Навчальний курс "Програмування інтернет-орієнтованих додатків": особливості викладання/ О. Дущенко (стр.15-25)
Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/ Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов (стр.26-40)
Лещенко Т. Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків/ Т. Лещенко, М. Жовнір (стр.41-53)
Makhachashvili R. Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs/ R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina (стр.54-68)
Міськевич Л. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту/ Л. Міськевич (стр.69-78)
Nalyvaiko О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view/ О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian (стр.79-94)
Пікалова В. Реалізація STEAM-освіти в проєктній діяльності майбутнього вчителя математики/ В. Пікалова (стр.95-103)
Рябко А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики/ А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець (стр.104-120)
Самчинська Я. Імплементація теми з розробки чат-ботів в університетський курс "Офісні комп’ютерні технології"/ Я. Самчинська, М. Шерман, М. Сікелінда (стр.121-133)
Смірнова В. Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/ В. Смірнова (стр.134-144)
Струтинська О. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства/ О. Струтинська (стр.145-160)
Тютюнник А. В. Технології візуалізації у світових дослідженнях/ А. В. Тютюнник (стр.161-168)
Фамілярська Л. Реалізація віддаленої освітньої взаємодії в післядипломній педагогічній освіті/ Л. Фамілярська (стр.169-180)
Цирульник С. Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції/ С. Цирульник (стр.181-192)
Яненко Я. Електронні тести у дискурсі гейміфікації/ Я. Яненко (стр.193-207)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2022р.,N 13
Цікаві статті :
Винник О. Ф. Soundcardscientifickit – засіб цифрової обробки та генерації сигналів звукової та ультразвукової частоти для навчально-дослідницької роботи/ О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко (стр.1-18)
Головатенко Т. Ю. Шляхи використання Google Jamboard при підготовці вчителів початкових класів до застосування сучасних технологій навчання іноземних мов/ Т. Ю. Головатенко (стр.19-31)
Лугова Т. А. Серйозні ігри у підготовці фахівців за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»/ Т. А. Лугова (стр.32-52)
Кравець Р. Б. Інформаційне забезпечення проведення онлайн-опитувань студентів/ Р. Б. Кравець, Вікторія Михайлівна Терещук, О. В. Марковець (стр.53-61)
Барліт О. О. Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку/ О. О. Барліт, В. М. Могілевська, О. І. Сібіль (стр.62-74)
Морзе Н. В. Для чого майбутнім учителям інформатики вивчати комп’ютерний дизайн?/ Н. В. Морзе, Т. О. Єфименко (стр.75-88)
Наливайко О. Академічна доброчесність в умовах вимушеного дистанційного навчання/ О. Наливайко [и др.] (стр.89-103)
Андрієвська В. М. Робота з медіатекстами як ключовий етап у формуванні медіаграмотності учнів початкової школи/ В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко, Л. П. Остапенко (стр.114-121)
Покришень Д. А. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент саморозвитку вчителя/ Д. А. Покришень, А. НестеренкоС. (стр.114-121)
Руднік Ю. В. . Розвиток навичок цифрової грамотності cтудентів першого освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта у межах дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови/ Ю. В. Руднік (стр.122-128)
Смірнова В. А. Рейтинг дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як інструмент забезпечення прозорості результатів досліджень/ В. А. Смірнова (стр.129-140)
Тютюнник А. В. Відслідковування динаміки рейтингових показників викладача для забезпечення якості вищої освіти/ А. В. Тютюнник (стр.141-152)
Чайковська О. В. Використання матеріалів Randall’s ESL cyber listening lab для покращення навичок аудіювання у ЗВО/ О. В. Чайковська (стр.153-160)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смірнова, Вікторія
Назва : Дослідження відкритих цифрових інформаційних систем для аналізу результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 134-144. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.11 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.11
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідницька діяльність--scopus--web of science--mendeley--google scholar--research gate--zenodo--цитування--індекс гірша
Анотація: У сучасному суспільстві зростає інтерес до оцінювання якості дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, вивчення можливостей відкритих цифрових інформаційних систем, постає питання до визначення показників ефективності наукових досліджень для їх оптимального представлення в світовому цифровому науковому просторі. Важливість аналізу ефективності результатів дослідницької діяльності обумовлено вагою публікаційної активності в найавторитетніших українських та міжнародних рейтингах. У статті представлені результати аналізу українського та міжнародного досвіду здійснення оцінювання дослідницької діяльності науковопедагогічних працівників закладу вищої освіти за допомогою показників міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних, проаналізовано особливості найавторитетніших міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних – Scopus, Web of Science, Mendeley, Google Scholar, Research Gate, платформи для розміщення у відкритому доступі результатів наукових досліджень – Zenodo, платформи для аналізу поширеності наукових публікацій в Інтернет-просторі – Altmetric, їх можливості для пошуку наукових публікацій та наявні інструменти для наукометричного аналізу публікаційної активності науково-педагогічних працівників, визначено переваги та недоліки їх використання для оцінювання результатів дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти. Визначено особливості формування показників дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти, зокрема з міжнародних наукометричних та бібліометричних баз даних, для оптимального та повноцінного аналізу її ефективності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)