Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕРЯЄВА<.>/(700)*<.>K=ЛАРИСА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми/ О. М. Олексюк (стр.3-8) Кл.слова: антропоцентризм,компетентісний підхід,мистецька освіта
Падалка Г. М. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення/ Г. М. Падалка (стр.8-13) Кл.слова: мистецька освіта,педагогічні умови,особистісна мотивація
Войцех М. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури/ М. Войцех (стр.14-24) Кл.слова: засоби популяризації,глобальна культура,музична освіта
Растригіна А. М. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій/ А. М. Растригіна (стр.25-30) Кл.слова: вища освіта,духовність виховання,творчий потенціал
Тушева В. В. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики/ В. В. Тушева (стр.31-38) Кл.слова: культура,світогляд дослідника,теоретичне мислення
Матвєєва О. О. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід/ О. О. Матвєєва (стр.39-45) Кл.слова: діагностика компетенцій музики,компетенції вчителів музики,учителі музики
Ланіна Т. О. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства/ Т. О. Ланіна (стр.46-50) Кл.слова: вокальний ансамбль,естрадне виконавство
Рагозіна В. В. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей/ В. В. Рагозіна (стр.51-53) Кл.слова: ювілей,мистецька педагогіка,мистецька освіта
Бабіченко Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти/ Н. О. Бабіченко (стр.54-58) Кл.слова: вокально-хорова творчість,неперервна освіта,музична культура
Вєтринська А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті/ А. В. Вєтринська (стр.59-61) Кл.слова: хореографічна освіта,фахова підготовка,тенденції
Смоляк О. С. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість")/ О. С. Смоляк (стр.68-72) Кл.слова: вид виконання,ладозвукорядна будова,церковні коляди
Проців Л. Й. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії/ Л. Й. Проців (стр.73-77) Кл.слова: історія музичної педагогіки,метаісторія,музична культура
Полянський Т. В. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції/ Т. В. Полянський (стр.78-85) Кл.слова: академічна музика,джас, стиль,регтайм
Коваленко А. С. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти/ А. С. Коваленко (стр.86-91) Кл.слова: гітарне мистецтво,діяльність гітаристів,музична освіта
Стрельченко К. М. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів/ К. М. Стрельченко (стр.92-96) Кл.слова: акомпонемент,аранжування,репертуар
Гусак В. А. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки/ В. А. Гусак (стр.104-112) Кл.слова: дійове мислення,ідеомоторне тренування,музично-ігровий рух
Музика О. Я. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика (стр.113-117) Кл.слова: індивідуальність,самореалізація,фахова підготовка
Павленко О. М. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання/ О. М. Павленко (стр.118-122) Кл.слова: джазове мистецтво,фортепіанне навчання,методи навчання
Андрощук Л. М. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті/ Л. М. Андрощук (стр.123-127) Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта,науковий проект,майбутній вчитель хореографії
Каблова Т. Б. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів/ Т. Б. Каблова, С. О. Павлова (стр.128-132) Кл.слова: арт-терапія,психологічність фольклору,український фольклор
Кремешина Т. І. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування/ Т. І. Кремешина (стр.133-135) Кл.слова: самоефективність,педагогічна самоефективність
Гмиріна С. В. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста/ С. В. Гмиріна (стр.136-140) Кл.слова: драматургія,естрадний номер,сольний спів
Теряєва Л. А. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування"/ Л. А. Теряєва (стр.141-144) Кл.слова: хорове диригування,методична компетентність,педагогічні умови
Рябінко С. М. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти/ С. М. Рябінко (стр.145-149) Кл.слова: вокально-хорова робота,мистецька освіта,студенський хор
Рахманова О. К. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва/ О. К. Рахманова (стр.150-153) Кл.слова: педагогічні умови,синестезія,інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль А. С. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Коваль (стр.154-158) Кл.слова: герменевтичне коло,герменевтичний підхід,методична культура
Маєвська А. С. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ А. С. Маєвська (стр.159-163) Кл.слова: вдосконалення,музичне мистецтво,фахова підготовка
Ходоровська І. М. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська (стр.164-167) Кл.слова: мультимедійні технології,учитель музичного мистецтва,музично-теоретична підготовка
Ходоковський В. І. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу/ В. І. Ходоковський (стр.168-171) Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка,концертмейстерські вміння,вчитель музичного мистецтва
Обманець Л. О. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. О. Обманець (стр.172-175) Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність,креативність,майбутні фахівці
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2022р.,N 7
Цікаві статті :
Олексюк О. Vocation and career choice in higher art education/ О. Олексюк (стр.4-9)
Карась Г. Мистецька освіта у життєтворчості Олександра Кошиця/ Г. Карась (стр.10-15)
Черкасов В. Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи/ В. Черкасов (стр.16-20)
Свириденко Н. Музей музичних інструментів як засіб оптимізації фахової підготовки майбутнього бакалавра музичного мистецтва/ Н. Свириденко (стр.21-26)
Шетеля Н. Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв на засадах аксіологічного підходу/ Н. Шетеля (стр.27-31)
Соколова Г. Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури/ Г. Соколова (стр.32-37)
Римар І. Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю/ І. Римар (стр.38-43)
Ісаєнко Г. Слуховий самоконтроль у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з інструментального ансамблю/ Г. Ісаєнко (стр.44-51)
Завалко К. Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання/ К. Завалко, К. Балюра (стр.52-62)
Бондаренко Л. Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності/ Л. Бондаренко, О. Майсак (стр.63-69)
Теряєва Л. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій/ Л. Теряєва (стр.70-76)
Коваль А. Синквейн у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах герменевтичного підходу/ А. Коваль (стр.77-81)
Даценко М. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки/ М. Даценко (стр.82-86)
Мирошниченко В. Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу/ В. Мирошниченко (стр.87-91)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Теряєва, Лариса Анатоліївна
Назва : Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування"
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 141-144. - DOI 10.28925/2518-766X.20172.14144 (Шифр М898489384/2017/2). - DOI 10.28925/2518-766X.20172.14144
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хорове диригування--методична компетентність--педагогічні умови
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теряєва, Лариса
Назва : Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 70-76. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.711 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.711
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): активізація--засоби--інновація--методи--мотивація--музика--мультимедіа--навчання--принципи--смартфон--творчість
Анотація: Актуальною проблемою сучасної вітчизняної освіти є не лише підвищення якості навчання конкурентоспроможних фахівців, але й здатність викладачів застосовувати у навчальному процесі інноваційне методичне забезпечення, ефективні принципи, методи та форми роботи, використовувати у музично-педагогічній діяльності сучасні музичні інформаційні технології та комп’ютерні програми для створення, конвертування та виконання музичних творів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2023р.,N 1
Цікаві статті :
Осадча К. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти/ К. Осадча, М. Букша, О. Манжула (стр.7-21)
Гаврілова Л. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва/ Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна
Олексюк О. Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання/ О. Олексюк, Л. Теряєва, В. Теряєв (стр.40-58)
Бурцева О. Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики/ О. Бурцева (стр.59-75)
Овчаренко М. Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт/ М. Овчаренко (стр.76-92)
Бєлова О. Актуальний стан сформованості емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією/ О. Бєлова (стр.93-112)
Мединська С. Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови)/ С. Мединська (стр.113-133)
Шкарбан І. Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія»/ І. Шкарбан (стр.134-151)
Чижикова О. Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов/ О. Чижикова (стр.152-165)
Руднік Ю. Застосування технологій доповненої та віртуальної реальності у викладанні іноземних мов/ Ю. Руднік (стр.165-183)
Чайковська. Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку/ Ганна Чайковська (стр.184-199)
Гвоздій С. Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах/ С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко (стр.200-223)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олексюк, Ольга, Теряєва, Лариса, Теряєв, Віталій
Назва : Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Features of the Organization of the Educational Process in the Conditions of Distance Learning
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 1. - С. 40-58. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.13 (Шифр О283150799/2023/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз методів--аналіз форм--аналіз видів навчання--методологія оцінювання ефективності--освітній процес--особливості організації--режими дистанційного навчання
Анотація: В теперішній час серед багатьох існуючих видів і форм освіти саме дистанційне навчання стає одним з пріоритетних напрямків педагогічної та навчально-методичної діяльності багатьох університетів, коледжів, загальноосвітніх закладів. Тому в статті під кутом придатності для використання у дистанційній формі проаналізовано основні існуючі традиційні та сучасні види, методи і форми навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)