Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (370)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ХАРАКТЕР<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.


    Казаков, Г.
    Латинська Америка як регіон зіткнення інтересів США та Німеччини у роки Першої світової війни / Г. Казаков // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 6-14, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.614 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Перша світова війна -- «доктрина Монро» -- панамериканізм -- дипломатичне протистояння
Анотація: У статті розглянуто питання зіткнення інтересів Сполучених Штатів Америки та Німеччини у регіоні Латинської Америки у роки Першої світової війни. Протистояння носило дипломатичний характер та полягало у відмові від «проникнення» німецького капіталу та фізичної при утності німецьких військових у країни латиноамериканського регіону. Протиріччя, які виникли у досліджуваному регіоні, врешті-решт стали однією з вагомих причин оголошення урядом США війни Німеччині
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Шологон, Л.
    Особливості актуалізації джерел особового походження з історії національно-культурного руху українців Галичини (1848–1914) / Л. Шологон // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 104-110, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.104-10 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
актуалізація джерел -- національно-культурний рух -- джерела особового походження
Анотація: У статті з’ясовано особливості актуалізації джерел особового походження з історії національно культурного руху українців Галичини дослідниками кінця ХІХ — початку ХХ ст., українськими зарубіжними та радянськими вченими, сучасними вітчизняними науковцями. Встановлено, що актуалізації джерел особового походження бракує системного підходу. Вона носить здебільшого «ювілейний» характер, коли публікація джерел або їх залучення до праць приурочується ювілейним датам тих чи інших видатних діячів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Мусіяченко, О.
    Історичні події як фактор впливу на розвій музичного середовища Києва другої половини XIX — початку XX ст. / О. Мусіяченко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 71-77DOI 10.28925/2524-0757.2017.210

Кл.слова (ненормовані):
музика -- детермінізм -- синергетика
Анотація: У статті проаналізовано особливості дослідження впливу історичних подій на розвиток мистецтва. Розглядаються різні підходи до питання взаємозв’язку історичних подій та мистецтва. На прикладі розвитку музичного середовища Києва другої половини ХІХ — початку ХХ ст. проілюстровано характер впливу різнопланових історичних подій на розвиток музичного мистецтва
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Павленко, О. М.
    Розвиток творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій / О. М. Павленко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 32-37, DOI 10.28925/2518-766X.2021.65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- творче самовираження -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- інформаційні технології -- освітній процес
Анотація: На основі вивчення літератури вітчизняних та зарубіжних дослідників проаналізовано проблему розвитку творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва засобами інформаційних технологій. З’ясовано, що на сьогодні це питання недостатньо висвітлене в науковій літературі. Це, своєю чергою, зумовлює проблеми кваліфікаційної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва, здатних ефективно працювати в умовах глобалізованого інформаційного суспільства. В основу методології дослідження покладено загальнонаукові методи теоретичного та емпіричного рівнів: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, спостереження. У статті розкрито сутність таких понять, як «самовираження», «творче самовираження». Автором зауважено, що творче самовираження особистості може мати, як прогресивний, так і регресивний характер. Визначено, що чим зрозуміліше людині її покликання, тим імовірніше її самовираження. На думку автора, засоби ІТ — це той неповторний інструмент, завдяки якому майбутній вчитель музичного мистецтва може реалізувати себе, творчо самовиразити свою індивідуальність. Застосування ІТ у досліджуваному процесі створює умови для реалізації низки функцій: стимулюючої, спрямовуючої, організуючої, спонукальної та розвивальної. Автором запропоновано педагогічні принципи розвитку творчого самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва за допомогою використання засобів ІТ:, а саме: принцип особистісної спрямованості, самостійної діяльності, моделювання, доступності, та психолого-педагогічні умови: активізація особистісного пізнання музичних творів майбутніх вчителів музичного мистецтва при застосуванні інформаційних технологій, спонукання студентів на продуктивне використання засобів ІТ, забезпечення інформаційно-комунікаційної комфортності у співробітництві майбутніх вчителів музичного мистецтва з комп’ютером. На думку автора, впровадження ІТ в освітній процес студентів дасть змогу значно підвищити обізнаність останніх щодо володіння новітніми технологіями, а також збагатить їхні музично-художні знання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Лу, С.
    Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури / С. Лу // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 65-74, DOI 10.28925/2518-766X.2021.610. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
методологія -- інтерпретація -- інтерпретаційна культура -- категоріальна матриця -- художня інтерпретація
Анотація: Визначальну роль у наукових розвідках відіграє філософія як методологія і теорія пізнання. Дослідження філософсько-методологічного забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури, здійснене в статті, є актуальним та оригінальним і має теоретичний характер. Огляд літературних джерел засвідчив, що вивчення філософсько-методологічного забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури не проводилось. Для вирішення цього питання було поставлено такі завдання: розробити структурну схему методології дослідження наукової проблеми підготовки вчителів музики; з’ясувати взаємопроникнення таких понять, як «інтерпретація», «культура», «інтерпретаційна культура»; здійснити аналіз категоріального апарату наукового пошуку. Науковий пошук розпочався з монографічного методу, який дав змогу розглянути проблему підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури. Для розробки структурної схеми методології дослідження цього питання було застосовано системно-структурний підхід. Систематизація категоріального апарату наукового пошуку дала змогу скласти категоріальну матрицю наукової проблеми. За допомогою методу узагальнення було сформовано систему наукових підходів до трактування поняття «інтерпретаційна культура вчителя музики». Запропонована авторська схема методології досліджуваної проблеми містить: предмет дослідження, наукові підходи, компоненти методології. Предмет дослідження становить теорія і практика сучасної музично-педагогічної підготовки, аналіз стану методичного забезпечення у закладах вищої освіти та якісної підготовки фахівців. Категоріальна матриця демонструє розуміння теорії та практики інтерпретаційної діяльності, гармонізує логіко-змістовне відображення об’єкта і предмета дослідження. Звернення до духовно-ціннісного контексту методологічно важливо, оскільки дає уявлення про духовне середовище існування музики та поглиблює її осягнення, змушуючи усвідомити, диференціювати і потім синтезувати в конкретну цілісність вузлові ідейно-смислові моменти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Мицик, Ю.
    Листи Івана Шпитковського до Михайла Грушевського / Ю. Мицик, І. Тарасенко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 150-157, DOI 10.28925/2524-0757.2021.117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Михайло Грушевський -- архіви -- епістоли -- Коліївщина -- гайдамаки
Анотація: У статті наведено листи незаслужено призабутого українського історика, музейного працівника і педагога Івана-Юліана Шпитковського до видатного вітчизняного вченого, державного й громадського діяча, професора Михайла Грушевського. Подано стислий виклад його біографії, описано навчання у Львівському університеті, формування під впливом М. Грушевського наукового інтересу до гайдамацького руху ХVІІІ ст., участь у національно-визвольних змаганнях українського народу 1917–1921 рр. і громадському житті Галичини міжвоєнного періоду. Листи проливають світло на характер зв’язків між обома вченими й на лабораторію наукових пошуків Шпитковського, насамперед у дослідженні історії Коліївщини 1768 р.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Тарасенко, І.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Кісельов, Сергій.
    «Історичний нарис народної війни за незалежність Греції…» Г. Палеолога та М. Сивініса як історіографічне джерело / С. Кісельов // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 6-12, DOI 10.28925/2524-0757.2023.21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
історіографія -- історичний нарис -- романтизм -- державна теорія -- народний дух
Анотація: У статті подано історіографічний аналіз «Історичного нарису народної війни за незалежність Греції…» Г. Палеолога та М. Сивініса як однієї з перших праць у російській історичній науці, присвячених грецькій революційній боротьбі та участі в ній великих держав. Зокрема, порушуються питання передумов та обставин публікації «Історичного нарису», постатей його авторів, історичного й історіографічного контексту, які визначили жанрову приналежність твору, його структуру, джерелознавчий характер та ідеологічну наповненість
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Щербак, Віталій.
    Джерела формування козацької старшини в Україні (друга половина XVI — середина XVII ст.) / В. Щербак // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 32-40, DOI 10.28925/2524-0757.2023.24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
козацька старшина -- шляхта -- князі -- бояри -- Річ Посполита -- соціальний прошарок
Анотація: У статті з’ясовуються джерела формування козацької старшини в другій половині XVI — середині XVII ст. Наголошується, що до цієї когорти, як правило, належали матеріально забезпечені та освічені люди з відповідним інтелектуальним потенціалом і рівнем культури. Із заснуванням реєстрового війська до старшинських лав входила переважно шляхта, яка з молодих років у дусі тогочасних традицій проходила школу лицарської майстерності на Запорожжі. До неї нерідко долучалися представники княжої верстви: Збаразькі, Заславські, Корецькі, Ружинські, Вишневецькі. Старшина поповнювалася й виходцями з бояр та зем’ян, які змушені були шукати місця в соціальній структурі Речі Посполитої. Характер занять, етнічна належність, усталені в її середовищі цінності сприяли консолідації козацької верхівки в єдиний соціальний прошарок. Вагомими чинниками в цьому процесі були також боротьба козацтва за відстоювання станових прав і підтримка православ’я в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Якубовський, І.
    Матеріали районної преси Київщини про підтримку селянами курсу влади під час Голодомору 1932 –1933 рр.: маніпуляції та реалії / І. Якубовський // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 1(16). - С. 121-129, DOI 10.28925/2524-0757.2023.114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Голодомор -- районна преса -- рядові селяни -- влада -- маніпуляції
Анотація: У статті досліджуються особливості інформаційного наповнення районної преси Київщини про сприятливі для влади реакції в середовищі рядових селян на хлібозаготівлі 1932–1933 рр. як ключову ланку в механізмі Голодомору. Простежено закономірності розміщення в газетах повідомлень про різні види провладних практик колгоспників та одноосібників. Доведено маніпулятивний характер більшості таких матеріалів. Декларована газетами добровільність ініціатив знизу насправді була інспірована владою і з’являлася внаслідок застосування різноманітного тиску. Навіть інформація про показники виконання й перевиконання хлібозаготівельного плану містила сліди примусу до забезпечення відповідних показників. Фактично лише повідомлення газет про доноси селян, а також результативну для влади діяльність буксирних бригад були найбільш наближеними до реалій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Верховцева, І.
    Одна з "Великих": реформа сільського самоврядування в Росії як панімперський проєкт (1861–1900-ті рр.) / І. Верховцева // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 15-27, DOI 10.28925/2524-0757.2022.22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Російська імперія -- інститут сільського самоврядування -- Велика реформа 1861–1900-х рр. -- селянська революція
Анотація: Проаналізовано реформи сільського самоврядування в Російській імперії періоду 1861–1900-х рр. Авторка резюмує, що внаслідок цього реформаторства в усіх її регіонах постав інститут сільського самоврядування і було реалізовано одну із так званих Великих реформ. Сільські громади отримали право розпоряджатись місцевими природними, людськими ресурсами, а загальне управління імперським селом було уніфіковано на базі самоврядування. Обґрунтовується незакінчений, суперечливий характер реформи та зумовлений цим масштабний конфлікт між імперською владою і селянством. Через брак повноважень у керуванні місцевими рерсами влада грубо втрутилася в самоврядну діяльність громад, що значно погіршило їх економічний стан. Оскільки самоврядування сприяло самоорганізації селян, на початку ХХ ст. під впливом політичної агітації вони виступили проти імперії практично єдиним фронтом, сприяючи її революціонізаці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)