Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ХАРХУЛА<.>/(700)*<.>K=ЯРОСЛАВ<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Charchuła J.
Назва : "Оld" ideas in new social context. University and challenges of the global market of educational "services" [Electronic resource]
Паралельн. назви :«Старі ідеї» в нових соціальних контекстах. університет і виклики світового ринку освітніх послуг
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 45-52. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.64 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.64
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університет--глобалізація--інтернаціоналізація--освітні послуги
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні/ В. Огнев’юк, В. Луговий (стр.1-17)
Хархула Я. Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики/ Я. Хархула (стр.18-28)
Срібняк І. Освітній рух у таборі полонених вояків-українців Фрайштадт, Австро-Угорщина, 1915-1917 рр./ І. Срібняк (стр.29-54)
Линьов К. Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва/ К. Линьов [и др.] (стр.55-74)
Скиба Ю. Гедгантінг – інноваційна технологія в кадровому менеджменті закладу вищої освіти/ Ю. Скиба (стр.75-88)
Мельниченко О. Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни/ О. Мельниченко (стр.89-100)
Горбань О. Зовнішнє середовище цінностей університету: економіка культури/ О. Горбань, О. Проценко (стр.101-112)
Тадеуш О. Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті/ О. Тадеуш (стр.113-132)
Гладкова В. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах/ В. Гладкова (стр.133-147)
Лутаєнко Я. Організаційно-методічні засади розвитку мотивації персоналу бізнес-установ до кар’єрного зростання/ Я. Лутаєнко (стр.148-158)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологія -2022р.,N 11
Цікаві статті :
Камінська М. Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода/ М. Камінська (стр.9-17)
Мельниченко О. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект/ О. Мельниченко (стр.18-26)
Ільїч Л. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін/ Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова (стр.27-39)
Сисоєв О. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України/ О. Сисоєв (стр.40-57)
Баценко С. Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування/ С. Баценко (стр.58-67)
Олексюк О. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю/ О. Олексюк, О. Лігус (стр.68-75)
Кашперський О. «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ/ О. Кашперський, Д. Кашперська (стр.76-82)
Хархула Я. Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення/ Я. Хархула (стр.83-90)
Літіченко О. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти/ О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко (стр.91-97)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хархула, Ярослав
Назва : Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 18-28. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.22 (Шифр О283150799/2022/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2022.22
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціологія--соціальні зміни--сучасне суспільство
Анотація: Багатоконтекстуальні соціальні зміни, що виражаються в постійному формуванні сучасного суспільства, специфіка якісно нових трансформацій у взаємозв’язку між глобальністю та локальністю, суспільством та суб’єктом є важливими для якісних роздумів над питаннями соціальної відповідальності, у тому числі соціальної відповідальності університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хархула, Ярослав
Назва : Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2022. - № 11. - С. 83-90. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.8 (Шифр О168872740/2022/11). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.8. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.8
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізація--соціологія освіти--соціальна категорія--соціальна роль
Анотація: Метою статті є систематизація найважливіших понять про вчительську професію як соціальну категорію. Представлений аналіз присвячений походженню та розвитку цих концепцій в історичній перспективі. Викладачі – це особлива професійна група, яка відрізняється від інших професійних своїм етосом і соціальною функцією. Аналізуючи динаміку процесів, що відбуваються в школі, можна виділити два поля культурного будівництва – спільноту учнів і спільноту вчителів. Школа – це середовище специфічних цінностей і норм, на основі яких формуються окремі від інших соціальних інститутів моделі поведінки. Проведений аналіз має на меті допомогти точно описати адекватну концептуальну основу для кращого розуміння реальності вчителів і надихнути їх на подальші дослідження із соціологічної точки зору. Подвійне внутрішнє та зовнішнє розуміння вчителя в соціології як освітнього суб’єкта та соціальної категорії вимагає створення синтезу, який долає цю подвійність, щоб можна було визначити, якою мірою соціальна позиція вчителів прогнозує їх позицію в освітній системі і навпаки. З соціологічної точки зору, рішення, здається, полягає в пошуку концепції, яка відкидає цілісні або глобалізаційні моделі та пропонує діалог, що зосереджується насамперед на різноманітності етнічного походження та культур і заглиблюється у феноменологічні перспективи. Побудова такої моделі навколо обставин, необхідних для того, щоб вчителі підтримували такий контроль над продуктивністю, вимагає уваги до відповідних практик найму, навчання та професійної соціалізації
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)