Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ХУ<.>/(700)*<.>K=ЖУНСІ<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ху Жунсі
Назва : Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 105-110. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--іноземні студенти--міжкультурне спілкування--моніторинг--освітнє середовище
Анотація: У статті виокремлено педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Представлено сутність адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищих навчальних закладів України. Визначено та охарактеризовано педагогічні умови успішної адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України: реалізація програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університету, забезпечення міжкультурного спілкування всіх учасників процесу адаптації, проведення моніторингу адаптації. Обгрунтовано зміст і структуру програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України, курсу «Основи навчальнопізнавальної діяльності у вищій школі України», кроскультурних тренінгів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ху Жунсі
Назва : Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 65-75. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.6575 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.6575
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--іноземні студенти--методологічні основи--методичні засоби--педагогічні умови--програма адаптації--освітнє середовище
Анотація: У статті представлено методологічні основи та методичні засоби адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Охарактеризовано сутність адаптації іноземних студентів до освітнього середовища вищих навчальних закладів України як наукового феномена. Визначено педагогічні умови успішної адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України. Розкрито зміст і структуру програми адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.1-13)
Вітранюк Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925)/ Н. О. Вітранюк (стр.14-26)
Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/ Н. П. Павлик (стр.27-37)
Козак Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження/ Л. В. Козак (стр.38-52)
Шитікова С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти/ С. П. Шитікова (стр.53-64)
Ху Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.65-75)
Сін Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.76-87)
Ковалинська І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН/ І. В. Ковалинська (стр.88-89)
Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/ К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко (стр.99-105)
Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/ О. М. Глушак (стр.106-114)
Бакланова Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів/ Н. М. Бакланова (стр.115-124)
Мондич О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології/ О. В. Мондич (стр.125-136)
Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/ Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко (стр.137-152)
Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/ К. О. Линьов (стр.153-164)
Козир М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту/ М. В. Козир (стр.165-171)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2016р.,N 1/2
Цікаві статті :
Павлик Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти/ Н. Павлик (стр.7-12)
Лісневська А. . Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів / А. Лісневська (стр.12-16)
Іваній І. Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній (стр.16-21)
Ємчик О. Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки/ О. Ємчик (стр.21-26)
Чжеюань Вей. Сутність і зміст міжкультурного виховання/ Вей Чжеюань (стр.27-33)
Мозальов В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов (стр.33-38)
Сисоєва С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку/ С. Сисоєва (стр.39-44)
Даценко В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у вищому навчальному закладі/ В. Даценко, Н. Хименко (стр.45-49)
Мосьпан Н. Від освіти до ринку праці/ Н. Мосьпан (стр.50-55)
Головач Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці/ Н. Головач (стр.56-60)
Соболєва-Терещенко О. Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами/ О. Соболєва-Терещенко (стр.60-65)
Тригуб І. Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти/ І. Тригуб (стр.66-70)
Дерека Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США/ Т. Дерека (стр.71-76)
Прошкін В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики"/ В. Прошкін (стр.80-85)
Радченко С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри/ С. Радченко (стр.85-90)
Іваницька О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект/ О. Іваницька (стр.90-95)
Соболь Н. Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. Соболь (стр.96-100)
Грищук Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти/ Ю. Грищук (стр.101-105)
Ху Жунсі. Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.105-110)
Сін Чжефу. Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.110-114)
Лисенко О. Історико-педагогічний аналіз становлення післядипломної освіти лікарів в Україні/ О. Лисенко (стр.115-120)
Гордійчук С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти/ С. Гордійчук (стр.121-126)
Рева Т. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті/ Т. Рева (стр.127-131)
Омельчук М. Професійна компетентність з надання першої долікарняної допомоги: сучасний стан та перспективи формування/ М. Омельчук (стр.132-136)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)