Пошуковий запит: (<.>K=блоки<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Bulvinska O. Interactive methods in communicative education/O. Bulvinska, N. Khanykina // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 4.-С.68-73
|
>2.
| Прошкін В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття/В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.122-136
|
>3.
| Куземко Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей/Л. В. Куземко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.159-169
|
>4.
| Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень/О. М. Спірін, Т. А. Вакалюк, В. П. Олексюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023,N N 14.-С.50-62
|
>5.
| Троценко Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей/Р. В. Троценко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.240-248
|
>6.
| Сисоєв О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі: прогалини в дослідницькому полі/О. Сисоєв // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.7-26
|
>7.
| Папушина В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід/В. Папушина // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.330-341
|
>8.
| Черненко Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі/Н. Черненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 1.-С.52-68
|
|