Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (96)Мережеві ресурси (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Школьная, Ольга.
    Інтегрування творів образотворчого мистецтва в дизайн середовища на прикладі творчості Євгенії Гапчинської [Електронний ресурс] / О. Школьная. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 97-100DOI 10.28925/2519-4135.4.2018.3.18. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Україна -- Євгенія Гапчинська -- бренд -- дизайн графічний -- веб-дизайн
Анотація: Творчість однієї з провідних сучасних художниць України Євгенії Гапчинської нині широко відома не лише на батьківщині, а й поза її межами. Розробивши власний брендинговий стиль, мисткиня, що позиціонує себе як «постачальник щастя № 1», активно працює над маркетинговими схемами інтеграції напрацьованого в образотворчому мистецтві доробку в сферу графічного дизайну, веб-дизайну, дизайну одягу й інтер’єру.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 ЧЗ (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 ЧЗ (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Крохмаль, Н.
    Класифікація технологій управління закладами освіти [Електронний ресурс] / Н. Крохмаль, С. Мирошниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 36-50, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- класифікація -- технології управління -- управління
Анотація: У статті на основі системного аналізу, методів класифікації та систематизації запропонована класифікація технологій управління закладами освіти на основі п’яти груп функціональних процесів, притаманних будь-якій організації: виробництво; маркетинг; фінанси; робота з кадрами (управління персоналом); облік і аналіз господарської діяльності. Зазначено, що класифікація технологій управління закладами освіти має враховувати сучасний стан, умови та процеси, що відбуваються в зовнішньому середовищі та впливають на функціонування внутрішнього середовища закладу освіти. Охарактеризовано кожну технологію управління закладом освіти, що входить до класифікації: функціональні процеси виробництва та управління ними (стратегічне планування, сценарне планування, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), процесно-орієнтоване управління, аутсорсинг, бізнес-інженіринг/інженіринг, реінженіринг); управління маркетингом (освітній маркетинг, сегментування ринку, система управління взаємодією з клієнтами (CRM), бренд-стратегія, технології «public relations», бенчмаркінг); управління фінансами (бюджетування, бенчмаркінг, фінансовий контролінг, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), фандрайзинг); робота з кадрами (управління персоналом) (управління знаннями/менеджмент знань, коучинг); управління обліком і аналізом господарської діяльності (бюджетування, ключові компетенції). Класифікація враховує технології управління внутрішньоорганізаційними процесами, що пронизують усі групи перерахованих технологій – інноваційні, інформаційні та SMART-технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Мирошниченко, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Король, Л.
    Зомбі в повісті про голодомор: епатаж Бриниха і травма нації [Електронний ресурс] / Л. Король. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 1. - С. 14-21, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
епатаж -- травма нації -- Голодомор -- особистий бренд
Анотація: Поступова дерадянізація Східної Європи спричинила появу в літературі «нової історичної хвилі», яка об’єднує різні способи висвітлення історичного матеріалу: від традиційної естетики реалізму до гри з жанрами и стилістикою на межі соціальноприи нятних прийомів. Нова росіи сько-українська війна актуалізувала питання висвітлення травми в художніи літературі, зокрема й те, чи має право на існування ігровии спосіб опрацювання сакралізованих у суспільстві тем. Предметом дослідження є поетика епатажу Михайла Бриниха і спосіб ї ї оприявнення в тексті й особистому брендуванні автора. Метою дослідження є окреслити епатажний підхід до висвітлення травми нації в романі Михаи ла Бриниха «Хліб із хрящами» и установити кореляцію поетики епатажу з особистістю письменника. Для розв’язання поставлених завдань було використано поетологічний і біографічний методи. У результаті дослідження зроблено такі висновки. Реакція читачів на нові твори, де оприявнюється тема війни, свідчить про те, що вони прискіпливіше ставляться до авторів, які не були свідками історичних подіи , але прагнуть використати ї х для комерціалізації . Прии нятним, таким, що не викликатиме суспільного обурення, способом використати реальні сюжети авторами — не свідками є основана на постпам’яті «репрезентація в дужках», яку можна втілити за допомогою епатажних прии омів, що проявляються на різних рівнях тексту. Головне завдання епатажу — викривати буденне грубими засобами. Наи - більш явно епатаж у «Хлібі із хрящами» виокремлюється саме на сюжетному рівні, адже автор поєднує поп-образ зомбі із сакралізованою в украї нському суспільстві темою Голодомору. Травма Голодомору так само проявляється на різних рівнях. За сюжетом ген канібалізму активує алкоголь, зловживання яким є ознакою соціальної депресії . Втрата ідентичності реалізується завдяки стилістичніи грі з мовленням одного з герої в, яка оприявлює роздвоєність його особистості. Важливою є кореляція бренду автора і його творів з елементами епатажу, адже читачі очікують на витівку від письменника, а тому інтуї тивно не відкидають нетипові репрезентації . Михайло Бриних у своєму зомбі-романі використав провокаційні засоби не лише заради гри з читачем, він висвітлив у провокацій - ний спосіб сакральну для українців подію й досягнув однієї з головних цілей епатажу — викрив грубими засобами проблеми алкоголізму чи ігнорування власної історії .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)