Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (29403)Каталог авторефератів та дисертацій (655)Грінченкознавство (205)Рідкісні та цінні видання (743)Мережеві ресурси (453)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=видання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-35 
1.
Шифр: С325934233 (Журнал)
Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - Виходить кожного кварталу. - ISSN 2311-259Х

Анотація: Електронний журнал «Синопсис: текст, контекст, медіа» — рецензоване видання, що публікує актуальні дослідження в галузях літературознавства, мовознавства та соціальних комунікацій. Публікації журналу охоплюють такі проблеми: теорія літературного тексту, історія української літератури, українська література періоду народництва, історія світової літератури, стилістика тексту, лінгвістичний аналіз художнього і публіцистичного тексту, процес читання, перекладознавчі аспекти тексту, медіа-текст, медіа як дискурс. Цей перелік не є вичерпним і може розширюватися різноманітними дослідженнями тексту, зокрема і міждисциплінарними. Важливий розділ журналу складають нові переклади українською видатних наукових і художніх творів з науковими коментарями.
Зареєстровані надходження:
     2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERICH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Ulrichsweb,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus International (ICV 2020: 80,87; ICV 2019: 85,29),
Перейти до зовнішнього ресурсу Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського,
Перейти до зовнішнього ресурсу Simple Search Metadata (SSM),
Перейти до зовнішнього ресурсу Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit
Знайти схожі

2.
Шифр: С325934233/2018/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Романенко, О. Координати дому: символічні простори роману Вікторії Амеліної "Дім для дома" / О. Романенко. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Муравецька, Я. Реалізм у теоретичному осмисленні Івана Нечуя-Левицького / Я. Муравецька. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Капелюх, Д. Функціональні особливості вступної ремарки в драматичному творі / Д. Капелюх. - С.26-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Руснак, І. Історія написання і видання роману "Сонце з заходу" Уласа Самчука: спроба реконструкції / І. Руснак. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Садовська, Ю. Ритм революційного руху у романах про революцію (М. Асуела "Ті, хто знизу", І. Бабель "Кінармія", О. Серафимович "Залізний потік") / Ю. Садовська. - С.46-54
Заєць, В. Продуктивність вторинних дієслів у художньому дискурсі ХХ століття (на матеріалі прози Ю. Яновського, М. Стельмаха, О. Гончара) / В. Заєць. - С.55-65
Шайнер, І. Особливості експлікації військової тематики у лексико-семантичному просторі новітніх британських художніх текстів / І. Шайнер. - С.66-78
Вишницька, Ю. Гендерне (безсумнівно!) / Ю. Вишницька. - С.79-82
Ліхоманова, Н. Карта пам'яті сучасної української літератури / Н. Ліхоманова. - С.83-84
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Бітківська, Г.
    Комунікативні стратегії сучасного літературного журналу: інтермедіальний аспект [Електронний ресурс] / Г. Бітківська. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні стратегії -- літературний журнал -- концепція журналу -- система цінностей -- інтермедіальний компонент
Анотація: У статті досліджені типи комунікативних стратегій сучасного літературного журналу (на прикладі видань «Київська Русь» і «ШО»). З’ясовуються взаємозв’язки між концептуальними положеннями видання, налаштованого на розбудову різноманітних форм спілкування з читачем, та інтерпретацією ціннісних орієнтирів сучасної соціокультурної спільноти. Визначається роль інтермедіального компонента у формуванні системи цінностей, яку репрезентує сучасний літературний журнал, зокрема розширення інформативності, естетичного та емоційного впливу вербальних текстів завдяки взаємозв’язкам із іншими текстами, як вербальними, так і візуальними. розбудову різноманітних форм спілкування з читачем
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Салата, О.
    Діяльність літературної інтелігенції в умовах нацистської окупації 1941–1942 років [Електронний ресурс] / О. Салата. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
літературна інтелігенція -- поети -- письменники -- повсякденне життя -- нацистський окупаційний режим -- періодичні видання
Анотація: У статті розкрито діяльність літературної інтелігенції, що залишилася на окупованих територіях і в умовах нацистського режиму продовжувала творити і працювати. Принципи об’єктивності та історизму вимагають висвітлення літературного простору періоду Другої світової війни, розкривши повну картину літературного та поетичного потенціалу українських митців. Через свої твори поети і письменники намагалися показати власне бачення ситуації, що склалася на захоплених територіях, висвітлити повсякденне життя пересічних українців, підтримувати патріотичний дух у місцевого населення та його прагнення до свободи. Твори літературної інтелігенції сприяють розкриттю повної картини трагедії Другої світової війни, а тому вимагають подальших досліджень
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Руснак, І.
    Історія написання і видання роману "Сонце з заходу" Уласа Самчука: спроба реконструкції [Електронний ресурс] / І. Руснак. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 3. - С. 36-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
роман Сонце з Заходу -- історія написання і видання твору -- репортаж
Анотація: У статті запропоновано авторську реконструкцію процесу створення і видання маловідомого роману «Сонце з Заходу» Уласа Самчука. Тривалий час текст вважали втраченим. Фронтальний аналіз повоєнних підшивок газети «Свобода» (Нью-Йорк) дав авторці статті змогу з’ясувати, що роман у повному обсязі був надрукований на шпальтах цього видання 1949 року. Співпраця з видавцем Іваном Ребриком (Ужгород) допомогла відшукати відсутні на офіційному сайті нью-йоркського часопису числа. Роман «Сонце з Заходу» занурює читача у вир політичного і культурного життя Хуста кінця 30 х років, відтворює маловідомі факти про участь членів Організації Українських Націоналістів у підготовці проголошення незалежності Карпатської України. Авторка статті ретельно простудіювала доступні джерела, що засвідчують роботу письменника над твором. Основна увага зосереджена на дослідженні газетних повідомлень, інформації з довідкових видань, окремих листів письменника з його архіву. Авторці вдалося встановити, що працю над романом прозаїк почав одразу після поразки Карпатської України; кілька уривків з твору були надруковані різними еміграційними часописами в 40 х роках. Роман «Сонце з Заходу» — складний і водночас цікавий матеріал для подальших літературознавчих досліджень. На думку авторки статті, ґрунтовного осмислення потребують жанрова природа твору, його документальна основа, розшифрування окремих явищ українського еміграційного життя й подробиць участі націоналістичного підпілля в підготовці проголошення Карпатської України, пошук прототипів персонажів тощо. Особливо продуктивними, на її думку, будуть текстологічні зіставлення надрукованих уривків та остаточної версії тексту роману. Виявити нові свідчення, що стосуються історії створення і видання роману, допоможе уважне студіювання епістолярної спадщини письменника
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Срібняк, І.
    Формування світогляду полонених українців засобами друкованого слова: національно-виховна місія часопису "Просвітній листок" у таборі Вецляр, Німеччина (1916 р.) [Електронний ресурс] / І. Срібняк, В. Шнайдер. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 3. - С. 90-97 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
полонені вояки-українці -- часопис «Просвітній Листок» -- Вецляр -- Німеччина
Анотація: У статті аналізується ступінь впливу розміщених на шпальтах таборового часопису «Просвітніи Листок» медіи них текстів на процес прищеплення полоненим украї нцям ідеї національно-державного самоствердження Украї ни протягом 1916 р. Метою дослідження є встановлення особливостеи формування світогляду полонених украї нців табору Вецляр засобами друкованого слова на шпальтах часопису «Просвітніи Листок» в окреслении хронологічнии період. Для ефективної реалізації мети були застосовані історичнии метод, аналіз джерел і синтез. У результаті дослідження було встановлено, що видання згадуваного часопису стало можливим завдяки організаціи но-фінансовіи допомозі Союзу визволення Украї ни, представники якого перебували в таборі Вецляр починаючи з вересня 1915 р. Після нетривалого підготовчого періоду, коли газета тиражувалась маи же кустарним способом на друкарськіи машинці, на початку 1916 р. вона стала виготовлятись у типографському виконанні в міськіи друкарні двічі на місяць. Часопис правдиво фіксував таборове повсякдення полонених украї нців, як описуючи окремі прояви ї хнього життя, так і даючи загальну картину діяльності украї нської таборової громади. Разом з тим свої ми публікаціями газета справляла потужнии вплив на формування національнополітичного світогляду полонених, публікуючи матеріали про перебіг громадськополітичних процесів в Украї ні та Росії . Завдяки цьому часопис здобув підтримку більшості полонених украї нців, служачи ї м ледь не єдиним «вікном» у світ політики, громадського життя та мистецтва. Наи важливішою ознакою «Просвітнього Листка» була украї ноцентричність усіх и ого матеріалів, що допомогло полоненим засвої ти національнодержавницькі ідеали. Новизна дослідження полягає у введенні до наукового обігу масиву джерел про специфіку функціонування громади полонених вояків-украї нців у таборі Вецляр (1916 р.). Практичне значення дослідження полягає в тому, що и ого результати суттєво розширять коло джерел, потрібних для реконструкції цілісної історії функціонування громади полонених украї нців у таборі Вецляр у 1916 р
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шнайдер, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Федорук, O.
    Образ запорожця Кирила Тура у викресленому фрагменті роману П. Куліша "Чорна рада" [Електронний ресурс] / O. Федорук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 4. - С. 118-123. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
первіснии текст -- остаточнии текст -- творчии метод Пантелеи мона Куліша -- Віктор Петров
Анотація: Предметом дослідження є редакції та варіанти тексту роману Пантелеи мона Куліша «Чорна рада: Хроніка 1663 року». Мета и ого — проаналізувати фрагмент первісної редакції (1846), якии не увіи шов до остаточного тексту (1857) і цікавии тим, що містить деякии матеріал для характеристики образу запорожця. Аналіз цього уривка в інтерпретаціи ніи і текстологічніи площинах дає змогу краще зрозуміти творчии метод Куліша як автора «Чорної ради». Методологію статті формує поєднання джерелознавчих і порівняльного методів, що сприяє вирішенню порушених текстологічних проблем. Зокрема, зіставлення різних редакціи виявляє ефект «замиленого ока» при читанні остаточного тексту: пропущене місце корелюється із ближнім контекстом, і при уважному читанні роману можна було б зауважити можливии пропуск, адже и ого наявність дещо порушує логіку викладу. У результаті дослідження виявлено, що росіи ськомовнии відповідник фрагмента міститься в журнальніи публікації «Киевские богомольцы в XVII столетии» (1846). Текст являє собою діалог між гетьманом Якимом Сомком, запорожцем Кирилом Туром, полковником-священником Іваном Шрамом і и ого товаришем Матвієм Череванем. Потверджено тезу В. Петрова про те, що письменник «будує свіи роман широкими концентричними замкненими мотивними колами», вживаючи методу спростувань і протиставлень. У текстологічному плані відсутність фрагмента в остаточніи редакції виявляє ефект «замиленого ока» при ї ї прочитанні. Репліка Череваня (тільки на Січі вміють «жить по-людськи») у відповідь на твердження Тура (що запорожці п’ють горілку великими коряками) і реакція Тура на Сомкові слова, на які він не зважає, в остаточному тексті є менш мотивовані, ніж у первісніи редакції . Також встановлено джерело Турового висловлювання, що на Січі козаки здобич розділяли на три частини, віддаючи ї ї на церкву, віи ськові потреби і прогулюючи. Автор вжив алюзію на думу про Саміи ла Кішку. Аналізовании фрагмент первісної редакції публікується вперше, що визначає новизну дослідження. Аналіз образу Кирила Тура в наведеному уривку є перспективним з огляду на маи бутнє комплексне дослідження теми, яке стане можливим після видання всіх чорнових текстів обох різномовних версіи роману в Повному зібранні творів Куліша
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Почапська, О.
    Формування порядку денного періодичними виданнями 1943 року (за матеріалами аналізу газет "Азовський вісник", "Бобринецький голос", "Буг", "Відродження") [Електронний ресурс] / О. Почапська. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 1. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
газета -- пропаганда -- свідомість -- аудиторія -- порядок денний
Анотація: Стаття репрезентує дослідження особливостеи формування порядку денного періодичними виданнями, що виходили друком на окупованіи нацистами території Радянської Украї ни (мова и де про південні та центральні території ) упродовж 1943 р. Аналізуючи видання «Азовськии вісник», «Бобринецькии голос», «Буг» і «Відродження», автор з’ясовує, що серед основних тенденціи формування порядку денного є створення такого інформаціи ного тла, на якому досить органічно виглядали повідомлення про активності Німеччини і ї ї перемоги на лінії фронту. Зважаючи на те, що сьогодні Украї на перебуває в стані гібридної віи ни та мусить не лише формувати, але и захищати власнии інформаціи нии простір, вивчення особливостеи визначення порядку денного виданнями, що виходили друком на окупованіи нацистами території Украї ни в 1943 р., коли Украї на перебувала в стані віи ни, є актуальним і своєчасним. Мета дослідження — з’ясування особливостеи формування порядку денного друкованими періодичними виданнями 1943 р. (на матеріалі аналізу газет «Азовськии вісник», «Бобринецькии голос», «Буг», «Відродження»). Об’єктом і власне джерельною базою дослідження стали друковані періодичні видання, що виходили на території Украї ни впродовж 1943 р.: «Азовськии вісник», «Бобринецькии голос», «Буг» і «Відродження». Предметом дослідження є процес формування порядку денного друкованими періодичними виданнями 1943 р. (на матеріалі аналізу газет «Азовськии вісник», «Бобринецькии голос», «Буг», «Відродження»). Методи дослідження: тематичнии аналіз і контент-аналіз. Результати дослідження. Контент-аналіз газет «Азовськии вісник», «Бобринецькии голос», «Буг» і «Відродження» дав можливість визначити п’ять основних тематичних напрямів, у межах яких формувався порядок деннии аналізованою періодикою, і саме в межах цих проблемних напрямів відбувалося формування системи необхідних німецькіи владі реакціи аудиторії , що мали на меті привернути населення Украї ни на бік німецьких віи ськ, що значно би полегшило процес утримання окупованих украї нських територіи під своєю владою. Окрім критики діи радянської влади, німецька пропаганда використовувала прии ом наближення інформації в часі и просторі, пояснюючи аудиторії , що робота в Німеччині — це спосіб отримати новии досвід, підтримка розвитку украї нської культури — це пріоритетне завдання німецького керівництва і т. ін. У порядку денному негативізувався образ євреи ства як народності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Полтавець, Ю.
    Формально змістові особливості анотацій до сучасних українських мовознавчих книжкових видань [Електронний ресурс] / Ю. Полтавець. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 96-104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
анотація -- прикнижкова анотація -- метатекст -- вторинний текст -- мовознавчі видання -- наукові видання -- науково-популярні видання -- реклама наукової книги
Анотація: Мета статті — з’ясувати формально-змістові особливості анотаціи до сучасних мовознавчих книжкових видань, що передбачало розв’язання таких завдань: схарактеризувати композиціи ну та інформаціи ну структури, а також мовностильові засоби анотаціи ; визначити чинники, що впливають на вибір форми и змісту вторинного документа. У роботі використано описовии , порівняльнии , бібліографічнии , книгознавчо-функціональнии методи, частково структурно-типологічнии , а також соціально-комунікаціи но-інформаціи нии і документаціи нии підходи. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ніи уперше здіи снено аналіз текстів прикнижкових анотаціи до мовознавчих наукових та науково-популярних видань у єдності форми і змістового наповнення. Матеріал дослідження з конкретної наукової галузі дав змогу розглянути анотації предметно, а не загально, и показати наочно ї хні особливості. У результаті дослідження виявлено, що за структурно-композиціи ними особливостями анотації до наукових видань можуть бути маркованими, немаркованими і змішаними. Маркери забезпечують зв’язність тексту, організовують і структурують и ого. Немарковані анотації розповідають про видання у довільніи формі, висвітлюючи ті самі інформаціи ні елементи змісту видання (новизна матеріалу, аспекти дослідження, и ого джерельна база, результати та ін.). Типовою анотацією до монографіи з мовознавства є індикативнии двоабзацнии текст, що організовании за допомогою маркерів і подає відомості про тематично-змістові особливості наукової праці. Вибір форми і змісту анотації залежить як від виду первинного документа, так і від виду самої анотації за функціональним призначенням. Анотаціям до наукових видань характерна об’єктивність і стриманість, до науково-популярних — експресивність, образність, багатство мовностильових засобів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Москальов, Д.
    Японська традиція та західне новаторство у творчості Накахари Чуї [Електронний ресурс] / Д. Москальов, А. Йожикова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 105-112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
японська поезія -- Накахара Чуя -- дадаї зм -- авангард
Анотація: Предметом дослідження є поетика японського поета Накахари Чуї . Актуальність дослідження зумовлена тим фактом, що вивчення творчості поета загалом вкрай мало, а у вітчизняніи японістиці — взагалі немає. І незважаючи на те, що Накахара Чуя — одна з ключових фігур японського авангарду початку ХХ сторіччя, за винятком декількох аматорських перекладів у мережі Інтернет, немає жодного видання перекладів українською мовою, як немає окремого видання и російською. Новизна статті зумовлена спробою заповнити цю лакуну і представити низку перекладів ключових на наш погляд творів Накахари Чуї , а також, враховуючи нестачу коментаторських матеріалів, у статті подано переклади текстів дослідників, що приділяли увагу поетові. Інтерес до поета зумовлении тим, що, незважаючи на досить обмежении період творчості (всього одна збірка творів за життя), Накахара Чуя увібрав актуальні на тои час тенденції західного модернізму і поєднав ї х із суто японською поетичною традицією — проблема, якіи значною мірою і присвячена наша стаття. Мета дослідження — показати, яким чином традиціи на японська поетика, із заданими нормами ще у ІХ–Х сторіччях, змогла, під впливом авангардистських експериментів дадаї зму зокрема, вии ти за межі герметичності за формою та змістом. У результаті дослідження виявлено, що культурні та соціальні процеси, на які реагували західні авангардисти абсурдизмом, порушенням формальних ознак у мистецтві, намаганням вии ти за межі порядку слів, руй нуванням образу, відмовою від міметичності, є тенденцією, що притаманна не лише західному трагічному світосприйняттю кінця ХІХ — початку ХХ сторіччя, а виявилася близькою і для японського мистецтва. Особливістю мистецької практики Накахари Чуї є вплетення в тканину західних форм прийомів японської поетики, а отже, його поезію можна зобразити як алегорію тогочасного конфлікту між вестернізацією та збереженням старих устроїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Йожикова, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Боронь, О.
    Чи малював Шевченко портрет Марії Козачковської? (проблема достовірності мемуарних записів її онука) [Електронний ресурс] / О. Боронь. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 1. - С. 30-37, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
біографія -- мемуарні записи -- достовірні джерела -- епістолярій -- малюнок
Анотація: Актуальність статті полягає в тому, що у фокусі уваги ї ї автора опинилася важлива проблема достовірності спогадів Марії Козачковської в записі ї ї онука Андрія Козачковського-молодшого. Тож предмет пропонованого дослідження — відповідність спогадів перевіреним фактам, а мета полягала у з’ясуванні ступеня такої відповідності. Досягненню мети сприяло застосування традиціи ної методології біографістики, зокрема прии ому перехресної перевірки викладених відомостеи за надіи ними джерелами (документальними, мемуарними, епістолярними тощо). У результаті дослідження вдалося переконливо довести, що публікація Андрія Козачковського-молодшого містить недостовірні твердження. На підставі цих спогадів до переліку незнаи дених малюнків Шевченка в останньому на сьогодні Повному зібранні творів потрапили хибні відомості. Як з’ясовано, Шевченко не міг малювати жінку Андрія Козачковського-старшого у Переяславі 1845 року, бо ті одружилися лише 1847-го. Поет не писав присвяченого ї и вірша «Марусі». Частина інших детальних повідомлень публікатора є результатом белетризації туманних спогадів про розповіді бабусі, доповнених відомою и ому інформацією про Шевченкове перебування в Переяславі. Андріи Козачковськии - молодшии навряд чи був здатен запам’ятати і точно відтворити розповіді бабусі через свіи юнии вік — 12–13 років (у рік ї ї смерті). Повідомлення М. Козачковської не слід використовувати під час створення нової наукової біографії поета. Власні спогади А. Козачковського-молодшого про бачении у дядька Івана першии «Кобзар» із вклеєними Шевченковими листами, як і пізніша розповідь про викрадення в нього ж «Кобзаря» 1860 року з авторським інскриптом, не викликають довіри. Не мають ці свідчення якої сь наукової значущості навіть у тому разі, якби були цілком правдивими. У перспективі слід ретельно і прискіпливо переглянути весь корпус незнаи дених Шевченкових творів, щоб відкинути недостовірні чи сумнівні відомості, очистивши мистецьку спадщину від вигаданих малюнків. Це має стати одним із важливих завдань наступного академічного видання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Боронь, Олександр.
    Чи міг Шевченко намалювати портрет Петра Дуніна-Борковського? [Електронний ресурс] / О. Боронь. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 3. - С. 200-205, DOI 10.28925/2311-259x.2023.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
авторство -- біографія -- достовірні джерела -- епістолярій -- портрет
Анотація: Поява мистецьких томів Повного зібрання творів у 12 томах стимулювала подальші дослідження Шевченкової образотворчої спадщини. Актуальним питанням досі залишається з’ясування належності Шевченковому пензлю кількох творів. Предмет пропонованого дослідження —авторство портрета Петра Дуніна-Борковського. Мета полягала в тому, щоб якомога точніше виявити обставини, за яких Шевченко мав можливість намалювати згадану картину, на підставі чого довести або спростувати (атетеза) його ав-торство. Досягненню мети сприяло застосування традиційної методології біографістики, зокрема прийому зіставлення фактів поетового життєпису з епістолярними свідченнями його сучасників. Результати дослідження. У статті послідовно розглянуті всі можливі обставини появи полотна та історія його вивчення. Воно надійшло до Державного музею Тараса Шевченка (нині Національний музей Тараса Шевченка) саме як Шевченкова робота. Однак у Повному зібранні творів у 10 томах портрет було вміщено серед сумнівних, тоді як у новому академічному зібранні його подано в основному корпусі. На підставі листування Варвари Рєпніної докладно описані знайомство й можливі зустрічі Шевченка і Дуніна-Борковського.Варвара Рєпніна про роботу художника над портретом Дуніна-Борковського ніколи не згадувала. Василь Касіян уважав портрет належним пензлю дружини Дуніна-Борковського —Глафіри Псьол, але не аргументував своєї думки. Натомість Валентина Рубан обґрунтувала Шевченкове авторство, із чим не погоджується автор статті та спростовує окремі ї ї спостереження як суб’єктивні й смакові. Фахівці Національного науково-дослідного реставраційного центру України спільно з працівницею Національного музею Тараса Шевченка Тетяною Калініною, дослідивши портрет Дуніна-Борковського, теж дійшли висновку, що немає підстав зараховувати його до Шевченкового доробку. Упорядники нового академічного видання не мали вагомих аргументів на користь Шевченкового авторства, тож твір слід було принаймні вмістити серед сумнівних, якщо не відкинути зовсім. Насправді йому взагалі не місце серед Шевченкових картин. Перспе-ктивним видається подальше дослідження портрета Дуніна-Борковського як твору Гла-фіри Псьол у порівнянні з іншими її картинами, зокрема портретом Варвари Рєпніної
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Хамедова, О.
    Образ Василя Стуса в електронних ЗМІ [Електронний ресурс] / О. Хамедова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
електронні ЗМІ -- інтернет-видання -- стаття -- репортаж -- інтерв’ю -- образ
Анотація: У статті проаналізовано матеріали інтернет-видань, присвячені В. Стусу. З’ясовано, що у ювілейних статтях, репортажах, інтерв’ю, оглядах розкрито дві магістральні теми: 1) дослідження перипетій життя і творчості В. Стуса; 2) вшанування пам’яті видатного поета в Україні. Підкреслено, що В. Стус в електронних ЗМІ – це передусім дисидент, жертва тоталітарного режиму. Його постать подекуди міфологізується і стає символом мучеництва і боротьби за свободу своєї країни. Інтернет-видання значно більше цікавляться життєвим шляхом, громадською діяльністю, ніж творчістю поета.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.
Шифр: В505452853 (Журнал)
Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] = Open educational e-environment of modern University : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Включено до переліку електронних наукових фахових видань. Категорія "Б". - Назва з титул. екрана. - Виходить двічі на рік
Морзе Н. В. - ISSN 2414-0325
Зареєстровані надходження:
     2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Information Matrix for the Analysis of Journals ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus International,
Перейти до зовнішнього ресурсу Simple Search Metadata,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу PKP Index ,
Перейти до зовнішнього ресурсу ICI Journals Master List,
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat,
Перейти до зовнішнього ресурсу Scientific Indexing Services,
Перейти до зовнішнього ресурсу International Institute of Organized Research,
Перейти до зовнішнього ресурсу Crossref,
Перейти до зовнішнього ресурсу ОpenAIRE
Знайти схожі

15.
Шифр: В505452853/2016/2
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2016р. № 2 . - 90.60, 87.00, грн.
Зміст:
Alonso-Diaz, L. A model to assess online learning: analysis and proposal / L. Alonso-Diaz [и др.]. - С.1-5
Інші автори: Tosina Y., Puerto G. D., Esteban P. G., Masa J. A.
Dolynskyi, Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions / Y. V. Dolynskyi. - С.6-13
Gladun, M. A. Using gamification as a way of increasing students motivation0 / M. A. Gladun. - С.14-19
Kuzminska, O. H. Crowdsourcing and higher education / O. H. Kuzminska. - С.20-26
Makhachashvili, R. K. Open verbal e-environment: research pemises and ict tools / R. K. Makhachashvili. - С.27-33
Malach, J. The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning" / J. Malach [и др.]. - С.34-40
Інші автори: Kostolanyova K., Kostolanyova K., Kostolanyova K., Chmura M., Nagyova I., Prextova T.
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]. - С.34-40
Інші автори: Smyrnova-Trybulska E., Drlik M., Alvarez I.
Morze, N. V. Introduction of steam education education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing / N. V. Morze, L. O. Varchenko-Trotsenko, A. V. Tiutiunnyk. - С.41-50
Pavlova, H. Open educational resources development: threats and opportunities / H. Pavlova. - С.51-59
Антошків, М. С. Blended learning як перспективна технологія навчання вищої алгебри майбутніх вчителів математики / М. С. Антошків, О. О. Требенко. - С.76-83
Барна, О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики / О. В. Барна. - С.84-92
Березенська, С. М. Засоби e-learning в організації роботи з теоретичним контентом з технічних дисциплін / С. М. Березенська. - С.93-101
Березуцький, В. І. Електронний конспект лекції у вищої медичної школі / В. І. Березуцький. - С.102-106
Буйницька, О. П. Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету / О. П. Буйницька, І. С. Степура, В. А. Смірнова. - С.107-119
Вембер, В. П. Створення інтерактивного дидактичного матеріалу в процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики / В. П. Вембер. - С.137-144
Воротникова, І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ / І. П. Воротникова. - С.145-155
Гордійчук, Г. Б. Використання інформаційно-освітнього порталу педагогічного університету для надання якісної освіти студентам заочної форми навчання / Г. Б. Гордійчук, Л. Л. Коношевський. - С.156-162
Дєнічєва, О. І. Вплив тенденцій розвитку гуманітарної освіти австрії на формування відкритого освітнього простору / О. І. Дєнічєва. - С.163-169
Іванов, І. С. Інтелект і медіаінформаційна компетентність / І. С. Іванов, Л. С. Іванова. - С.179-191
Кадемія, М. Ю. Дистанційне навчання у віртуальному університеті як спосіб доступу до якісної освіти / М. Ю. Кадемія, В. О. Уманець. - С.192-198
Кожедуб, Л. Г. Використання віртуального інформаційного простору у процесі самостійної підготовки майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.199-203
Кушнір, Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник. - С.204-214
Олійник, Н. Ю. Зворотний зв’язок у електронному навчанні як педагогічна проблема / Н. Ю. Олійник. - С.215-225
Скакаліна, О. В. Застосування інтелектуальних інформаційних технологій в процесі керування інтеграцією наукового та педагогічного профілів ВНЗ / О. В. Скакаліна. - С.226-239
Степура, І. С. Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ" / І. С. Степура. - С.240-243
Фамілярська, Л. Л.[ Ресурси відкритого освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти / Л. Л.[ Фамілярська. - С.244-252
Шовкун, В. В. Використання дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики / В. В. Шовкун. - С.265-272
Шталтовна, Ю. А. Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти / Ю. А. Шталтовна. - С.273-282
Штихалюк, О. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу при використанні дистанційної форми навчання в початковій школі / О. П. Штихалюк [и др.]. - С.283-289
Інші автори: Юхно І. А., Бабич Я. С., Нечаєва О. С.
Василенко, С. В. Використання мультимедійних дощок у процесі формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів / С. В. Василенко. - С.127-136
Бучинська, Д. Л. Використання хмаро-орієнтованих технологій для удосконалення професійної діяльності викладача / Д. Л. Бучинська. - С.120-126
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)

Учбова література:
ФПО / КНМ / 011 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 9 / ОСН
ФПО / КНМ / 011 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФПО / КНМ / 012 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФПО / КНМ / 013 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Тимофєєва, Г. В.
    Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 174-190, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
публікаційна активність -- рейтинг публікаційної активності -- цитованість
Анотація: У статті розглянуто публікаційну активність як результат позитивної динаміки наукометричних показників, що використовуються для оцінки загальнонаціонального наукового потенціалу. Представлено та проаналізовано міжнародні та вітчизняні рейтинги публікаційної активності, в яких задіяні українські університети, а також за допомогою окремих аналітичних та пошукових інструментів наукометричної платформи Web of Science вивчено публікаційну активність провідних університетів країни. Простежено динаміку включення українських ЗВО до рейтингу SCImago Institutional Ranking та визначено найбільш вагомі їх досягнення за основними групами показників рейтингу – «Інновації», «Соціальний вплив» та «Дослідження». Показано тотожність для українських університетів результатів рейтингу SCImago та загальноукраїнського рейтингу університетів, що проводиться популярним тематичним ресурсом Освіта.ua. Розглянуто методологію та принципи міжнародних рейтингів публікаційної активності CWTS Leiden Ranking та National Taiwan University Ranking, які вибудовуються за даними Web of Science. За допомогою інструменту Essential Science Indicators (ESI) Web of Science визначено публікаційну активність українських наукових організацій в цілому, а за допомогою інструментів «Аналіз результатів» виявлено наукові періодичні видання 2019 року, у яких найбільше публікувалися працівники чотирьох найбільших закладів освіти нашої країни. Сформульовано пропозиції для підвищення публікаційної активності та кращого представлення наукових результатів університету в міжнародних індексах цитування, які полягають у створенні при університетських бібліотеках постійно діючих консультаційних служб та курсів користування пошуковими системами платформ Scopus та Web of Science, які допомагали б науково-педагогічним працівникам знайомитися з актуальною в світі науковою інформацією і планувати напрями своїх подальших досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Опришко, Т. С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Opryshko, T.
    The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine = Використання інноваційних інструментів у редакційному процесі наукових журналів україни / T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 121-129, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
наукові журнали -- плагіат у наукових статтях -- експертні дослідження -- сканери подібності тексту -- послуги з перевірки статей на наявність плагіат -- види плагіату
Анотація: Стрімкий прогрес у сфері видання наукових журналів, з одного боку, полегшує усі редакційні процеси, а з іншого, збільшує ризики втрати науковою статтею унікальності. Зростання потреби редакцій наукових журналів у допоміжних інструментах, які б, з одного боку, убезпечили редакції журналів від недоброчесних авторів, які вдаються до практик наукового плагіату, а з іншого, виховували у авторів почуття відповідальності за тексти, які вони надсилають. Розкрити проблеми використання в редакційному процесі наукових журналів України сканерів текстових збігів – сервісів перевірки на плагіат, верифікувати емпіричним дослідженням теоретичну гіпотезу про існування в українському науковому середовищі певних типів практик сприйняття явища академічного плагіату. Опитування редакторів фахових видань Міністерства освіти і науки України методом CAWI з використанням функціоналу Google forms. Вибіркову сукупність склали 99 експертів (редактори журналів категорії «А» – 8%; редактори журналів категорії «Б» – 92%), які репрезентували генеральну сукупність за ознакою «категорія журналу», що забезпечує валідність отриманих результатів. Визначено думку редакторів наукових журналів щодо використання сканерів текстових збігів у редакційному процесі. Найбільше використовуються сервіси Unicheck і Antiplagiat, які, на думку респондентів, найбільш просто і конкретно вирішують проблеми плагіату та повторного використання тексту Виявлено, що більшою мірою сканерами подібності тексту користуються видавництва, які видають журнали з міжнародною сферою поширення і такі, що індексуються наукометричними платформами Scopus та Wos (категорія «А» за національною класифікацією). Видавництва, які працюють тільки в межах України і їх журнали не представлені в престижних наукометричних базах, часто взагалі ігнорують програмні засоби для виявлення плагіату і покладаються тільки на думку рецензентів та редакторів. Проблема плагіату в наукових статтях є системною, соціально значущою та має переважно аксіологічну природу. Показано, що практика використання сканерів подібності тексту хоча і закріпилася в українському науково-видавничому просторі, все ще не достатньо поширена і не охоплює переважну більшість наукових журналів, які покладаються тільки на традиційні форми рецензування наукових текстів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Tymofieieva, H.
Тимофєєва Г. В.
Lytvynova, A.
Литвинова А.
Опришко Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Степура, І. С.
    Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ" / І. С. Степура // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 240-243, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.w240-3 . - ISSN 2414-0325

Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

19.
Шифр: О283150799 (Журнал)
Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - Виходить кожного кварталу. - ISSN 2312-5829

Рубрики:
Педагогічні науки -- Наукове електронне фахове видання

Зареєстровані надходження:
     2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2011  2010 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus,
Перейти до зовнішнього ресурсу Simple Search Metadata,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу PKP Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Бібліометрика української науки
Знайти схожі

20.


    Ковальська, Марина.
    Методи викладання та педагогічні особливості організації навчального процесу студентських газетних редакцій [Електронний ресурс] / М. Ковальська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 184-198, DOI 10.28925/2312-5829.2024.112 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання журналістики -- журмайстерність -- підготовка фахівців -- журналістська майстерність -- газетна редакція -- педагогіка вищої школи
Анотація: В статті з точки зору загальних підходів сучасної педагогіки вищої школи виокремлені особливості організації навчального процесу підготовки та видання газет студентами-здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю «журналістика».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)