Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (192)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=викладач<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rakityanska L.
Назва : Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2019. - № 4. - С. 10-16. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.1 (Шифр T017777504/2019/4). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.1. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.1
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--майбутній викладач--духовно-моральний
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cubukcu F.
Назва : Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme [Electronic resource]
Паралельн. назви :Підготовка викладачів у межах онлайн програм для вивчення іноземної мови: здобутки та перспективи
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2020. - № 5. - С. 81-90. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.8 (Шифр T017777504/2020/5). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладач-стажист--мережева взаємодія--онлайн-освіта--онлайн-програми для вивчення мови--переваги--недоліки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Rakityanska L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension/ L. Rakityanska (стр.10-16) Кл.слова: емоційний інтелект,майбутній викладач,духовно-моральний
Hatziolou E. Teaching how to write a research paper/ E. Hatziolou, ou S. Sofi (стр.17-26) Кл.слова: наукова стаття,написання,навчання
Spirina T. Social workers training in continuing education system/ T. Spirina, T. Liakh (стр.27-34) Кл.слова: соціальні працівники,підготовка,неперервна освіта
Voyevutko N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks/ N. Voyevutko, O. Protsenko (стр.35-41) Кл.слова: недискримінаційний,освітній простір,контент-аналіз
Tryhub I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts/ I. Tryhub (стр.42-49) Кл.слова: експертиза,освіта,базові поняття
Batechko N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect/ N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak (стр.50-56) Кл.слова: енергоефективність,європейські практики,освітній аспект
Durdas A. University education in the French republic: structure and legal framework/ A. Durdas (стр.57-65) Кл.слова: університетська освіта,криза,конфлікт
Horban O. Videogames as means of increasing students’ motivation/ O. Horban, M. Maletska (стр.66-74) Кл.слова: відеоігри,підвищення мотивації,студенти
Gladushyna O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine/ O. Gladushyna (стр.75-85) Кл.слова: криза,конфлікт,університети
Kabeera P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China/ P. Kabeera (стр.86-100) Кл.слова: критичний аналіз,інтернаціоналізація,вища освіта Китаю
Rapti S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece/ S. Rapti, G. Pavlidis (стр.101-120) Кл.слова: дислексія,вищі навчальні заклади,читання студентів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bulvinska О., Chervona L.
Назва : Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 38-41. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.3844 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.3844
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фасилітатор--студентоцентрований підхід--викладач--навчання
Анотація: У статті окреслено основні напрямки дослідження проблеми хмарних технологій у вищій освіті; охарактеризовано міжнародні стандарти якості е-навчання і онлайн-курсів для професійного розвитку педагогів. Проаналізовано можливості хмарного хостінгу для професійного розвитку викладачів вищих медичних закладів освіти на прикладі розробленої на навчальній платформі Moodle програми підвищення кваліфікації «Педагогіка вищої медичної школи». На основі набутого досвіду організації роботи визначено технічні характеристики, психолого-педагогічні і дидактичні умови використання навчальної платформи MoodleCloud для професійного розвитку викладачів медичного університету. Презентовано параметри аудиту програми підвищення кваліфікації викладачів у медичному університеті, розробленої на навчальній платформі MoodleCloud.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мамченко О. М., Дерев’янко Л. А.
Назва : Інноваційні освітні технології у вокальній підготовці студентів вищих мистецьких навчальних закладів
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 94-98. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201619498 (Шифр М898489384/2016/1). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X201619498
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--викладач і студент--проектні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Купрій Т., Щудло С.
Назва : Історичний досвід моніторингу якості вищої освіти (на прикладі соціологічного опитування "викладач очима студентів") [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 4. - С. 26-31. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.2631 (Шифр Н057263/2019/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.2631
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): анкетування--опитування--якість освіти--викладачі--самовдосконалення
Анотація: У статті висвітлено питання історичної тяглості проведення соціологічних опитувань щодо оцінки студентами особистісних і професійних якостей викладачів у контексті педагогічного, соціологічного, управлінського вимірів та крос-культурних емпіричних досліджень. Акцентовано увагу із залученням результатів дослідження «Викладач очима студентів» на проблемі характерних особливостей дослідження певних країн в певних історичних епохах. Продемонстровано процес трансформації форм опитування задля з’ясування суті ідеального викладача. В організаційному плані висновки дослідження будуть корисними для педагогів й адміністративного корпусу, які спонукатимуть викладача до самовдосконалення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проценко О.
Назва : Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 344-354. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.344356 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.344356
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічна компетентність--майбутній викладач закладу вищої освіти--саморозвиток
Анотація: У статті визначено зміст поняття «акмеологічна компетентність», яке характеризується як багатокомпонентне утворення, що забезпечує спрямованість майбутнього викладача на професійний саморозвиток, досягнення власного акме у професійній діяльності. Визначено основні компоненти акмеологічної компетентності: мотиваційно-ціннісний (спрямованість на досягнення професійного акме, розуміння цінності знань та набутих кваліфікацій); когнітивний (знання з акмеології, інформатики, з предметів обраної галузі знань); процесуально-діяльнісний компонент (уміння щодо неперервного навчання, професійно-педагогічні уміння); особистісно-рефлексивний компонент (характерологічні, індивідуально-психологічні та рефлексивно-коригувальні вміння).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко Н.
Назва : Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 60-68. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)6068 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)6068
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акмеологічний підхід--мотиваційна сфера--професійний розвиток--магістратура--викладач
Анотація: У статті розкрито особливості застосування акмеологічного підходу як теоретико-ме-тодологічного підґрунтя моделювання процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури. Розглянуто переваги магістерських програм як сприятливого середовища для формування особистості майбутнього педагога, який прагне до постійного саморозвитку та самовдосконалення. У результаті аналізу самопізнання, самовиховання, саморозвитку та само-вдосконалення майбутнього викладача закладу вищої освіти виокремлено етапи його станов-лення як професіонала, так і особистості та побудовано акмеологічну модель його підготовки в умовах навчання в магістратурі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Батечко, Ніна Григорівна
Назва : Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 25-29 (Шифр Н057263/2012/3/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванькова Н., Рижов О., Андросов О.
Назва : Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 26-40. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.3 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.3
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медична освіта--дистанційне навчання--освітнє середовище університету--персональне навчальне середовище--хмарні сервіси
Анотація: В роботі запропоновано алгоритм формування персонального навчального середовища (PLE) та середовища навчальної групи для організації електронного дистанційного навчання у медичному ЗВО. Зазначено, що впровадження карантину COVID19 поставило питання реорганізації навчального простору та прискорило процес впровадження моделі дистанційного навчання. Досвід, отриманий авторами, під час карантину, дозволив сформувати етапи розгортання навчального середовища у медичному ЗВО та визначити освітній простір групи як основний елемент цього середовища. Розглянуто основні технологічні кроки створення підсистем освітнього простору університету з використання хмарних сервісів MSO365 на прикладі Запорізького державного медичного університету. Визначено умови, наявність яких дозволяє створити ієрархію навчального середовища, а саме: проект структури навчального середовища з узгодженням підрозділів; реєстрація всіх учасників навчального процесу та створення їх акаунтів у Active Directory університету; автоматизована процедура переносу складу груп до AD MSO365. В роботі наведений приклад ієрархії імен, що є відображенням структури підрозділів університету з кадровим складом та визначає права доступу до використання сервісів, які забезпечують реалізацію відповідних функцій. Авторами визначено, що акаунт користувача є першим інтегруючим сервісом, який дозволяє користувачу формувати персональне навчальне середовище, використовуючи OneDrive, web-сайт MS SharePoint, MS Forms та інші офісні додатки. Зазначено, що акаунт користувача є найнижчим рівнем ієрархії навчального середовища, використання якого забезпечує створення навчального простору груп. На думку авторів, для формування академічних груп доцільно використовувати MS Groups. Використовуючи MS Teams, викладач отримує гнучкий інструмент формування навчального середовища для різних організаційних форм, а саме: лекції, семінару, практичного заняття, самостійної робота та ін. Авторами запропоновано правила формування назви груп у MS Groups та MS Teams. Представлений алгоритм розгортання навчального середовища кафедри та запропановано варіант структурування навчального середовища предмету засобами каналів MS Teams для невеликої кількості груп га факультеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)