Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (32)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=виконавці<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Назва журналу :Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі -2020р.,N 5
Цікаві статті :
Олексюк О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід/ О. М. Олексюк (стр.5-8) Кл.слова: стратегія,інноваційна модель,орієнтири
Черкасов В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій/ В. Ф. Черкасов (стр.9-15) Кл.слова: уроки музики,творчі здібності,види діяльності
Проців Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій/ Л. Й. Проців (стр.16-23) Кл.слова: мистецькі династії,вокальне виконавство,метаісторія
Гринчук І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект/ І. П. Гринчук, О. Спольська (стр.24-31) Кл.слова: фортепіанне виконавство,фортепіанні школи,піаністи-виконавці
Рахманова О. К. . Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів/ О. К. Рахманова (стр.32-35) Кл.слова: семіозис,синестезійність,семіотика мистецтв
Федорець М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї/ М. О. Федорець, С. Сюй (стр.36-42) Кл.слова: інтегрований курикулум,естетичний досвід
Вишневецька М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми/ М. В. Вишневецька (стр.43-48) Кл.слова: естетичні потреби,естетична культура,естестетична діяльність
Лимаренко В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю/ В. І. Лимаренко (стр.49-53) Кл.слова: структурні компоненти,майбутній керівник,вокальний ансамбль
Даценко М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена/ М. С. Даценко (стр.54-59) Кл.слова: фахова підготовка,творча особистість,мистецька освіта
Скуратовська М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв/ М. О. Скуратовська (стр.60-65) Кл.слова: художня творчість,фахова підготовка,сценічна діяльність
Процишина О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи/ О. Ю. Процишина (стр.66-73) Кл.слова: сольний спів,майбутній викладач,компетентність
Davidovitch N. The rule of humanities and culture in the academy/ N. Davidovitch (стр.74-88) Кл.слова: гуманітарні науки,вища школа,цінності
Кондрацька Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва/ Л. A. Кондрацька (стр.89-97) Кл.слова: віртуальний артклас,кластерний підхід,лабораторія помилок
Губ’як Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект/ Д. В. Губ’як (стр.98-105) Кл.слова: бандурне виконавство,поліфонічні твори,переклади для бандури
Бондаренко Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко (стр.106-111) Кл.слова: професійна підготовка,проєктна діяльність,метод проєктів
Ракітянська Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Л. М. Ракітянська (стр.112-119) Кл.слова: емоційний інтелект,фахова підготовка,навчально-методичне забезпечення
Лобода О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів/ О. Є. Лобода (стр.120-127) Кл.слова: самоосвіта,самостійна робота,професійна підготовка
Бегун-Трачук Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці/ Л. О. Бегун-Трачук (стр.128-133) Кл.слова: емоційне вигорання,професійне вигорання,зарубіжний досвід
Сухолова М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах/ М. А. Сухолова (стр.134-139) Кл.слова: сценічний імідж,викладач вокалу,поліфункціональність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гринчук І. П., Спольська О.
Назва : Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 5. - С. 24-31. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.4 (Шифр М898489384/2020/5). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.4
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фортепіанне виконавство--фортепіанні школи--піаністи-виконавці
Анотація: У статті представлено методологічні підходи до трактування дефініції «виконавська школа». Піднято проблему регіоналістики виконавських шкіл як динамічного історико-культурного феномену. Простежено роль львівської фортепіанної школи у розвитку виконавського мистецтва України, процеси становлення фортепіанного виконавства на Тернопіллі кінця XIX — першої половини XX ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якубовський І.
Назва : Преса в механізмі Голодомору 1932–1933 рр. (на прикладі районних газет Київської області)
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 174-180. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.120 (Шифр К269584624/2021/1). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.120
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): голодомор--районна преса--робсількори--влада--виконавці
Анотація: У статті на прикладі районних газет Київської області досліджується роль, яку відводила радянська влада місцевій пресі в умовах голодомору 1932–1933 рр. Проаналізовано підходи владних інституцій різного рівня до з’ясування значення районних газет у пропагандистських і господарських кампаніях, зокрема щодо регулювання діяльності робсількорів. Простежено організаційні заходи, спрямовані на перетворення робсількорів на безпосередніх виконавців політики Голодомору й відповідальних за її втілення на місцях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якубовський І.
Назва : Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 117-123. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.215 (Шифр К269584624/2021/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2021.215
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): голодомор--районна преса--учні--школа--виконавці
Анотація: На матеріалі районних газет Київської та Чернігівської областей досліджується інформаційний потенціал низової преси для з’ясування ролі, яку відводила влада учням сільських шкіл у механізмі Голодомору 1932–1933 рр. Простежено закономірності відображення у районках різних аспектів, пов’язаних зі втягуванням владою учнів до кола осіб, причетних до втілення її планів. Визначено пріоритети влади й напрямки залучення школярів. Доведено, що навіть учнів послідовно перетворювали на специфічну ланку виконавців Голодомору, що, крім реалізації поточних цілей, мало на меті значні морально-психологічні дивіденди на шляху до радянізації нового покоління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Якубовський І.
Назва : Сільські вчителі і Голодомор 1932–1933 років: низова преса як індикатор стратегій влади
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський університет імені БорисаГрінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 2. - С. 76-83. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.28 (Шифр К269584624/2022/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2022.28
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): голодомор--районна преса--учителі--школа--виконавці
Анотація: У статті розглядаються політичні технології влади з перетворення освітян села на виконавців Голодомору в Україні. Доведено, що, залучаючи сільських учителів до реалізації свого курсу на селі, влада одночасно діяла в руслі спроб приховати цілеспрямовану організацію вбивства голодом. Тягар мобілізації вчителів на хлібозаготівлі та інші заходи було перекладено на плечі районних відділів освіти, громадських організацій та зборів самих учительств, які в кожному випадку наче добровільно ухвалювали відповідні рішення. Однак про справжні наміри щодо вчителів виразно свідчать зміст і тональність районних газет, сповна висвітлюючи керівництво процесом збоку партійних та радянських органів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)