Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вища педагогічна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mospan N.
Назва : From education to labour market [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 50-55. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)5055 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)5055. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)5055
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): випускники--вища педагогічна освіта--вища освіта--працевлаштування--ринок праці
Анотація: Автором статті представлено результати аналізу сучасної ситуації випускників вищої освіти педагогічної кваліфікації на ринку праці, особливо вступу молодих людей на ринок праці України. За основу для аналізу взято опитування випускників-вчителів-філологів та статистичні дані працевлаштування випускників вищих навчальних закладів. Дослідження присвячене вивченню питань, пов’язаних з джерелом фінансування освіти, перехідним періодом, механізмів працевлаштування випускників і секторів зайнятості на ринку праці. Результати даного дослідження можуть сприяти більш глибокому розумінню поточного стану випускників вищої педагогічної освіти на ринку праці в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вітранюк Н. О.
Назва : Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 14-26. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.1426 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.1426
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища професійна освіта--вища педагогічна освіта--вищі педагогічні курси--педагогічний технікум--українська соціалістична радянська республіка
Анотація: У статті розкриваються організаційні засади створення педагогічних технікумів як типу навчальних закладів у системі вищої педагогічної освіти України в 20-ті рр. ХХ ст. Проаналізовано Кодекс законів про народну освіту (1922) щодо зазначення в ньому такого типу ВНЗ. Проведено порівняльне співвідношення діяльності вищих трирічних педагогічних курсів, які поступово й трансформувались у педагогічні технікуми; вимоги до організації навчання у технікумах та вищих трирічних педагогічних курсах; умови прийому та організацію навчання в обох типах навчальних закладів. Виявлено документальне підтвердження етапів становлення педагогічних технікумів у період до 1925 р
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васьківська Г. О.
Назва : Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 137-149. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1374 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1374
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища педагогічна освіта--підготовка майбутнього вчителя--системність знань--міждисциплінарні зв’язки--міждисциплінарна інтеграція
Анотація: Міждисциплінарні зв’язки є важливим інструментом у процесі формування світогляду та вдосконалення фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ці зв’язки розглядаються як засіб підвищення ефективності засвоєння знань, формування пізнавальних потреб. Вони розвивають системне мислення, активізують пізнавальну діяльність студентів. Автор з погляду дидактики окреслює шляхи реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. У статті приділяється увага технології реалізації міждисциплінарних зв’язків у вищій педагогічній освіті, що дає змогу зробити процес навчання майбутніх учителів результативним.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леонтьєва І.
Назва : Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 39(1). - С. 19-24. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.393 (Шифр П225817115/2023/39). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311–2409.2023.393
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища педагогічна освіта--модель педагогічної освіти--екосистема освіти--моделі вищої освіти
Анотація: У запропонованій статті зроблено спробу систематизувати наукові уявлення про розвиток освіти на сучасному етапі, виклики та ризики, що стоять перед нею в умовах турбулентного світу; дослідити різні моделі розвитку вищої освіти (елітарну, еголітарну та еколі-тарну); окреслити природу та особливості екосистем, їх ключові компоненти та властивості, на підставі чого було окреслено концептуальні засади побудови екосистеми сучасної педагогічної освіти, її підсистем та принципів взаємодії і взаємовпливу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)