Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (45)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=втрата<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Король Л.
Назва : Зомбі в повісті про голодомор: епатаж Бриниха і травма нації [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Том 29, № 1. - С. 14-21. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.3 (Шифр С325934233/2023/29/1). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): епатаж--травма нації --голодомор--особистий бренд
Анотація: Поступова дерадянізація Східної Європи спричинила появу в літературі «нової історичної хвилі», яка об’єднує різні способи висвітлення історичного матеріалу: від традиційної естетики реалізму до гри з жанрами и стилістикою на межі соціальноприи нятних прийомів. Нова росіи сько-українська війна актуалізувала питання висвітлення травми в художніи літературі, зокрема й те, чи має право на існування ігровии спосіб опрацювання сакралізованих у суспільстві тем. Предметом дослідження є поетика епатажу Михайла Бриниха і спосіб ї ї оприявнення в тексті й особистому брендуванні автора. Метою дослідження є окреслити епатажний підхід до висвітлення травми нації в романі Михаи ла Бриниха «Хліб із хрящами» и установити кореляцію поетики епатажу з особистістю письменника. Для розв’язання поставлених завдань було використано поетологічний і біографічний методи. У результаті дослідження зроблено такі висновки. Реакція читачів на нові твори, де оприявнюється тема війни, свідчить про те, що вони прискіпливіше ставляться до авторів, які не були свідками історичних подіи , але прагнуть використати ї х для комерціалізації . Прии нятним, таким, що не викликатиме суспільного обурення, способом використати реальні сюжети авторами — не свідками є основана на постпам’яті «репрезентація в дужках», яку можна втілити за допомогою епатажних прии омів, що проявляються на різних рівнях тексту. Головне завдання епатажу — викривати буденне грубими засобами. Наи - більш явно епатаж у «Хлібі із хрящами» виокремлюється саме на сюжетному рівні, адже автор поєднує поп-образ зомбі із сакралізованою в украї нському суспільстві темою Голодомору. Травма Голодомору так само проявляється на різних рівнях. За сюжетом ген канібалізму активує алкоголь, зловживання яким є ознакою соціальної депресії . Втрата ідентичності реалізується завдяки стилістичніи грі з мовленням одного з герої в, яка оприявлює роздвоєність його особистості. Важливою є кореляція бренду автора і його творів з елементами епатажу, адже читачі очікують на витівку від письменника, а тому інтуї тивно не відкидають нетипові репрезентації . Михайло Бриних у своєму зомбі-романі використав провокаційні засоби не лише заради гри з читачем, він висвітлив у провокацій - ний спосіб сакральну для українців подію й досягнув однієї з головних цілей епатажу — викрив грубими засобами проблеми алкоголізму чи ігнорування власної історії .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк О.
Назва : Полкові музеї у Наддніпрянській Україні в XIX — на початку XX ст.
Місце публікування : Київські історичні студії. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 38-46. - DOI 10.28925/2524-0757.2017.26 (Шифр К269584624/2017/2). - DOI 10.28925/2524-0757.2017.26
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): військові підрозділи--музейні колекції--експозиція
Анотація: У статті висвітлено процес становлення полкових музеїв у Наддніпрянській Україні у ХІХ — на початку ХХ ст. Встановлено, що музейні заклади у військових підрозділах імперської армії масово виникали наприкінці ХІХ ст. Їх поява пов’язувалася з ювілеями військових підрозділів, написанням полкових історій, ювілеями визначних для Російської імперії війн. Основу експозицій становили історичні пам’ятки, предмети коштовного посуду з дарчими написами від колишніх однополчан та інших військових підрозділів; трофеї, здобуті під час різноманітних військових кампаній, у яких брали участь полки; зразки форми, озброєння, амуніції; полкові історії. Поряд з тим у музейних колекціях були наявні раритетні експонати, пов’язані з козацьким минулим України. Визначено, що особливостями функціонування полкових музеїв були спорадичність фінансування, стихійність утворення, відсутність законодавчої бази щодо їх діяльності й централізованого управління, часта втрата колекцій у зв’язку з передислокацією.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павлов, Юрій
Назва : Втрата роботи як психологічна проблема безробітних
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2005. - Вип. 3/4. - С. 153-159. - ISSN 1609-8595 (Шифр Н057263/2005/3/4). - ISSN 1609-8595
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тадеуш О.
Назва : Освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів (наукові ідеї доктора філософських наук, професора,академіка НАПН України В. Огнев’юка)]{ [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 11-23. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.2 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна освіта--освітологія--освітологічний вимір--глобальні виклики
Анотація: У статті досліджено освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів на засадах наукових ідей відомого українського філософа, доктора філософських наук, професора, академіка НАПН України В. Огнев’юка. Актуалізовано доцільність застосування в дослідженні визначеного і обгрунтованого В. Огнев’юком інноваційного напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології. Визначено, що освітологічний вимір інноваційної освіти передбачає дослідження взаємообумовленості між розвитком сучасного суспільства та інтегрованим характером сучасної освіти, посиленням їх взаємозв’язків, що виявляються в процесах трансформації та інноватизації освіти у сферу людського капіталу та її перетворення в рушія суспільного розвитку. Визначено, обґрунтовано та класифіковано сучасні соціально-економічні глобальні виклики, що впливають на розвиток інноваційної освіти: глобалізація, пандемія COVID-19 (цифровізація, діджиталізація); військовий стан в Україні (руйнування інфраструктури, втрата закладами освіти матеріально-технічної бази; особливий психологічний стан учасників освітнього процесу під час війни; освітня міграція; мобілізація стейкхолдерів тощо). Зазначено, що охарактеризовані соціально-економічні виклики сьогодення орієнтують інноваційну освіту на перехід до якісно нового рівня розвитку на засадах стратегії сталого розвитку людства, що виступає як нова парадигма суспільно-політичних, економічних, моральних і духовних цінностей та орієнтирів, спрямованих на утвердження самоцінності людського життя при його злагодженості з навколишнім природним й соціальним середовищем.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2005р.,N 3/4
Цікаві статті :
Квятковська-Коваль Б. Польські вчителя про реалізацію шкільної реформи/ Б. Квятковська-Коваль (стр.7-12)
Зязюн Л. Французькі теоретики педагогіки про соціальну зумовленість виховання/ Л. Зязюн (стр.13-18)
Болтівець С. Психогігієнічна роль освіти/ С. Болтівець (стр.20-24)
Заболотська О. Проблема розвитку індивідуальності студента/ О. Заболотська (стр.25-34)
Бондарєва Л. Формування професійної культури у студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів/ Л. Бондарєва (стр.35-40)
Смілянець О. Класифікація творчих фахових задач для професійної підготовки майбутніх економістів/ О. Смілянець (стр.41-47)
Герасіна С. Розвиток психологічної готовності до трудової діяльності в учнів професійно-технічних навчальних закладів/ С. Герасіна (стр.48-53)
Редько С. Психодіагностичне дослідження управлінських здібностей майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю/ С. Редько (стр.54-59)
Іваницька П. Розвиток особистісно значущого досвіду у студентів медичного коледжу: теоретичний аспект/ П. Іваницька (стр.60-65)
Спірін О. Вплив кредитно-модульної форми організації навчального процесу на розвиток індивідуально типологічних особливостей студентів/ О. Спірін (стр.66-71)
Андрейко О. Розвиток професійних умінь музиканта-інструменталіста/ О. Андрейко (стр.72-76)
Сисоєва С. Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми/ С. Сисоєва (стр.78-85)
Коваль Т. Характеристика базових понять дослідження щодо професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів/ Т. Коваль (стр.86-93)
Поясюк Т. Інформаційні технології у професійному навчанні фахівців фінансово-економічного профілю/ Т. Поясюк (стр.94-99)
Добровська Л. Комп’ютерні експертні системи у профільній пропедевтичній підготовці майбутнього лікаря/ Л. Добровська (стр.100-103)
Артеменко І. Використання інформаційних технологій для психолого-педагогічної підготовки майбутніх податкових інспекторів/ І. Артеменко (стр.104-107)
Тищенко С. Педагогічна технологія корекції знань з математики студентів першого курсу вищих навчальних закладів II рівня акредитації/ С. Тищенко (стр.108-114)
Корнещук В. Сучасна військово-професійна підготовка в Україні: напрями й шляхи удосконалення/ В. Корнещук (стр.116-122)
Лук’янова Л. Використання дискусій на уроках екології в професійно-технічних навчальних закладах/ Л. Лук’янова (стр.123-129)
Конох А. Самодіяльний спортивно-оздоровчий туризм у формуванні здорового способу життя молоді/ А. Конох (стр.130-135)
Мозговий В. Специфіка професійного навчання в професійно-технічних навчальних закладах аграрного профілю/ В. Мозговий (стр.136-141)
Цебрій І. Основні форми організації занять театральної освіти середньовічної доби у системі загальної шкільної освіти/ І. Цебрій (стр.142-146)
Сігаєва Л. Зарубіжний досвід освіти дорослих:організаційний аспект/ Л. Сігаєва (стр.148-152)
Павлов Ю. Втрата роботи як психологічна проблема безробітних/ Ю. Павлов (стр.153-159)
Яремчук Н. Підготовка молодої жінки до майбутнього материнства: соціально - психологічні аспекти/ Н. Яремчук (стр.160-163)
Піщалковська М. Система профільного навчання старшокласників:підготовчий етап/ М. Піщалковська (стр.165-169)
Уфімцева С. Організація творчої діяльності молодших школярів в процесі навчання/ С. Уфімцева (стр.170-173)
Рибалка В. Теорія А. С. Макаренка щодо розвитку особистості у колективі/ В. Рибалка (стр.175-183)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)