Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (124)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=втручання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Havrysh, O.
    The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany = Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці соціальних працівників для роботи з біженцями в Німеччини / O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 49-61, DOI 10.28925/2414-0325.2021.114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
міграційна політика -- соціальна робота з біженцями -- інформаційно-комунікаційні технології -- соціальний педагог -- технологія підготовки майбутніх соціальних педагогів
Анотація: Автори висвітлили німецьку практику соціальної роботи з біженцями та роль ІКТ під час цього процесу. У статті вказано на роль різних міжнародних організацій, таких як ЮНЕСКО, Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, Міжнародний комітет Червоного Хреста, Європейська рада з питань біженців і вигнанців, Міжнародна організація з міграції тощо. Ці організації розробляють та затверджують міжнародні стандарти роботи з біженцями, а також пропонують сучасні підходи до вирішення проблем з цією категорією світового співтовариства. Автори визначили основні форми та напрямки соціальної роботи з біженцями в Німеччині. Також вони висвітлили характерні особливості роботи німецьких університетів під час підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з мігрантами та розвитку їхніх компетенцій (а саме ІКТ-компетенцій). У цій статті автори дійшли до висновку, що процес підготовки соціальних педагогів до роботи з різними групами клієнтів (у тому числі для роботи з біженцями) у Німеччині є багаторівневим. Принципи наступності, послідовності, наполегливості у реалізації змісту та технологій навчання є основними у підготовці майбутніх соціальних працівників. Іншими особливостями процесу підготовки соціальних педагогів у Німеччині є також практичне використання міждисциплінарного підходу та тісна співпраця з різними державними та недержавними організаціями соціальної сфери. Автори також наголосили, що під час професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів значна увага приділяється науковопрактичним аспектам їх підготовки до роботи з біженцями та іммігрантами. Велику роль для соціальних педагогів у підготовці до майбутньої професії відіграє формування ІКТкомпетентності та оволодіння технологіями соціального "втручання" у життя та ситуацію досліджуваної категорії клієнтів. У статті також зазначено, що однією з основних вимог до соціального педагога для роботи з біженцями є здатність використовувати на практиці набуті знання та навички для отримання найкращих результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Velychko, V.
Величко В. Є.
Fedorenko, O.
Федоренко О. Г.
Гавриш О. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Zieba, Beata.
    Kryzys w rodzinie czynnikiem wywolujacym problemy wychowawcze z dziecmi / B. Zieba // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 103-106, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.103106. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--Сімейне виховання--Виховання дітей

Кл.слова (ненормовані):
криза -- сім’я -- проблеми виховання -- виховання -- кризове втручання
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.103106,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Зємба Беата


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Бісмак, О. В.
    Клінічна діяльності фахівців з фізичної реабілітації в Україні: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / О. В. Бісмак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 163-174, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.16374. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
фізична реабілітація -- фахівець -- клінічна діяльність -- реабілітаційний потенціал -- діагноз
Анотація: Стаття присвячена актуальним питанням професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації, зокрема організації клінічної діяльності в реабілітаційних закладах. У статті подано аналіз різних аспектів клінічної діяльності фахівців з фізичної реабілітації, визначено основні компоненти (обстеження пацієнтів, встановлення діагнозу, визначення рухового потенціалу, прогнозів і плану заходів, надання консультації, впровадження програми втручання, надання рекомендацій для самостійного функціонування). Приділено увагу побудові реабілітаційного діагнозу в клінічній практиці, використанню міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності і здоров'я в клінічній діяльності фізичних реабілітологів. Охарактеризовано основні складові реабілітаційного потенціалу пацієнтів. Показано роль клінічної практики у підготовці студентів майбутніх фізичних реабілітологів до клінічної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)