Пошуковий запит: (<.>K=відповідності<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| Артеменко І. Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності/І. Артеменко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 2.-С.24-31
|
>2.
| Москальчук Г. Комунікативний феномен староукраїнського міраклю "Драма про Олексія, чоловіка Божого"/Г. Москальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 3.-С.159-164
|
>3.
| Боронь О. Чи малював Шевченко портрет Марії Козачковської? (проблема достовірності мемуарних записів її онука)/О. Боронь // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 1.-С.30-37
|
>4.
| Гриневич Л. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти/Л. Гриневич // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.70-75
|
>5.
| Лоза Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку/Т. Лоза // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.15-30
|
>6.
| Вербовий В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти/В. Вербовий, М. Кушнірук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.53-67
|
>7.
| Євстрат’єв С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії/С. Євстрат’єв // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.185-205
|
>8.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2016г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>9.
| Перепелиця О. Оцінка задоволеності студентів медичного коледжу майбутньою професією /О. Перепелиця // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.142-148
|
>10.
| Коломієць А. Феномен якості освіти: доба бароко/А. Коломієць // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 2.-С.72-77
|
>11.
| Яремчук Н. Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.60-67
|
>12.
| Яремчук Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.112-118
|
>13.
| Higher education quality assurance: contemporary tendencies/А. Durdas [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.25-32
|
>14.
| Наумова В. Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій/В. Наумова, О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.75-83
|
>15.
| Половіна О. Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань/О. Половіна, І. Новоселецька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2024,N Вип. 1.-С.74-87
|
>16.
| Головач Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці/Н. Головач // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.56-60
|
|