Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (117)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відповідності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Артеменко І. Мотив особистого спротиву в драматургічному осмисленні Революції Гідності/І. Артеменко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 2.-С.24-31
2.

Москальчук Г. Комунікативний феномен староукраїнського міраклю "Драма про Олексія, чоловіка Божого"/Г. Москальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. т.Том 27,N № 3.-С.159-164
3.

Боронь О. Чи малював Шевченко портрет Марії Козачковської? (проблема достовірності мемуарних записів її онука)/О. Боронь // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 1.-С.30-37
4.

Гриневич Л. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти/Л. Гриневич // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.70-75
5.

Лоза Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку/Т. Лоза // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.15-30
6.

Вербовий В. Професійна адаптація студентів до навчання в закладах вищої освіти/В. Вербовий, М. Кушнірук // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.53-67
7.

Євстрат’єв С. Цифрові компетентності у підготовці молодших бакалаврів з агрономії/С. Євстрат’єв // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.185-205
8.

Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2016г.,N 1/2 (Введено оглавление)
9.

Перепелиця О. Оцінка задоволеності студентів медичного коледжу майбутньою професією /О. Перепелиця // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.142-148
10.

Коломієць А. Феномен якості освіти: доба бароко/А. Коломієць // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 2.-С.72-77
11.

Яремчук Н. Особливості формування індивідуальної освітньої траєкторії майбутнього вчителя початкової школи в умовах дистанційного навчання/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.60-67
12.

Яремчук Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.112-118
13.

Higher education quality assurance: contemporary tendencies/А. Durdas [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.25-32
14.

Наумова В. Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій/В. Наумова, О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 3.-С.75-83
15.

Половіна О. Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань/О. Половіна, І. Новоселецька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2024,N Вип. 1.-С.74-87
16.

Головач Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці/Н. Головач // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.56-60
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)