Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1613)Каталог авторефератів та дисертацій (9)Мережеві ресурси (47)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=галузі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 191
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Kostiuk O. Aesthetic perception of colour in training of design students/O. Kostiuk // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.134-145
2.

Şahinoğlu A. An examination of teachers’ practices supported through mentoring program/A. Şahinoğlu, A. Sağlam // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 4.-С.66-87
3.

Luhova Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning/Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.116-135
4.

Nalyvaiko О. Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view/О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.79-94
5.

Katerynych P. Educational journalism in Ukraine: Current status and development prospects/P. Katerynych // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. т.Том 26,N № 4.-С.151-158
6.

Brodnicki M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym/M. Brodnicki // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 32.-С.14-21
7.

Khalilov T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century)/T. Khalilov // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.96-104
8.

Zaskaleta S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries/S. Zaskaleta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.68-72
9.

Sysoieva S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision/S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 2.-С.78-84
10.

Batechko N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice/N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.169-181
11.

Сисоєва С. Interdisciplinary studies in education/С. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.7-11
12.

Luhova T. Journalism education based on serious games/T. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.92-105
13.

Christensen M. K. Preparing students for leadership:The role of universities/M. K. Christensen // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.5-10
14.

Durdas A. Professional development of a foreign language teacher at university: competence and creativity aspects/A. Durdas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.49-53
15.

Pavlenko O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions/O. Pavlenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.80-85
16.

Pappas G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis/G. Pappas // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.86-92
17.

Новик І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога/І. Новик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.220-234
18.

Kaminska M. Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy/M. Kaminska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.99-107
19.

Leshchenko T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique/T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021,N № 2.-С.105-118
20.

Lu Baowen The concept of student ethnocultural competence/Baowen Lu // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.93-106
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)