Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1639)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дані<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Нітенко, О. В.
    Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету [Електронний ресурс] / О. В. Нітенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 205-216. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інтернаціоналізація -- вища освіта -- мобільні міжнародні студенти -- іноземні студенти
Анотація: У статті уточнюється визначення поняття «інтернаціоналізація вищої освіти»; подано деякі статистичні дані Організації економічного співробітництва і розвитку та Інституту статистики ЮНЕСКО щодо мобільних міжнародних студентів та іноземних студентів у світі; наведено актуальну статистику мобільності українських студентів за кордоном та іноземних студентів, що навчаються в українських університетах, отриману Центром досліджень суспільства. Вказано на необхідність розвитку викладацької мобільності як складової інтернаціоналізації вищої освіти. Зазначено останні інтернаціоналізаційні тенденції, що спостерігаються в світі; перераховано позитивні аспекти інтернаціоналізації вищої освіти, а також елементи культури університету, які необхідно розвивати в умовах інтернаціоналізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Неведомська, Є. О.
    Як подолати педагогу тривожність студентів? [Електронний ресурс] / Є. О. Неведомська, Т. О. Михайловська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 131-144, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.13144. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
тривожність -- рівні тривожності -- тривога -- страх -- ситуативна тривожність -- особистісна тривожність
Анотація: У статті розкрито поняття «тривожність», зроблено порівняльний аналіз понять «тривожність», «тривога», «страх», проаналізовано наукову літературу з проблеми тривожності, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідженням доведено, що рівень тривожності студента залежить від його типу темпераменту. Такі дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу. Розроблено рекомендації педагогам вищих навчальних закладів щодо оптимізації рівня тривожності студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Михайловська, Т. О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Неведомська, Є. О.
    Як визначити педагогу психологічний портрет студента? [Електронний ресурс] / Є. О. Неведомська, А. П. Михайловська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 1(9). - С. 158-166. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
асиметрія головного мозку -- коефіцієнт асиметрії головного мозку -- темперамент -- типи темпераменту -- пам’ять -- види пам’яті
Анотація: У статті розкрито поняття асиметрії головного мозку людини, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідження довело, що функціональна асиметрія головного мозку має вплив на темперамент та процеси пам’яті студента. У результаті проведеного дослідження виявлено певні закономірності між коефіцієнтом асиметрії головного мозку студентів та їхніми особливостями темпераменту й процесів пам’яті. Ці дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Михайловська, А. П.


Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна.
    Використання візуалізації даних в системі електронного навчання = The use of data visualization in e-learning system / Л. О. Варченко-Троценко, А. В. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 12. - С. 21-31, DOI 10.28925/2414-0325.2022.122 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова візуалізація -- типи цифрових візуалізаці
Анотація: Широке використання цифрових інструментів у всіх сферах, в тому числі в освіті призводить до збільшення кількості створених та здобутих даних в геометричній прогресії, виникає проблема їх інтерпретації та швидкого аналізу. Зокрема збільшується кількість відомостей для моніторингу та використання системи електронного навчання в закладах освіти. Допомагає пришвидшити сприйняття відомостей їх візуалізація, в тому числі і візуалізацій навчальних матеріалів та частини відомостей освітньої діяльності, що представлені у числовому та текстовому форматах. Щоб візуалізувати дані, необхідно пройти процеси отримання, фільтрації, аналізу, представлення, модифікації та взаємодії даних.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Тютюнник, Анастасія Володимирівна
Tiutiunnyk Anastasiia
Varchenko-Trotsenko Liliia


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Винник, Олександр Федорович .
    Високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці / О. Ф. Винник, Т. Я. Грановська, Р. І. Кратенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 1-17, DOI 10.28925/2414-0325.2023.151 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерний поляриметр -- CMOS -- SchoolKit -- ColorKit
Анотація: В умовах епідемії COVID-19 та повномасштабної війни в Україні особливо відчувається недостатня кількість комп’ютерного обладнання для проведення онлайн хімічного експерименту. Виникла гостра необхідність розробки навчального комп’ютерного обладнання для проведення лабораторного експерименту в умовах дистанційної освіти Запропоновано новий принцип роботи поляриметра, що ґрунтується на комп’ютерній обробці зображення що виникає при пропусканні оптично поляризованого світла послідовно через оптично активний розчин, прозору пластину із внутрішніми напруженнями та аналізатор. Розроблено високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці, виготовлено діючу модель та апробовано її. Пристрій відрізняється від інших тим, що використовує принципово новий спосіб обробки візуальних даних та не містить жодних механічних компонентів та поляризаційних модуляторів, простий у виготовленні, надійний. Програмне забезпечення поляриметра дозволяє накопичувати дані у вигляді таблиць та відображати у графічній формі у режимі реального часу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Грановська, Тетяна Яківна
Кратенко, Роман Іванович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Гвоздій, С.
    Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / С. Гвоздій, О. Устянська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 141-160, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.141160. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
куратор -- учитель біології -- здоров’я людини -- модератор -- роль викладача -- суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- тьютор -- фасілітатор
Анотація: У статті розглядаються особливості професійних ролей викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців (на прикладі вчителя біології та здоров’я людини). У 2018 році введена у Перелік спеціальностей та галузей освіти спеціальність «014.05 Середня освіта. Біологія та здоров’я людини». Підготовка майбутніх фахівців з цієї спеціальності потребує використання викладачами закладів вищої освіти нових професійних ролей. Наведено особливості індивідуальної роботи викладача-тьютора зі студентом; функції викладачамодератора та викладача-фасілітатора у груповій роботі; робота із майбутніми фахівцями викладача-куратора у позааудиторний час. Запропоновано види тьюторства та структурні елементи тьюторського супроводу, модерації, фасілітації, функції куратора. Зазначені дані опитування щодо ефективності застосування викладачем нових професійних ролей серед майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Устянська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Головатенко, Т.
    Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія) [Електронний ресурс] / Т. Головатенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 129-146, DOI 10.28925/2312-5829.2022.349. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкових класів -- педагогічна підготовка -- практика -- тенденція
Анотація: Стаття є компаративним дослідженням системи професійної підготовки вчителів початкових класів у Фландрії (Бельгія). Актуальність теми зумовлена оновленням професійних стандартів підготовки вчителів початкових класів, орієнтацією української системи професійної підготовки на вивчення та впровадження кращих європейських практик педагогічної підготовки, а також успішним досвідом Фландрії у частині реформування системи професійної підготовки вчителів початкових класів. Аналіз наукової літератури засвідчує фрагментарність попередніх досліджень та відсутність комплексного аналізу теми. З огляду на це метою статті є визначити та обґрунтувати тенденції практичної підготовки вчителів початкових класів у Фландрії на трьох рівнях: організаційному, змістово-технологічному та результативно-оцінювальному. За характером методології, це дослідження є якісним компаративним дослідженням. Дані дослідження отримані шляхом аналізу змісту освітніх та робочих програм ЗВО Фландрії. Дані оброблено із застосуванням емпіричних методів компаративного дослідження та методів кількісної обробки результатів дослідження. На організаційному рівні виокремлено такі тенденції: тенденцію до організації педагогічної підготовки за паралельною моделлю, автономного визначення ЗВО тривалості практичної підготовки, диверсифікації типу закладів, де проходить практична підготовка вчителів початкових класів. На змістово-технологічному рівні виділено такі тенденції: до побудови програм за концентричним принципом, до запровадження компетентнісного підходу до практичної підготовки. На результативно-оцінювальному рівні виокремлено тенденцію до впровадження формувального оцінювання результатів практичної підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Голубнича, Юлія.
    Репатріація інтернованих вояків армії УНР з Польщі (1921–1922 рр.): причини та наслідки [Електронний ресурс] / Ю. Голубнича // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 2. - С. 147-152, DOI 10.28925/2524-0757.2016.2.18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
інтерновані -- Російсько-українська делегація -- репатріація -- амністія
Анотація: У статті розглянуто проблему репатріації інтернованих вояків Армії УНР з таборів Польщі в 1921–1922 рр. Наведено статистичні дані, розкрито умови повернення репатріантів на батьківщину. Проаналізовано вплив зовнішніх та внутрішніх чинників на перебіг репатріації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Мосьпан, Н.
    Вища освіта та ринок праці в Україні: десятиліття взаємодії [Електронний ресурс] / Н. Мосьпан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 20-38, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- випускники -- законодавство -- незбалансована взаємодія -- ринок праці
Анотація: У статті аналізується взаємодія вищої освіти з ринком праці в Україні за останнє десятиліття (2010-2020 р.). Дослідження зосереджено на аналізі минулих, поточних і майбутніх тенденцій у галузі вищої освіти, ринку праці та національного законодавства в перспективі сталого економічного розвитку. Дослідження носить міждисциплінарний та змішаний (теоретико-емпіричний) характер. Матеріалом дослідження слугують аналітичні звіти, наукові публікації, авторська монографія, статистичні дані та опитування студентів. Для візуалізації наведених явищ та висновків представлено дані опитувань, проведених у 2015, 2017 та 2020 рр. серед українських студентів педагогічного фаху та іноземних студентів медичного фаху. Національна модель взаємодії вищої освіти з ринком праці сформувалася під впливом світових процесів (глобалізація, маркетизація, інтернаціоналізація, європеїзація). У 2020 році національна економіка, досягнувши межі свого розвитку, була вражена пандемією COVID-19, чиї негативні наслідки потребують глибокого осмислення та ретельного вивчення. З 2014 р. почали зростати негативні наслідки у взаємодії вищої освіти з ринком праці. Вони проявлялися у нестачі кваліфікованої робочої сили, або невідповідності кваліфікації вимогам ринку праці, які продовжують загострюватись в останні роки. На законодавчому рівні була спроба окреслити кроки до взаємодії вищої освіти з ринком праці без визначення конкретних механізмів. Економічна та фінансова криза вимагає від уряду перейти на іншу форму фінансування закладів вищої освіти та здійснити їхню реструктизацію і скорочення. Сучасний стан взаємодії вищої освіти з ринком праці визначається як незбалансований в Україні. Це призвело до невідповідності попиту та пропозиції на національному ринку праці; зайнятості студентів, які навчаються в закладах вищої освіти; високого рівня безробіття випускників закладів вищої освіти та фахівців з вищою освітою; збільшення студентської та трудової міграції; дистанційного навчання та роботи. Україна поступово втрачає сучасні фактори економічного зростання – людський та інтелектуальний капітал. Перспективні тенденції розглядаються у переході до циркулярної економіки; у включенні «екологічного» виміру циркулярної економіки у процес підготовки фахівців у вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/814

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Білоус, В.
    Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків [Електронний ресурс] / В. Білоус. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 175-184, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.175184. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мобільне навчання -- мобільні навчальні додатки -- мобільні технології -- освітній процес
Анотація: В статті наводяться базові принципи проектування освітніх мобільних навчальних додатків. Дається характеристика поняттю «мобільна освіта». Проаналізовано досвід з вивчення мобільної освіти. Виділені технічні особливості використання смартфонів. Оглянуто можливості інтенсифікації навчання і підвищення мотивація за допомогою сучасних мультимедійних технологій. Описані етапи побудови мобільного повчального застосування. Рекомендації дані для створення програми не лише Європейських країн але і для всього світу. Так само з прикладів розглянуто атрибути створення для арабських країн, де писемність відрізняється від європейських і принцип локалізація як для країни, так і для окремих регіонів. Представлений огляд по створенню макетів під різні екрани, серед яких, - смартфони, планшети, кпк. Представлені мови програмування для кожних з пристроїв. Пропонуються до огляду базові принципи проектування для мобільних навчальних додатків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)