Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=державний стандарт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Коршевнюк, Т. В.
    Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Коршевнюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 79-87, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.7987. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
зміст шкільної біологічної освіти -- державний стандарт -- навчальна програма з біології -- базова загальна середня освіта -- повна загальна середня освіта -- підручник
Анотація: У статті на основі теоретичного аналізу обґрунтовані когнітивний, діяльнісний та особистісний компоненти змісту шкільної біологічної освіти на сучасному етапі його розвитку, показані їх особливості в контексті тенденцій оновлення природничої освіти. Аналіз біологічного компоненту освітньої галузі «Природознавство» у Держстандарті, навчальних програм і підручників біології щодо реалізації цих компонентів дозволив визначити внесок цих компонентів у досягнення цілей біологічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Окреслені актуальність і перспектива побудови змісту шкільної біологічної освіти на основі поєднання природничо-наукового і гуманітарного аспектів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Заплатинський, Василь.
    Порівняльний аналіз модельних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи [Електронний ресурс] / В. Заплатинський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 1. - С. 91-118, DOI 10.28925/2312-5829.2022.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
авторський колектив -- Державний стандарт -- обсяг
Анотація: Стаття присвячена порівняльному аналізу п’яти рекомендованих у 2021 році Міністерством освіти і науки України модельних навчальних програм інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» 5-6 класи для закладів загальної середньої освіти різних авторських колективів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)