Пошуковий запит: (<.>K=дисципліни<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 103
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Освітологічний дискурс - 2011г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Стороженко О. М. Викладання дисципліни "Інтелектуальна власність" у вищих навчальних закладах/О. М. Стороженко, О. Б. Німко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.177-184
|
>4.
| Сліпчук В. Л. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї/В. Л. Сліпчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2011,N Вип. 1.-С.27-32
|
>5.
| Освітологія - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Lewowicki Т. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej/Т. Lewowicki // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2014,N № 3.-С.11-16
|
>7.
| Куземко Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей/Л. В. Куземко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.159-169
|
>8.
| Теряєва Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики/Л. А. Теряєва // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.264-273
|
>9.
| Гвоздій С. П. Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів/С. П. Гвоздій // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.36-48
|
>10.
| Джуринський П. Б. Міждисциплінарний підхід у методиці викладання спортивних дисциплін майбутнім фахівцям фізичного виховання/П. Б. Джуринський // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.84-94
|
|
|