Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (946)Каталог авторефератів та дисертацій (13)Грінченкознавство (5)Рідкісні та цінні видання (9)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дитяча<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Нежива, Л.
    Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Нежива, С. Паламар. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 129-142, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
доповнена реальність -- ІКТ-технології -- інтегроване навчання -- інтерактивні технології -- літературна освіта -- проєктні технології
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність застосування інноваційних технологій у викладанні дитячої літератури студентам спеціальності «Початкова освіта». Впровадження у навчання майбутніх учителів початкової школи інтегрованого курсу «Рідномовна освіта: дитяча література з методикою навчання» дає їм можливість орієнтуватися в сучасних тенденціях розвитку дитячої літератури й моделювати різноманітні алгоритми сприйняття й осмислення художніх текстів. У дослідженні проаналізовано впровадження інтерактивної технології в літературну освіту, що змінює вектор проведення лекцій до діалогічної взаємодії із студентською аудиторією, забезпечує формальне оновлення практичного заняття застосуванням квестів та майстер-класів. Відповідно до завдань Нової української школи й вищої освіти майбутніх педагогів початкової школи автори аналізують можливості застосування технології критичного мислення, ІКТ-технологій, доповненої реальності, проєктів у системі літературної освіти Педагогічного інституту. Обґрунтована важливість набуття знань, умінь і навичок застосування AR-додатків до інтерактивних видань художньої літератури майбутніми вчителями початкової школи під час організації ними літературного читання. Для студентів розроблені завдання з використанням засобів ІКТ: створення буктрейлерів та коміксів за художніми творами для дітей; QR-квестів для молодших школярів за текстами творів сучасних письменників; ментальних карт (ресурс Mindmeister) за сюжетами прозових творів; відеопрезентацій про письменників та їхню творчість (ресурси «PoowToon», «Prezi»); візуалізованого плану творів за допомогою інфографіки; інтелектуальних ігрових завдань для молодших школярів (ресурс LearningApps) тощо. Ефективним видом інтелектуальної діяльності студентів під час вивчення літератури визнано проєкт, результатом якого є: відеофільми; літературні карти; рекламні буклети; мультимедійні презентації; публікації у вигляді літературної газети, журналу, збірки, створені за допомогою програми Microsoft Pablisher; творчі роботи (казки, поезії, есе, ігровий контент тощо) та їх публікація в електронному виданні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Паламар, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Кондратець, І.
    Психолого-педагогічний супровід майбутніх вихователів з розвитку мовлення дітей раннього віку [Електронний ресурс] / І. Кондратець, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 47-56, DOI 10.28925/2312-5829.2022.3411. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- вища освіта -- майбутні фахівці -- вихователі закладів дошкільної освіти -- ранній вік -- розвиток мовлення
Анотація: У статті визначено сутність поняття «психолого-педагогічний супровід» як комплексної системи заходів з організації оптимальних умов і партнерської підтримки з боку викладачів, що реалізують можливості для самопізнання, розкриття творчого потенціалу, здібностей, нахилів, інтересів і мотивів, формування почуття самоцінності й прагнення до самореалізації через активне застосування досягнень науки для кожного здобувача вищої освіти. Проаналізовано основні акценти науковців щодо взаємодії з дітьми раннього віку в площині розвитку мовлення, які мають враховуватися практиками: існування двох паралельних сфер мовленнєвого спілкування: спілкування з дорослими і спілкування з дітьми; ефект наслідування мовлення дорослого; розглядання мовлення як супроводжувальної діяльності, без якої не може відбуватися повноцінно жодна інша дитяча діяльність. Висвітлено низку підходів, які забезпечують ефективність психолого-педагогічного супроводу майбутніх вихователів планування та організації форм взаємодії з дітьми раннього віку: рефлексійний, аксіологічний, компетентнісний. Окреслено алгоритм здійснення психолого-педагогічного супроводу майбутніх вихователів: визначення рівня уявлень та обізнаності про психологічні характеристики дітей раннього віку; поінформованість про закономірності розвитку мовлення дітей раннього віку; розуміння диференційного відбору ефективних форм взаємодії з дітьми, надання переваги сучасним методам і прийомам; моделювання форм партнерської взаємодії з батьками вихованців; апробування кейсу різних форм взаємодії під час виробничої практики в групах раннього віку; презентація позитивного досвіду в різних освітніх колах. Проаналізовано особливості сучасних форм взаємодії з дітьми, акцентовано увагу на опосередковані й безпосередні форми взаємодії з розвитку мовлення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: П225817115/2018/29
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 29 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Висоцька, Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського / Е. Висоцька. - С.4-10
Кл.слова: психологія любові, педагогіка радості, гуманістична педагіка
Хоружа, Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) / Л. Л. Хоружа. - С.11-15
Кл.слова: етична культура, професійна етика
Сухомлинська, Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України / Л. В. Сухомлинська. - С.16-21
Кл.слова: художні мініатюри, інформаційне поле, дошкілля
Су, С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая / С. Су, Ц. Сяоянь. - С.22-28
Кл.слова: бюджет на освіту, праці Сухомлинського
Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу / Е. Відавська. - С.29-34
Кл.слова: суб’єктність дитини, Конвенція про права дитини, людська гідність
Дика, Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. М. Дика. - С.35-40
Кл.слова: мовна особистість, компетентнісний підхід, гуманізація освіти
Козир, М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО / М. В. Козир. - С.41-45
Кл.слова: емоційний інтелект, інформаційна педагогіка, емоційний контакт
Терещенко, О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій / О. І. Терещенко. - С.46-52
Кл.слова: рефлексія, інтерактивні технології, мотивація
Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії / О. Ю. Булгакова. - С.53-59
Кл.слова: тактична спрямованість, соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - С.60-66
Кл.слова: інклюзія, інклюзивна освіта, виховання толерантності
Литвиненко, О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення / О. О. Литвиненко. - С.67-72
Кл.слова: психологічна діагностика, психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб / І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. . - С.73-78
Кл.слова: психологічний стрес, психічна травма, практикуючий психолог
Супрун, Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун. - С.79-84
Кл.слова: діти з аутизмом, рівень тривожності, дезадаптованість
Турубарова, А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я / А. В. Турубарова. - С.85-90
Кл.слова: дитячий церебральний параліч, егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського. - С.91-96
Кл.слова: гумання педагогіка, "Дитяча усмішка", казки Сухомлинського
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    "Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського [Електронний ресурс] . - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 91-96 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
гумання педагогіка -- "Дитяча усмішка" -- казки Сухомлинського
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)