Пошуковий запит: (<.>K=діагностика<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2002г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>2.
| Сургунд Н. Професійна придатність практичного психолога: діагностика якостей особистості/Н. Сургунд // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2002,N Вип. 4.-С.118-124
|
>3.
| Коваленко Л. Т. Застосування психологічних завдань у тестах досягнень на уроках української мови/Л. Т. Коваленко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.51-63
|
>4.
| Освітологічний дискурс - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>5.
| Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови/І. В. Малецька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.104-107
|
>6.
| Прошкін В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті/В. В. Прошкін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.192-203
|
>7.
| Чернуха Н. М. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.29-33
|
>8.
| Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи/Н. Пономаренко // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2015,N № 4.-С.61-64
|
>9.
| Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти/С. Мартиненко // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2015,N № 4.-С.19-24
|
>10.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
|
|