Пошуковий запит: (<.>K=експеримент<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Ільїч Л. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін/Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.27-39
|
>2.
| Бігунова Ю. В. Підготовка майбутніх учителів історії до етнокультурної діяльності на Півдні України: результати експериментального дослідження/Ю. В. Бігунова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.13-23
|
>3.
| Башкирова О. Тілесність як експеримент і перформанс у романі Олега Полякова "Рабині й друзі пані Векли"/О. Башкирова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2018,N № 2.-С.16-26
|
>4.
| Грабовий А. К. Вивчення теорії хімічної будови органічних сполук у загальноосвітніх навчальних закладах: методичні аспекти/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.42-53
|
>5.
| Грабовий А. К. Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.49-60
|
>6.
| Грабовий А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.34-44
|
>7.
| Друшляк М. Г. Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів/М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.77-88
|
>8.
| Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/Г. Окрепка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.206-219
|
>9.
| Поліщук Я. Реорієнтація в сучасній українській літературі/Я. Поліщук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
|
>10.
| Рибалко О. О. Проєктна діяльність студентів коледжу в початковій школі з використанням клавіатурного тренажера «Клавіатурна абетка»/О. О. Рибалко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024,N N 16.-С.150-159
|
>11.
| Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"/Т. Скрипник [та ін.] // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2020,N № 9.-С.61-74
|
>12.
| Рябко А. Застосування інформаційних технологій для побудови та аналізу графіків у процесі вивчення курсу загальної фізики/А. Рябко, В. Толмачов, Т. Прокопець // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.104-120
|
>13.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2018г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>14.
| Тесленков О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання/О. Ю. Тесленков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.208-216
|
|