Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (69)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=задоволення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Покришень, Д.
    Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики / Д. Покришень, С. Олексієнко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 55-62, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.5562. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-аналітичні системи -- інформатика -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті розглядаються типи інформаційно-аналітичних систем (ІАС), зроблено їх класифікацію. Проведено аналіз досліджень з проблеми впровадження ІАС у бізнес та навчальні процеси закладу освіти. Визначено складові цих систем та основні змістовні технологічні лінії, які необхідно розглядати при підвищенні кваліфікації вчителів інформатики. Розглянуто види ІАС, які використовуються вчителями інформатики в їх професійній діяльності та ракурси з яких варто розглядати ІАС в освітній діяльності: системи управління базами даних, інформаційні інтернет-ресурси. Подано критерії та показники, які впливають на ефективність та результативність використання ІАС. Визначено місце інформаційно-аналітичних систем у професійній діяльності вчителя інформатики. Окреслено проблеми, які постають перед системою післядипломної педагогічної освіти для підтримки вчителів інформатики на курсах підвищення кваліфікації з метою навчання проектування інформаційно-аналітичних систем, розвитку інформатичних компетентностей та збільшення рівня інформаційної культури всіх суб’єктів освітнього процесу. Проектування та розробка ІАС учнями та вчителями забезпечує предметність навчальної діяльності, отримання навчальних досягнень учнями (участь та перемоги у конкурсах, турнірах, олімпіадах), вивільненню їх творчого потенціалу, неперервному професійному зростанню педагога, орієнтації навчального процесу на розвиток особистості та задоволення її освітніх потреб, розвиток програмної та апаратної ІКТ-інфраструктури навчального закладу. Розуміння вчителем функціональних можливостей використання ІАС у своїй професійній діяльності дозволяє значно покращити менеджмент організації та проведення навчального процесу, розвивати інформаційну культуру всіх суб’єктів освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олексієнко, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Лупаренко, С.
    Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / С. Лупаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 47-59, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.4759. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дитячі заклади -- діти -- здоров’я -- опіка -- освіта -- соціальна робота -- соціокультурне забезпечення -- харчування
Анотація: У статті розкриваються мета й особливості здійснення опіки дітей в Україні у 1900-1917 рр. Опіка дітей спрямовувалася на забезпечення їх елементарним захистом, піклуванням, необхідним для життя. Особливостями здійснення опіки були: вжиття заходів, спрямованих на зміцнення здоров’я дітей (надання лікарняної допомоги; проведення медичних оглядів; обстеження навчальних приміщень; правильне облаштування дитячих закладів; проведення бесід щодо необхідності зміцнення здоров’я; улаштування шкільних аптечок; створення дитячих літніх колоній; організація занять для дітей біженців); організація соціальної роботи з дітьми-сиротами і дітьми, позбавленими батьківського піклування (утримання опікунських закладів; виявлення причин занедбання дітей; патронування; забезпечення діяльності судів для малолітніх злочинців); задоволення матеріальних потреб дітей (відкриття безкоштовних їдалень; організація гарячих сніданків у навчальних закладах; оренда квартир для дітей; надання матеріальної допомоги).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Панченко, А.
    Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи [Електронний ресурс] / А. Панченко, Н. Кравчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 297-309, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.297309. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
заклад загальної середньої освіти -- інклюзивне навчання -- нова українська школа -- управління -- освітнє середовище
Анотація: У статті окреслено перешкоди щодо впровадження інклюзивного навчання в систему освіти України. Висвітлено особливості функціонування та управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах реформування української школи щодо дотримання цінностей, принципів Конвенції ООН «Про права дитини», нормативної бази України з метою задоволення потреб суспільства щодо соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Розроблено рекомендації задля створення безпечного освітнього середовища для забезпечення розвитку особистості дітей з особливими освітніми потребами та управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням щодо формування ціннісних орієнтирів і стандартів поведінки зацікавлених сторін
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кравчук, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Курінна, А.
    Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання [Електронний ресурс] / А. Курінна, Д. Фролов. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 253-267, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.253267. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
формування -- успішна особистість -- екологічна свідомість -- освіта -- екологічна освіта -- виховання -- екологічна особистість -- екологія слова
Анотація: У статті розглядаються основні аспекти формування екологічної свідомості успішної особистості в умовах дошкільної, шкільної та позашкільної освіти. Оскільки формування базових ціннісних орієнтацій припадає на період дошкільної та шкільної освіти, вбачається актуальним розвиток у дитини екологічної свідомості як однієї із головних компонентів успішної особистості. Крім цього, важливу роль відіграють позашкільні заклади та родинне середовище, зокрема батьківські моделі комунікативно-діяльнісної поведінки, які слугують готовими прикладами поведінки для особистостей в період їх формування. Шкільний курс природничих та гуманітарних дисциплін допомагає учням усвідомити значення природи для суспільства, зрозуміти, що природа – основне джерело задоволення життєвих й духовних потреб людини, усвідомити необхідність відповідального ставлення до неї. У статті автори звертають увагу на розвиток ціннісних орієнтацій успішної особистості засобами екологічного виховання: набуття школярами досвіду правильно, критично оцінювати свою поведінку в природі, вчинки інших людей, обирати лінію чи модель комунікативно-діяльнісної поведінки, що відповідає законам Людства, Природи та Суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Фролов, Д.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Ломачинська, І.
    Роль інформаційної культури в системі управління знаннями університету [Електронний ресурс] / І. Ломачинська, Б. Ломачинський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 1-18, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна культура -- управління знаннями -- університет -- інформація -- знання -- інформаційні потреби -- база знань
Анотація: Стаття присвячена ролі інформаційної культури в забезпеченні ефективності управління знаннями в університеті. Спираючись на ідеї П. Друкера та І. Нонака про необхідність безперервної самоосвіти особистості з використанням професійного колективного досвіду в процесі практичного навчання, розглядаються засоби підвищення ефективності управління знаннями, зокрема, впровадження інноваційних моделей лідерства, розширення науково-дослідницької діяльності, створення умов задля вдосконалення системи підвищення кваліфікації, формування електронної бази знань як відображення колективного інтелектуального потенціалу і аналітика ринку праці з подальшим залученням передових ідей для вдосконалення професійних компетенцій випускників. Інформаційна культура в управлінні знаннями університету виконує ряд важливих функцій - освітню, світоглядну, комунікативну, технологічну, функцію збереження соціальної пам’яті. Запропоновані підходи до аналізу інформаційної культури - інформаційний (як сукупність знань, умінь і навичок, для ефективного задоволення інформаційних потреб), комунікаційний (володіння необхідним рівнем комунікаційної компетентності), культурологічний (забезпечення цілісного бачення світу, заснованого на ціннісних засадах його духовного освоєння), технологічний (вміння і навички роботи в галузі ІТ), методологічний (методика оперування інформаційними масивами), управлінський (ефективне управління інформаційними ресурсами). У висновках підкреслюється, що інформаційна культура в університеті формується когнітивними та епістемічними очікуваннями, закладеними у виконання завдань та прийняття рішень. Інформаційна культура університету основана на організаційних цінностях, лідерстві, нормах і поведінці щодо обміну та використанню інформації, а можливість цифрового переосмислення управління знаннями в значній мірі визначається чіткою організаційною стратегією, спрямованою на інновації. Заходи, спрямовані на підвищення рівня інформаційної культури студентів, мобілізують аналітичні підходи в оцінці інформації, сприяють поліпшенню якості роботи з інформаційними ресурсами і мережевими системами, сприяють генерації знань і їх практичного використання в майбутньому професійному досвіді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ломачинський, Б.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Тимчик, О.
    Формування інклюзивного простору в сучасному університеті: індивідуалізація та уніфікація [Електронний ресурс] / О. Тимчик, Ю. Жукова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 69-86, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна вища освіта -- особливі освітні послуги -- студенти з інвалідністю
Анотація: Забезпечення якісної інклюзії у закладах вищої освіти є однією з умов сталого розвитку України. Аналіз статистичних даних, зроблений авторами, свідчить про тенденцію до зменшення кількості осіб з інвалідністю, які отримують вищу освіту. На основі аналізу сучасних досліджень і матеріалів засобів масової інформації автори визначили причини цієї тенденції. Вони вважають, що одним з бар’єрів є неможливість молоді з інвалідністю влаштуватися на роботу за отриманою спеціальністю і побудувати успішну професійну траєкторію. Проаналізувавши сайти окремих університетів України, автори пропонують розробити уніфікований підхід до надання особливих освітніх послуг. Автори вважають, що його основними елементами мають бути визначення освітніх труднощів; систематичний моніторинг доступності закладів вищої освіти; моніторинг рівня задоволення особливих освітніх послуг; розширення інформації, яка збирається щодо студентів з інвалідністю; програми етики спілкування викладачів і студентів з особами з інвалідністю; психологічних послуг; контроль за дотриманням прав студентів з інвалідністю; включення студентів з інвалідністю до програм академічної мобільності; працевлаштування студентів з інвалідністю; визначення показників якості надання особливих освітніх послуг; надання повної інформації про можливості надання послуг студентам з інвалідністю; представлення студентів з інвалідністю у рекламній продукції закладів, як рівних членів студентської громади. Автори вважають за доцільно покласти ці елементи в основу визначення якості інклюзії закладів вищої освіти. Водночас викладачі мають змогу проявити індивідуальний підхід, продумавши систему «розумного пристосування» для студентів з різними фізіологічними та психологічними особливостями. Можливості для цього розширило дистанційне навчання, поштовх до розвитку якого дали карантинні обмеження в умовах пандемії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Жукова, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)