Пошуковий запит: (<.>K=заняття<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Petrushkova A. Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely/A. Petrushkova // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.104-111
|
>2.
| Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/О. Khomik, О. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.312-324
|
>3.
| Zeman А. Remote work with choir under pandemic conditions/А. Zeman // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.80-87
|
>4.
| Durdas A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing/A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.33-38
|
>5.
| Dichek N. The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect)/N. Dichek // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2016,N № 1.-С.74-83
|
>6.
| Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/I. Bacurovska // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.323-337
|
>7.
| Нежива Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи/Л. Нежива, С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.129-142
|
>8.
| Фамілярська Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти/Л. Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.174-183
|
>9.
| Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.26-40
|
>10.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2020г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>11.
| Покотило П. Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості/П. Покотило // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.43-52
|
>12.
| Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/Г. Окрепка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.206-219
|
>13.
| Сокол І. М. Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти/І. М. Сокол, К. В. Стадниченко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.191-202
|
>14.
| Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/К. Осадча // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.147-162
|
>15.
| Черкасов В. Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи/В. Черкасов // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.16-20
|
>16.
| Сисоєв О. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України/О. Сисоєв // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.40-57
|
>17.
| Петренко Н. Критерії, показники, рівні і методики діагностики розвитку педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання в аграрному університеті/Н. Петренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.52-58
|
>18.
| Заболотний С. Методика підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників стрільбі з використанням моделювання психологічних факторів бою/С. Заболотний, О. Олицький // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.154-168
|
>19.
| Яненко Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки/Я. Яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.182-194
|
>20.
| Літіченко О. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти/О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.91-97
|
|
|