Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2040)Мережеві ресурси (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.

Petrushkova A. Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely/A. Petrushkova // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.104-111
2.

Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/О. Khomik, О. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 1/2.-С.312-324
3.

Zeman А. Remote work with choir under pandemic conditions/А. Zeman // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.80-87
4.

Durdas A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing/A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 3.-С.33-38
5.

Dichek N. The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect)/N. Dichek // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2016,N № 1.-С.74-83
6.

Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/I. Bacurovska // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 3/4.-С.323-337
7.

Нежива Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи/Л. Нежива, С. Паламар // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.129-142
8.

Фамілярська Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти/Л. Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 11.-С.174-183
9.

Іванькова Н. Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams/Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020,N N 9.-С.26-40
10.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2020г.,N 8 (Введено оглавление)
11.

Покотило П. Викладання іноземних мов за дистанційною формою навчання: особливості/П. Покотило // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 2.-С.43-52
12.

Окрепка Г. Використання віртуальних тренажерів PhET–interactive simulation при викладанні загальної хімії фармацевтам у закладах вищої освіти/Г. Окрепка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.206-219
13.

Сокол І. М. Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти/І. М. Сокол, К. В. Стадниченко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.191-202
14.

Осадча К. Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання/К. Осадча // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2022,N № 3/4.-С.147-162
15.

Черкасов В. Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи/В. Черкасов // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 7.-С.16-20
16.

Сисоєв О. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України/О. Сисоєв // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.40-57
17.

Петренко Н. Критерії, показники, рівні і методики діагностики розвитку педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання в аграрному університеті/Н. Петренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.52-58
18.

Заболотний С. Методика підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників стрільбі з використанням моделювання психологічних факторів бою/С. Заболотний, О. Олицький // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 4(43).-С.154-168
19.

Яненко Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки/Я. Яненко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.182-194
20.

Літіченко О. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти/О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2022,N № 11.-С.91-97
 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)