Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2039)Мережеві ресурси (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.


    Dichek, N.
    The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect) [Електронний ресурс] = Шляхи становлення особистісно орієнтованої парадигми в українській шкільній освіті (Психо-педагогічний аспект) / N. Dichek. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2016. - № 1. - P74-83, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
заняття підвищеної індивідуальної уваги -- класи прискореного розвитку -- класи вікових норм -- індивідуалізація процесу навчання -- практична психологія -- психологічні послуги -- персональний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дічек Наталія


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Petrushkova, Anastasiia.
    Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely [Електронний ресурс] / A. Petrushkova. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P104-111, DOI 10.28925/2518-7635.2023.812. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
цифровий інструмент -- читання онлайн -- дистанційне навчання -- підкреслення
Анотація: Стаття присвячена проблемі інтеграції цифрового інструменту Underline у ​​дистанційні заняття в рамках курсу англійської мови спеціального призначення (ESP). Підкреслення – це розширення Google Chrome, яке вважається інструментом читання. Це дозволяє студентам розвивати свій словниковий запас під час перегляду вмісту іншою мовою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: В505452853/2020/8
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 8
Зміст:
Chaikovska, O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: подкасти, цифрова грамотність, особливості
Девін, В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: будівельна механіка, опір матеріалів, механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк, М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологія, засоби комп’ютерної візуалізації, візуально інформаційна культура
Koryakin, O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art / O. Koryakin. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедіа, музичне мистецтво, звукорежисура
Кулімова, Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології
Лугова, Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова. - С.42-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетенції, прийняття управлінських рішень, наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв, М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, вищий навчальний заклад, інтеграція
Морзе, Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська. - С.72-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти, цифровізація, самооцінювання
Морзе, Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко. - С.88-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистема STEAM-навчання, STEAM-освіта, STEAM-заняття
Nalyvaiko, O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin. - С.107-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вивчення іноземних мов, мобільний додаток Drops, освітня програма
Cоломаха, А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха. - С.121-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна граматична компетентність, раннє навчання іноземних мов, педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька, Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька. - С.136-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс, дистанційне навчання, освітній процес
Тітаренко, С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко. - С.147-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, рухова активність, фізичне виховання
Волошина, Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування, платформи для формування практичних навичок з програмування, критерії добору
Воробець, О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук. - С.165-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, культура мовлення, мобільні технології
Тимофєєва, Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко. - С.174-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікаційна активність, рейтинг публікаційної активності, цитованість
Морзе, Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.191-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: SMART-університет, компоненти е-простору сучасного університету, цифрові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Друшляк, М. Г.
    Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 17-25, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
технологія -- засоби комп’ютерної візуалізації -- візуально інформаційна культура
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики шляхом модернізації системи фахової підготовки таких фахівців у зв’язку із тенденціями інформатизації та візуалізації освітньої сфери. Описано технологію SAMR впровадження таких засобів. Пропонована технологія складається з наступних етапів: Підміна (засоби комп’ютерної візуалізації замінюють традиційні засоби навчання), Покращення (використовуються широкі функціональні можливості засобів комп’ютерної візуалізації), Модифікація (використання засобів комп’ютерної візуалізації дозволяє перепроектовувати хід освітнього процесу, змінивши тип заняття, методи та форми навчання), Переосмислення (використання засобів комп’ютерної візуалізації дозволяє створити умови для розв'язування таких завдань, які раніше неможливо було розв'язати у рамках традиційних підходів). Впровадження засобів комп'ютерної візуалізації в освітній процес на перших двох етапах дозволяє полегшити освітній процес, але при цьому він суттєво не змінюється. Підвищити якість освітніх результатів можливо шляхом впровадження засобів комп’ютерної візуалізації на третьому та четвертому етапах технології SAMR. За результатами впровадження технології SAMR формуються компоненти візуально-інформаційної культури майбутніх вчителів математики та інформатики, а саме, формується розуміння сутності ролі засобів комп’ютерної візуалізації в освітньому процесі та формуються навички сприймання, аналізу, інтерпретації, порівняння, співставлення, інтегрування, оцінки, створення та застосування навчального матеріалу, поданого візуально.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Koryakin, O.
    Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art = Методичне забезпечення звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва / O. Koryakin // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 26-33, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мультимедіа -- музичне мистецтво -- звукорежисура
Анотація: Стаття присвячена конкретизації основ методичного забезпечення звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті аналізується загальний напрям професійної підготовки за спеціальністю «Музичне мистецтво» та визначаються особливості змісту звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій; наводяться умови включення інформаційних комп’ютерних технологій до змісту професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій. Стаття містить приклади використання мультимедійних комп’ютерних технологій та програмного забезпечення змісті звукорежисерської підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті містяться загальні характеристики навчальної дисципліни циклу професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва «Звукорежисура та музична акустика», а також наводяться приклади використання в процесі її викладання різних мультимедійних технологій та комп’ютерних програм. Також у статті визначаються етапи методики підготовки заняття з майбутніми магістрами музичного мистецтва виконавських спеціалізацій з використанням інформаційних мультимедійних комп’ютерних технологій та програмного забезпечення, а також основні умови включення до змісту професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій інформаційних комп’ютерних технологій. Акцентується велике значення використання в процесі звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій спеціальності «Музичне мистецтво» мультимедійних технологій та програмного забезпечення, що є важливим компонентом забезпечення конкурентоспроможності випускників на сучасному ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Корякін О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Морзе, Н. В.
    Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 88-106, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
екосистема STEAM-навчання -- STEAM-освіта -- STEAM-заняття -- КА2
Анотація: У статті окреслено проблему підготовки майбутніх вчителів до впровадження STEAM-освіти за допомогою інноваційних моделей навчання та нових підходів до організації освітнього процесу. Автори здійснили аналіз особливостей використання інноваційного класу для організації STEAM-навчання майбутніх учителів початкової школи на основі застосування інноваційних педагогічних технологій та інноваційних форм організації навчальної діяльності студентів, що базуються на ротаційній моделі. Зокрема, визначено об’єкти екосистеми STEAM-навчання, місце та роль навчальних середовищ на прикладі інноваційного класу (ICR) в них. В статті представлено результат дослідження визначених студентами Київського університету імені Бориса Грінченка освітніх трендів, інноваційних педагогічних технологій та методів для використання в інноваційному класі, який буде задовольняти потреби учасників освітнього процесу. Описано характеристики інноваційного класу, його структура та організація залежно від моделі ротації та кількості ротаційних станцій, їх переваги та недоліки. Подано опис інноваційного класу в Університеті Грінченка, який спроектовано як інноваційний освітній центр для підготовки майбутніх учителів початкової школи, навчання вчителів інноваційним технологіям, зокрема з метою реалізації завдань STEAM-освіти. Наведено сценарій тренінгу проведення STEAM-заняття з використанням вказаних інноваційних технологій та моделей. Учасники тренінгу виконували навчальний проєкт, застосовуючи дослідницько-пізнавальний метод, кожен етап якого здійснювався на окремій ротаційній станції інноваційного класу. Дослідження, результати якого викладені в статті, проведено в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2- CBHE-JP.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Вембер, В. П.
Бойко, М. А.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Іванькова, Н.
    Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams / Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 26-40, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
медична освіта -- дистанційне навчання -- освітнє середовище університету -- персональне навчальне середовище -- хмарні сервіси
Анотація: В роботі запропоновано алгоритм формування персонального навчального середовища (PLE) та середовища навчальної групи для організації електронного дистанційного навчання у медичному ЗВО. Зазначено, що впровадження карантину COVID19 поставило питання реорганізації навчального простору та прискорило процес впровадження моделі дистанційного навчання. Досвід, отриманий авторами, під час карантину, дозволив сформувати етапи розгортання навчального середовища у медичному ЗВО та визначити освітній простір групи як основний елемент цього середовища. Розглянуто основні технологічні кроки створення підсистем освітнього простору університету з використання хмарних сервісів MSO365 на прикладі Запорізького державного медичного університету. Визначено умови, наявність яких дозволяє створити ієрархію навчального середовища, а саме: проект структури навчального середовища з узгодженням підрозділів; реєстрація всіх учасників навчального процесу та створення їх акаунтів у Active Directory університету; автоматизована процедура переносу складу груп до AD MSO365. В роботі наведений приклад ієрархії імен, що є відображенням структури підрозділів університету з кадровим складом та визначає права доступу до використання сервісів, які забезпечують реалізацію відповідних функцій. Авторами визначено, що акаунт користувача є першим інтегруючим сервісом, який дозволяє користувачу формувати персональне навчальне середовище, використовуючи OneDrive, web-сайт MS SharePoint, MS Forms та інші офісні додатки. Зазначено, що акаунт користувача є найнижчим рівнем ієрархії навчального середовища, використання якого забезпечує створення навчального простору груп. На думку авторів, для формування академічних груп доцільно використовувати MS Groups. Використовуючи MS Teams, викладач отримує гнучкий інструмент формування навчального середовища для різних організаційних форм, а саме: лекції, семінару, практичного заняття, самостійної робота та ін. Авторами запропоновано правила формування назви груп у MS Groups та MS Teams. Представлений алгоритм розгортання навчального середовища кафедри та запропановано варіант структурування навчального середовища предмету засобами каналів MS Teams для невеликої кількості груп га факультеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Рижов, О.
Андросов, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Лещенко, Т.
    Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків / Т. Лещенко, М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 41-53, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- інноваційні технології -- подкаст -- студент-іноземець -- українська мова як іноземна -- медичний виш
Анотація: У статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного студента-медика в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Акцентовано на потребі педагогічно вмотивованого й раціонального впровадження різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій у вишівський навчально-виховний процес. Окреслено проблему пошуку ефективних шляхів й інноваційних підходів, здатних конкурувати з традиційними методами подачі навчальної інформації, доповнювати й розширювати їхній реєстр. Провідна мета таких трансформацій – підготовка майбутніх конкурентоспроможних фахівців різних галузей, зокрема й медичної. У процесі дослідження обґрунтовано необхідність і цінність системного використання інноваційних дидактичних методів і прийомів, а також форм роботи, навчальних ресурсів, що забезпечать якісну підготовку майбутніх спеціалістів-медиків. У полі зору авторок пропонованої статті – технологія подкастингу. Дослідницями витлумачено термін подкаст. Обґрунтовано доцільність і раціональність їх використання на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Доведено, що виважене впровадження інформаційнокомунікаційних технологій на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» – це спосіб підвищення якості нефахової підготовки студентів-іноземців. Подано стенограму навчального подкасту, який можна використовувати на практичному занятті з дисципліни «Українська мова як іноземна» (ІІІ курс, спеціальність «Медицина»). Тема практичного заняття – «У кардіологічному відділенні». Крім цього, запропоновано розроблену систему вправ до поданого подкасту. Окреслено пріоритетні напрями інформатизації вищої освіти в нашій державі, визначено шляхи подальших досліджень у цьому руслі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жовнір, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Сокол, І. М.
    Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти / І. М. Сокол, К. В. Стадниченко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 191-202, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1016. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- дистанційна освіта -- цифрові ресурси -- змішане навчання -- вебресурси -- синхронне навчання -- асинхронне навчання -- онлайн урок
Анотація: Сьогодні, в умовах пандемічної кризи, відбувається вимушений перехід від традиційної системи освіти, розрахованої на очні «класні» заняття, до такої парадигми навчання, де очні етапи мають органічно поєднуватись з віддаленими, причому їхнє чергування має відбуватися за необхідності, яка диктується умовами карантинних обмежень. Неможливими стали звичні з минулих років «карантинні канікули», коли учні мали змогу просто знаходитись вдома, а прогаяний час надолужувався далі інтенсифікацією навчання. Освіта зараз постала перед ситуацією, коли мають змінитися погляди на базові організаційні та методичні засади навчання, формат уроку, використання цифрових інструментів, залучення учнів до онлайн роботи, застосування нових дистанційних форм та методів навчання. Упродовж 2020 року в освіті України відбулись суттєві зміни нормативної бази, зокрема були затверджені положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти та санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, запроваджено електронні журнали. Проте, аналіз дефініцій показав, що в різних документах надаються різні визначення базових понять «дистанційна освіта», «дистанційне навчання». Багато уваги зараз приділяється навчанню вчителів актуальним способом ведення навчальної діяльності та цифровим інструментам, що можуть це забезпечити. Проте, залишається багато проблем та питань щодо ефективності дистанційного навчання, вибору доцільних програм і сервісів, раціонального подання навчального матеріалу. У статті висвітлена актуальна проблема – забезпечення віддаленого викладання окремих шкільних предметів, зокрема предмету «Інформатика». Наведено різні способи та підходи до навчання, запропоновано апробовані авторами статті цифрові навчальні інструменти, які можна використовувати як альтернативу локальному програмного забезпеченню під час дистанційного навчання, зазначено відповідні приклади.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Стадниченко, К. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Фамілярська, Л. Л.
    Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти / Л. Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 174-183, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- виховання -- дошкільний вік -- онлайн ресурси -- цифрові технології
Анотація: У статті розкрито актуальність оновлення професійних умінь педагога закладу дошкільної освіти, зокрема способів взаємодії та комунікації в умовах розвитку цифрового суспільства, системи освіти та життя людини в цілому. Досліджено основні передумови використання цифрових технологій у навчально-виховному процесі закладу дошкільної освіти серед яких: заборона батькам відвідувати заклад дошкільної освіти; надання батьками переваги комунікації з педагогами через використання сучасних цифрових засобів і технологій та раннє залучення дітей дошкільного віку до перегляду медіаконтенту. Це прискорило використання цифрових технологій педагогами не тільки для розробки індивідуальних планів навчання та виховання дошкільнят, а й для емоційного посилення заняття, розумовому розвитку, підтримці дитячої творчості. Систематизовано підходи інтеграції цифрових технологій в навчально-виховний процес закладу дошкільної освіти та охарактеризовано методичні підходи щодо використання цифрових технологій у роботі вихователів, вчителів-логопедів, музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти. Виокремлено перспективні та доступні цифрові засоби та технології створення освітнього контенту фахівцями закладу дошкільної освіти. Охарактеризовано методичні аспекти створення завдань для сучасних дошкільнят покоління α з використанням доступних онлайн ресурсів та виокремлено їх вплив на розвиток дитини дошкільного віку. Узагальнено результати опитування вихователів закладів дошкільної освіти Житомирської області, отримані з використанням емпіричних методів: спостереження, опитування, анкетування, бесіди. В цілому окреслено та запропоновано шляхи інтеграції можливостей цифрових технологій в освітній процес закладу дошкільної освіти, що дозволяє цілісно та цікаво для сучасних дітей покоління α представляти інформацію з різних освітніх галузей, видів діяльності в процесі реалізації вимог Базового компонента дошкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Шкуренко, О. В.
    Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру / О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 201-214, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1117. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- ебру -- інноваційні техніки навчання -- інноваційна діяльність -- інтегрований підхід -- казкотерапія -- цифрова компетентність -- цифрові технології
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до формування інноваційної та цифрової компетентностей у майбутніх учителів початкової школи; розкрито сутність поняття «інноваційна компетентність педагога»; визначено показники готовності майбутнього вчителя початкової школи до впровадження інновацій в школі та розглянута класифікація рівнів інноваційної діяльності майбутніх педагогів. Обґрунтовано необхідність нововведень у діяльності майбутніх вчителів початкової школи, які приведуть до якісних змін у навчально-виховному процесі в закладах освіти, а також наближення результатів їх діяльності до стандартів європейського освітнього простору. Авторами статті було звернено увагу на опис цифрової компетентності педагогічного працівника відповідно до Концепції розвитку педагогічної освіти, Європейських рамкових документів про цифрову компетентність; наголошено на важливості впровадження у педагогічний процес науковотехнічних, творчих та інформаційних інновацій; прогнозовано необхідність формування у майбутніх вчителів початкової школи професійної готовності до інноваційної діяльності; окреслені оптимальні умови для майбутніх педагогів до пошуку, підбору та використання цифрових та інноваційних інструментів в освітньому процесі. Проведене заняття допомагає сформувати знання y майбутніх учителів початкової школи про техніку ебру як технологію малювання на воді; здатність до формулювання творчих задумів; розвинути художню і технічну обдарованість, технічне мислення у процесі творчої діяльності, художнє сприйняття (відчуття кольору, форми, емоційної виразності об’єкту; уміння застосовувати знання про технологію ебру під час планування власної професійної діяльності; володіти політехнічними вміннями: організовувати робоче місце, планувати трудовий процес, здійснювати технологічні операції, обмінюватися повідомленнями та організовувати співпрацю з використанням засобів ІКТ у процесі розв’язування завдань навчального, дослідницького і практичного характеру. Стаття містить результати пошуку та реалізації формування цифрової та інноваційної компетентностей у вчителів початкової школи за допомогою техніки малювання на воді ебру. Досягнення високого рівня сформованості інноваційної та цифрової компетентностей майбутніх учителів початкової школи можливе за наявності ознак: високий рівень креативності, творчого потенціалу особистості педагогів; наявність професійної і мотиваційної готовності до інноватики в освіті; виконання комплексу навчальних завдань, спрямованих на підвищення творчої активності студентів. Методика формування інноваційної та цифрової компетентностей, що представлена в статті, може бути адаптована під використання інших технологій та технік, наприклад оригамі, ізонитка, аплікація, вишивка тощо. З’ясування рівнів обізнаності студентів щодо використання техніки малювання на воді на початку та в кінці заняття дозволило підтвердити успішне досягнення мети та завдань заняття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сакалюк, О. П.
Стецик, С. П.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Сисоєв, Олексій.
    Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України / О. Сисоєв // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 40-57, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- компетентність -- навчальна дисципліна -- форми і методи навчання -- циркулярна економіка
Анотація: Результати аналізу змісту навчальних дисциплін для підготовки фахівців із циркулярної економіки вказують на формування варіативних компетентностей фахівців, що залежить від освітнього рівня, специфіки спеціальності та навчальної дисципліни. Так, аналіз показує, що система компетентностей для бакалаврів інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань, умінь та навичок для розв’язання професійних задач. Система компетентностей для магістрів також інтегрує сукупність взаємопов’язаних знань та умінь для розв’язання професійних задач з акцентом на розвиток практичних навичок. Тоді як система компетентностей для докторів філософії включає переважно практичні навички та уміння здійснювати кваліфіковані наукові дослідження в галузі економіки та впроваджувати їх результати в освітній професійній діяльності. Крім того, освітній процес в університеті реалізується в традиційних формах: навчальні заняття, виконання індивідуальних завдань, контрольні заходи, самостійна робота. Форми навчання: фронтальні, колективні, групові, індивідуальні, аудиторні, позааудиторні. Основними видами навчальних занять є: лекції, практичні, семінарські заняття, лабораторні, індивідуальні заняття та консультації. Проте перевага формату лекцій (100%) та семінарських занять (56,6%) вказує на теоретично спрямовану ,а не на практико-орієнтовану підготовку фахівців із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти. Зроблено висновок, що зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки в національних закладах вищої освіти характеризуються широкою варіативністю та різноманітністю, що залежить від специфіки освітнього рівня, спеціальності, навчальної дисципліни, а також потенціалу закладу вищої освіти. Вважаємо, що така варіативність і різноманітність змісту, форм та методів вивчення навчальних дисциплін дозволяє національним закладам вищої освіти готувати фахівців із циркулярної економіки, здатних вирішувати еколого-економічні питання в різних галузях економіки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

13.


    Літіченко, Олена.
    Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти / О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 91-97, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- дошкільна освіта -- ІКТ-сервіси -- онлайн-заняття -- освітній процес -- фахова підготовка
Анотація: У статті представлено досвід викладання дисципліни практичного спрямування «Мистецьке рукоділля» для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» в дистанційному форматі. Зміни в організації освітнього процесу відбулися у зв’язку з Всесвітньою пандемією COVID-19 2020–2022 років, що змусило змінити очний формат навчання на дистанційну освіту. Зі значними труднощами зіткнулися викладачі практичних дисциплін: відпрацювання технічних навичок виконання виробів, опанування методики освітньої взаємодії і комунікації в процесі предметно-перетворювальної і мистецької діяльності з дітьми дошкільного віку. Перехід на дистанційний формат навчання потребував розроблення електронного освітнього контенту і пошуків ефективних інструментів освітньої взаємодії. Здійснене експериментальне дослідження дозволило з’ясувати ставлення студентів до форми опанування навчальним матеріалом та вивчити результативність використання цифрових ІКТ-сервісів у забезпеченні освітнього процесу. Було виокремлено переваги і недоліки дистанційного навчання практично спрямованої дисципліни «Мистецьке рукоділля», які назвали здобувачів освіти. З’ясовано, що для опанування дисципліною найбільш дієвою є організація онлайн-занять, що дозволяє комунікувати викладачу і студентам, показувати основні технічні прийоми виконання виробів у реальному часі, давати методичні рекомендації виконання завдання, обговорювати навчальні завдання. Запропоновано різні сервіси для організації освітньої взаємодії під час вивчення дисципліни «Мистецьке рукоділля»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шинкар, Тетяна
Гаращенко, Лариса


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

14.


    Zeman, А.
    Remote work with choir under pandemic conditions = Дистанційна робота з хором в умовах пандемії / А. Zeman // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 80-87, DOI 10.28925/2518-766X.2021.612. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
хор Інституту музичного мистецтва -- музична освіта у музичному мистецтві -- Сілезький університет у Катовицях -- пандемія -- дослідження пандемії -- студент -- провідник -- голосова емісія -- музична інтерпретація -- музичний розвиток
Анотація: Заняття хорового модуля на кафедрі художньої освіти в музичному мистецтві належать до блоку дисциплін, метою яких є розвиток та виховання вокальних здібностей хористів у процесі роботи над музичною інтерпретацією вокальних та вокально-інструментальних творів, різноманітних за фактурою та стилем. У статті висвітлюються особливості дистанційної роботи з хором, що діє в Інституті музичного мистецтва факультету мистецтв і наук про освіту в Цешині Сілезького університету в Катовицях. Пандемія COVID-19 змусила науковців шукати нові методичні рішення в організації навчання. Незважаючи на безліч незручностей та недоліків, зокрема відсутність прямого контакту зі студентами або концертної презентації їхніх досягнень, на нашу думку, цей період є надзвичайно важливим у музичному розвитку останніх. Робота над проблемами виконання, емісії та інтерпретації репертуару, що вивчається, запис твору вимагали великої відповідальності від диригента, солістів, а також усіх хористів. Автор висловлює щиру подяку учасникам хору Інституту музичного мистецтва за їхню відданість та серйозний підхід до нових викликів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Земан А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Черкасов, Володимир.
    Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи / В. Черкасов // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 16-20, DOI 10.28925/2518-766X.2022.73 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
уроки музики -- факультативні заняття
Анотація: У статті здійснено спробу дослідити та узагальнити досвід художньо-естетичного виховання, організацію загальної музичної освіти дітей і молоді в Італії. На основі аналізу програмного матеріалу та особливостей позакласної роботи розглянуто пріоритетні види діяльності на уроках і під час проведення факультативних занять із художньо-естетичного виховання молоді. Особливу увагу приділено вивченню історії вітчизняної та європейської культури, залученню учнів до активних форм музикування.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

16.
Шифр: О283150799/2018/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Український університет у добу експонентного розвитку / В. Огнев’юк. - С.1-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) / Т. Твердохліб. - С.26-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Зверюк, Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття / Р. Зверюк. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрухан-Щербакова, Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) / Л. Петрухан-Щербакова. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Klajmon-Lech, U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled / U. Klajmon-Lech. - С.61-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Гурська, А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання / А. Гурська, Н. Кіпіченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти / В. Гладкова. - С.87-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Астаф’єва, М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко. - С.100-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Скачкова, Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби / Г. Скачкова. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів / А. Семенюк. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - С.141-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу / О. Бойчук. - С.158-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавель, Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - С.171-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Грицак, Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі / Н. Грицак. - С.188-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США / М. Братко. - С.200-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.219-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Piechaczek-Ogierman, G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth / G. Piechaczek-Ogierman. - С.233-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронова, Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти / Н. Воронова. - С.246-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект / Ю. Мережко, С. Румянцева. - С.255-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар. - С.267-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Могілевська, В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти / В. Могілевська. - С.279-290. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ / О. Хома, О. Ліба. - С.291-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Кошіль. - С.303-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Khomik, О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions / О. Khomik, О. Kovalchuk. - С.312-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодненко, Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка. - С.325-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти / Є. Ветчанін. - С.341-352. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті / В. Білоус. - С.353-362. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union / Н. Мосьпан. - С.363-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Митник, О. Я.
    Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення моніторингу якості освіти [Електронний ресурс] / О. Я. Митник. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг якості освіти -- пізнавальна сфера культури мислення учня -- методи контролю та самоконтролю навчальних досягнень учня -- технологія створення та оцінювання контрольних робіт з математики
Анотація: У статті розкрито зміст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи щодо опанування технології створення та оцінювання різноманітних контрольних робіт з математики, української мови. Подано розробку семінарського заняття курсу «Методика викладання освітньої галузі “Математика”», присвяченого навчанню студентів складати й оцінювати диференційовані за рівнем складності контрольні роботи з математики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Олексенко, В. М.
    Самостійна робота іноземних студентів у фаховій підготовці [Електронний ресурс] / В. М. Олексенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 68-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іноземний студент -- самостійна робота -- студактивне заняття -- фахова підготовка
Анотація: Висвітлено результати дослідження з підвищення ефективності самостійної роботи іноземних студентів у їх фаховій підготовці. Встановлено ключову роль студактивних занять у цьому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Bacurovska, I.
    Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education [Електронний ресурс] = Способи інтеграції європейського масового відкритого онлайн-курсу в університетську освіту в Україні / I. Bacurovska. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 323-337, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3275. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
Масові відкриті онлайн-курси -- освітня сфера -- платформи -- університетська освіта
Анотація: Освітні онлайн-курси набирають все більшої популярності. Освіта є однією з небагатьох областей, де вік і збереження традицій є перевагами. На відміну від сучасної автономної освіти це дослідження викликано особистою мотивацією бажанням отримати необхідні знання. У світовій практиці концепція масових відкритих онлайн-курсів з'явилася давно. У статті представлено аналітичний огляд способів впровадження європейських масових відкритих онлайн-курсів в університетську освіту України та їх можливості. Вища освіта потребує термінової реструктуризації. Масові відкриті онлайн-курси можуть опомогти студентам підвищити ефективність підготовки використовуючи простоту і масштабність таких курсів. Метою даної статті є налітичний огляд шляхів впровадження європейських масових відкритих онлайнових курсів в університетську освіту України. Створені курси містять інтерв'ю з викладачами, провідні заняття, тематичні дискусійні форуми, тощо. Використання масових відкритих онлайн-курсів може абезпечити підготовку масштабнішої аудиторії, ніж традиційні заняття в кабінетах. Масові відкриті онлайн-курси дають змогу викладачам та студентам розвивати навички, знання та мислення, необхідні для участі у складних та змінних реальних ситуаціях. Відкритий процес навчання є важливим аспектом відкритості в рамках всієї освітньої сфери. Це особливо корисно для професійного середовища фахівців, коли в курсах присутні відвідувачі з різними навичками та потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бацуровська Ілона Вікторівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Khomik, О.
    Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions [Електронний ресурс] = Практичне заняття-конференція з використанням youtube як інтерактивна форма навчання фахівців у вищих закладах освіти / О. Khomik, О. Kovalchuk. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 312-324, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.5123. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
викладачі -- інтерактивні методи -- практичне заняття-конференція -- фахівці
Анотація: У статті розглянуто систему поглядів на проблему використання інтерактивних методів навчання у вищих закладах освіти. Розкрито зміст поняття «інтерактивні методи навчання», під якими розуміється взаємопов’язана спільна діяльність студентів і викладача, за якої всі учасники освітнього процесу взаємодіють один з одним, обмінюються інформацією, спільно вирішують проблеми, моделюють ситуації, занурюються в атмосферу співпраці зі спільного вирішення проблем. Доведено, що використання інтерактивних методів під час викладання навчальних дисциплін у вищій школі позитивно впливає на процес навчання та підвищує у студентів мотивацію до роботи. Охарактеризовано значення практичних занять як форми організації навчального взаємодії між викладачем та студентами. Визначено роль викладача та студентів під час проведення практичних занять-конференцій. Описано процедуру проведення інтерактивного практичного заняття-конференції з використанням YouTube, яка розширює можливості традиційного навчання, удосконалює методику викладання дисциплін в нових умовах. Доведено, що проведення практичних занять у формі конференції з використанням YouTube забезпечує розкриття змісту теми на конкретних професійних прикладах, які сприяють формуванню у студентів творчого підходу, залучають їх до колективної пізнавальної діяльності, дискусій тощо. Наведені приклади відеоматеріалів, зібраних з YouTube для проведення практичного заняття-конференції на тему «Мовний етикет» з навчальної дисципліни «Менеджмент». Представлені результати анкетування викладачів вищих навчальних закладів щодо проведення ними інтерактивних практичних занять-конференцій з використанням YouTube, які засвідчили про те, що практичні заняття у наведеній формі є малопоширеними у вищих закладах освіти, але є цікавими для викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kovalchuk, О.
Оксана Ковальчук
Оксана Хомік


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)