Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (118)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=зберігання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Тітаренко, С. А.
    Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 147-153, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- рухова активність -- фізичне виховання
Анотація: У статті здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку. Зауважується, що рухи так само необхідні для нормального росту та розвитку дитини, як і повноцінне її харчування. Фізичні вправи не тільки розвивають та зміцнюють дитячий організм, попереджують різні захворювання, а також є одним із ефективних засобів лікування та відновлення сил дитини після хвороби. На основі аналізу сучасної науково-методичної літератури констатовано, що значна частина досліджень в галузі фізичного виховання присвячена створенню на основі комп’ютерних технологій, систем контролю, оцінки і накопиченню інформації про рівень фізичної підготовленості та стан здоров’я, формуванню рекомендацій щодо занять фізичними вправами школярів та інших верств населення. Встановлено, що використання мультимедійних технологій у процесі проведення фізкультурно-оздоровчих заходів в закладі дошкільної освіти сприяє оптимізації рухової активності дошкільників. Охарактеризовано специфіку використання мультимедійних презентацій у роботі з дітьми дошкільного віку. Зауважується, що мультимедійні технології дозволяють вирішити проблему пошуку і зберігання інформації, планування, контролю і управління заняттями фізичною культурою, діагностики стану здоров’я і рівня фізичної підготовленості дітей. Автор зазначає, що за допомогою презентації також можна доступно пояснити дітям правила спортивних ігор, тактичні дії гравців, яскраво презентувати історичні події, біографії спортсменів. Зауважується, що створення флеш-презентацій і відеороликів з комплексами загальнорозвивальних вправ доцільно використовувати у процесі проведення ранкової гімнастики. Використання мультимедійних освітніх засобів дозволяє наочно відтворювати просторові характеристики рухів, з високою точністю розраховувати кінематичні параметри техніки виконання рухових дій в умовах ігрової діяльності, що має особливе значення в процесі розвитку просторового орієнтування дітей. Зазначається, що пріорітетним напрямом роботи кожного закладу дошкільної освіти є підвищення якості освіти через використання інноваційних технологій на заняттях з фізичної культури, зокрема оптимізації рухової активності. Вказано перспективи подальших досліджень у даному напряму, що полягають у необхідність пошуку і розробки науково обґрунтованих інформаційно-комунікаційних технологій у фізичному вихованні дошкільників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Цирульник, С.
    Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції / С. Цирульник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 181-192, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет речей -- модуль IoT -- онлайн сервіс -- мобільний додаток -- вільне програмне забезпечення -- моніторинг даних -- метеостанція
Анотація: Світ швидко покривається мережами, які дозволяють цифровим пристроям взаємо з’єднуватися та передавати дані. Завдяки мережам можливе підключення всіх мобільних пристроїв, електронних датчиків, електронних вимірювальних приладів, медичних приладів та датчиків. Вони відслідковують, обмінюються, оцінюють та в деяких випадках автоматично коригують дані, які збираються та передаються. Поняття «Інтернет речей» є комплексним та має кілька рівнів: кінцеві пристрої (датчики, виконавчі пристрої), транспортний рівень (телекомунікаційне середовище, що включає дротові та бездротові мережі) та рівень роботи з даними (збір, зберігання та обробку). Ринкове середовище формує вимоги до молодих фахівців, а конкуренція між закладами вищої та фахової передвищої освіти надає можливість підготувати висококваліфікованого фахівця, який здатний вивчати та створювати сучасне апаратно-програмне забезпечення функціонування розумних електронних пристроїв та систем, які є вузлами мережи «Інтернет речей». У статті розглядаються питання, які пов’язані з особливостями створення простих пристроїв в рамках концепції Internet of Things на базі популярного Wi-Fi-модуля ESP8266 та впровадженням цих досліджень у освітній процес. Розкрито технічні можливості, особливості підключення та взаємодії модуля ESP8266 для моніторингу метеоданих. Показана організація доступу модуля до мережі Інтернет, відправлення даних та їх моніторинг з використанням популярного мобільного додатку Blynk, Virtuino та хмарного IoT-сервісу ThingSpeak. Проаналізована їх робота в некомерційних задачах та зручність користування освітнім закладом. У статті наводяться вихідні коди програм для Wi-Fi-модуля ESP8266 з цифровим датчиком BME280.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Бісмак, О. В.
    Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / О. В. Бісмак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 338-351, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.3851. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційна компетентність -- освіта -- фізична реабілітація
Анотація: У статті розкрито зміст, сутність та особливості формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фізичних реабілітологів. Зазначається, що виокремлення інформаційно-комунікаційної компетентності як окремої складової професійної компетентності фізичних реабілітологів обумовлено активним використання інформаційно-комунікаційних технологій у всіх сферах людської діяльності, в тому числі і в охороні здоров’я. Автор відзначає, що сутність інформаційної компетентності фізичного реабілітолога полягає в здатності отримувати знаннях про способи переробки, передачі, зберігання та подання професійно-детермінованої інформації за допомогою комп'ютерних технологій. У статті підкреслюється, що для фізичного реабілітолога велике значення має також комунікаційна компетентність, оскільки фахівцю в галузі фізичної реабілітації під час виконання своїх професійних обов’язків доводиться безпосередньо спілкуватися з різними за фахом людьми, використовуючи вербальні та невербальні засоби комунікації, вміти встановлювати контакт, слухати, будувати бесіду з пацієнтом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)