Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1330)Каталог авторефератів та дисертацій (4)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=знань<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 194
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: Н057263/2003/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2003р. Вип. 3/4
Зміст:
Федорченко, Володимир. Законодавче забезпечення розвитку туризму: порівняльний аналіз / В. Федорченко. - С.10-20
Сущенко, Людмила. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання та спорту в Україні: історичний аспект / Л. Сущенко. - С.21-28
Бездольний, Віктор. Галузева система неперервної професійної підготовки лоцманських кадрів / В. Бездольний, Г. Романов, Є. Гончаров. - С.29-36
Закота, Лариса. Формування загально-навчальних та інтелектуальних умінь учнів в контексті неперервної освіти / Л. Закота. - С.37-42
Смірнова, Валентина. Проблема інтеграції знань: історико-педагогічний аналіз / В. Смірнова. - С.43-48
Іваненко, Богдана. Проблема формування професіоналізму майбутнього практичного психолога / Б. Іваненко. - С.49-57
Добренко, Інна. Розвиток здатності молоді до підприємництва: теоретичний аспект / І. Добренко. - С.58-64
Калінін, Вадим. Структура і зміст поняття "соціокультурна концепція" вчителя / В. Калінін. - С.65-71
Цебрій, Ірина. Етико-педагогічні ідеї у становленні професійної початкової та вищої освіти часів Середньовіччя і епохи Відродження / І. Цебрій. - С.72-76
Сисоєва, Світлана. Проблеми дистанційного навчання: педагогічний аспект / С. Сисоєва. - С.78-87
Гайворонська, Вікторія. Модель діяльності викладача вищої технічної школи / В. Гайворонська, О. Пономарьов. - С.88-95
Ладогубець, Наталія. Система фундаментальної підготовки бакалаврів у технічному університеті / Н. Ладогубець. - С.96-102
Гордієнко, Майя. Інтегрований підхід до викладання іноземної мови у вищому технічному навчальному закладі / М. Гордієнко. - С.103-108
Баловсяк, Надія. Формування самостійності у постановці навчальної мети у майбутнього економіста / Н. Баловсяк. - С.109-114
Руденко, Володимир. Консультативно-цільовий підхід до організації навчання комп’ютерних технологій / В. Руденко. - С.115-122
Лукіянчук, Алла. Професійна ідентифікація студентів вищих навчальних закладів I-II рівня акредитації / А. Лукіянчук. - С.123-128
Наказний, Микола. Науково-методична робота в діяльності ліцею технічного профілю / М. Наказний. - С.129-134
Титаренко, Інна. Формування етичних відносин між вчителями в системі методичної роботи школи / І. Титаренко. - С.135-140
Остапенко, Олександр. Психолого-педагогічні аспекти формування у школярів інтересу до фізичної культури / О. Остапенко. - С.141-148
Степаніщева, Інна. Активізація пізнавальних інтересів учнів на уроках французької мови / І. Степаніщева. - С.149-152
Колодько, Тетяна. Іншомовна соціокультурна концепція у підготовці майбутнього вчителя іноземної мови / Т. Колодько. - С.153-158
Болтівець, Сергій. Пріоритетні напрями освіти дорослих в матеріалах ЮНЕСКО / С. Болтівець, Л. Сігаєва. - С.160-164
Василенко, Олена. Вища заочна освіта в Україні: етапи розвитку / О. Василенко. - С.165-173
Лісова, Наталія. Педагогічна діагнотика в системі післядипломної освіти молодих учителів / Н. Лісова. - С.174-178
Панченко, Віктор. Актуальні питання професійного самовизначення учнівської молоді / В. Панченко. - С.180-183
Моляко, Роксолана. Фізичний Я-образ у розвитку самосвідомості підлітків та юнаків, деформації образу та їх психокорекція / Р. Моляко. - С.184-189
Гончарук, Тетяна. Рівні сформованості міжособистісної толерантності підлітків та юнаків / Т. Гончарук. - С.190-199
Бойко, Дмитро. Психологічний аналіз особистості підлітка-правопорушника / Д. Бойко. - С.200-208
Кравченко, Олена. Соціальна активність учнівської молоді: шляхи зростання / О. Кравченко. - С.209-213
Зімакова, Лілія. Соціально-професійна сенситивність майбутніх учителів початкових класів / Л. Зімакова. - С.214-220
Безсонова, Тетяна. Психологічний феномен соціальної занедбаності дитинства / Т. Безсонова. - С.221-227
Левченко, Олена. Психологічні особливості розвитку творчої самодіяльності майбутніх психологів / О. Левченко. - С.228-233
Снігур, Людмила. Вплив змісту позааудиторної діяльності студентів на розвиток їх громадянськості / Л. Снігур. - С.234-239
Абашкіна, Неллі. Інновації в освіті Німеччини у контексті розвитку європейської інтеграції / Н. Абашкіна. - С.242-248
Матвієнко, Ольга. Структура обов’язкової освіти в Євросоюзі: стратегії реформування в Об’єднаному Королівстві / О. Матвієнко. - С.249-254
Мороз, Інна. Проблема інтеграції України до Європейського простору вищої освіти / І. Мороз. - С.255-260
Тименко, Володимир. Основні етапи розвитку соціальної роботи в США / В. Тименко. - С.261-266
Романенко, Оксана. Педагогічна освіта Франції: підготовка вчителя-дослідника / О. Романенко. - С.267-274
Головченко, Гліб. Аналіз зарубіжного досвіду підготовки бакалаврів / Г. Головченко. - С.274-279
Яворська, Галина. Категорія "зрілість особистості юнацького віку" в зарубіжній літературі / Г. Яворська. - С.280-286
До історії Полтавської трудової колонії ім. М. Горького: питання самоврядування в Полтавській трудовій колонії ім. Горького. - С.288-296
Мельникова, Ірина. Проблеми управління соціальним розвитком учнівської молоді в педагогічній спадщині А. С. Макаренка / І. Мельникова. - С.297-302
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Смірнова, Валентина.
    Проблема інтеграції знань: історико-педагогічний аналіз / В. Смірнова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2003. - Вип. 3/4. - С. 43-48 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2004/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2004р. Вип. 2
Зміст:
Воловик, Павло. Педагогічна технологія оцінювання ефективності нових методів навчання та виховання за допомогою непараметричних критеріїв / П. Воловик. - С.8-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Алєксєєнко, Тетяна. Система якостей знань як об’єкт управління / Т. Алєксєєнко. - С.21-28
Сущенко, Людмила. Інформаційні та комунікаційні технології: педагогічний аспект / Л. Сущенко. - С.29-36
Прийма, Сергій. Технологічна культура майбутніх учителів інформатики: проблеми та перспективи / С. Прийма. - С.37-44
Дудка, Галина. До проблеми вдосконалення базової математичної підготовки майбутніх економістів / Г. Дудка. - С.45-51
Охременко, Ольга. Аналіз виконання складних сенсомоторних завдань під час професійної підготовки майбутніх військовослужбовців / О. Охременко. - С.52-58
Титаренко, Інна. Підготовка вчителя до виховання культури поведінки учнів / І. Титаренко. - С.59-67
Торубара, Олексій. Обгрунтування змісту профільного курсу "Основи фотографії" для майбутніх вчителів / О. Торубара. - С.68-72
Коркунова, Анжела. Психологічні передумови розвитку в учнів професійно-технічних навчальних закладів інтересу до конструктивно-технічної творчості / А. Коркунова. - С.74-79
Молчанова, Алевтина. Морально-етичні основи громадянського виховання учнів у професійно-технічної навчальних закладах / А. Молчанова. - С.80-86
Поліщук, Світлана. Розвиток соціальної зрілості учнів професійно-технічного навчального закладу: психологічний аспект / С. Поліщук. - С.87-94
Сисоєва, Світлана. Неперервна професійна освіта в контексті її технологічного забезпечення / С. Сисоєва. - С.96-103
Клопов, Роман. Вивчення основних дефініції дистанційного навчання: педагогічний аспект / Р. Клопов. - С.104-111
Філіпчук, Наталія. Мистецько-педагогічна спадщина Л. Липковської / Н. Філіпчук. - С.114-118
Фарина, Сергій. Гуманістичні орієнтири розвитку вітчизняної педагогічної думки XVI - початку XVII ст. / С. Фарина. - С.119-130
Смілянець, Олена. Творчий розвиток студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення інформатики / О. Смілянець. - С.131-137
Іванчук, Марія. Міжособистісна взаємодія в умовах інтегрованого підходу до організації навчальної діяльності / М. Іванчук. - С.138-144
Конох, Анатолій. Врахування специфіки спортивно-оздоровчого туризму у професійній підготовці студентів вищих навчальних закладів / А. Конох. - С.145-152
Минько, В. Центральна Паризька Інженерна Вища Школа на початку третього тисячоліття / В. Минько. - С.154-162
Марцинюк, Вадим. Професійне навчання майбутніх менеджерів у США / В. Марцинюк. - С.163-168
Рибалка, Валентин. Теорія А. С. Макаренка щодо розвитку особистості у колективі / В. Рибалка. - С.170-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Алєксєєнко, Тетяна.
    Система якостей знань як об’єкт управління / Т. Алєксєєнко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2004. - Вип. 2. - С. 21-28 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Трегубова, Галина.
    Лінгвістична основа формування мовних і мовленнєвих знань і умінь студентів коледжів / Г. Трегубова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2005. - Вип. 2. - С. 52-60 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Тищенко, Світлана.
    Педагогічна технологія корекції знань з математики студентів першого курсу вищих навчальних закладів II рівня акредитації / С. Тищенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2005. - Вип. 3/4. - С. 108-114 . - ISSN 1609-8595


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: Н057263/2005/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2005р. Вип. 3/4
Зміст:
Квятковська-Коваль, Богуміла. Польські вчителя про реалізацію шкільної реформи / Б. Квятковська-Коваль. - С.7-12
Зязюн, Лариса. Французькі теоретики педагогіки про соціальну зумовленість виховання / Л. Зязюн. - С.13-18
Болтівець, Сергій. Психогігієнічна роль освіти / С. Болтівець. - С.20-24
Заболотська, Ольга. Проблема розвитку індивідуальності студента / О. Заболотська. - С.25-34
Бондарєва, Любов. Формування професійної культури у студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів / Л. Бондарєва. - С.35-40
Смілянець, Олена. Класифікація творчих фахових задач для професійної підготовки майбутніх економістів / О. Смілянець. - С.41-47
Герасіна, Світлана. Розвиток психологічної готовності до трудової діяльності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / С. Герасіна. - С.48-53
Редько, Сергій. Психодіагностичне дослідження управлінських здібностей майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю / С. Редько. - С.54-59
Іваницька, Парасковія. Розвиток особистісно значущого досвіду у студентів медичного коледжу: теоретичний аспект / П. Іваницька. - С.60-65
Спірін, Олег. Вплив кредитно-модульної форми організації навчального процесу на розвиток індивідуально типологічних особливостей студентів / О. Спірін. - С.66-71
Андрейко, Оксана. Розвиток професійних умінь музиканта-інструменталіста / О. Андрейко. - С.72-76
Сисоєва, Світлана. Створення і впровадження електронних навчальних засобів: теоретичний аналіз проблеми / С. Сисоєва. - С.78-85
Коваль, Тамара. Характеристика базових понять дослідження щодо професійної підготовки з інформаційних технологій майбутніх менеджерів-економістів / Т. Коваль. - С.86-93
Поясюк, Тамара. Інформаційні технології у професійному навчанні фахівців фінансово-економічного профілю / Т. Поясюк. - С.94-99
Добровська, Людмила. Комп’ютерні експертні системи у профільній пропедевтичній підготовці майбутнього лікаря / Л. Добровська. - С.100-103
Артеменко, Інна. Використання інформаційних технологій для психолого-педагогічної підготовки майбутніх податкових інспекторів / І. Артеменко. - С.104-107
Тищенко, Світлана. Педагогічна технологія корекції знань з математики студентів першого курсу вищих навчальних закладів II рівня акредитації / С. Тищенко. - С.108-114
Корнещук, Вікторія. Сучасна військово-професійна підготовка в Україні: напрями й шляхи удосконалення / В. Корнещук. - С.116-122
Лук’янова, Лариса. Використання дискусій на уроках екології в професійно-технічних навчальних закладах / Л. Лук’янова. - С.123-129
Конох, Анатолій. Самодіяльний спортивно-оздоровчий туризм у формуванні здорового способу життя молоді / А. Конох. - С.130-135
Мозговий, Віктор. Специфіка професійного навчання в професійно-технічних навчальних закладах аграрного профілю / В. Мозговий. - С.136-141
Цебрій, Ірина. Основні форми організації занять театральної освіти середньовічної доби у системі загальної шкільної освіти / І. Цебрій. - С.142-146
Сігаєва, Лариса. Зарубіжний досвід освіти дорослих:організаційний аспект / Л. Сігаєва. - С.148-152
Павлов, Юрій. Втрата роботи як психологічна проблема безробітних / Ю. Павлов. - С.153-159
Яремчук, Наталія. Підготовка молодої жінки до майбутнього материнства: соціально - психологічні аспекти / Н. Яремчук. - С.160-163
Піщалковська, Марина. Система профільного навчання старшокласників:підготовчий етап / М. Піщалковська. - С.165-169
Уфімцева, Світлана. Організація творчої діяльності молодших школярів в процесі навчання / С. Уфімцева. - С.170-173
Рибалка, Валентин. Теорія А. С. Макаренка щодо розвитку особистості у колективі / В. Рибалка. - С.175-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: Н057263/2005/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2005р. Вип. 2
Зміст:
Лук’янова, Лариса. Методологічні засади створення системи екологічної освіти / Л. Лук’янова. - С.8-16
Солдатенко, Микола. Пізнавальна діяльність як категорія сучасної педагогіки / М. Солдатенко. - С.17-25
Приходько, Валентин. Гендерний підхід до підготовки вчителя / В. Приходько. - С.26-34
Смірнова, Валентина. До проблеми підвищення ефективності правової освіти майбутніх педагогів професійної школи / В. Смірнова. - С.35-40
Зубелевич, Ян. Про філософію виховання Богдана Суходольського / Я. Зубелевич. - С.41-45
Козак, Людмила. Дидактичні принципи особистісно орієнтованого навчання природознавству майбутніх вихователів дошкільних закладів / Л. Козак. - С.47-51
Трегубова, Галина. Лінгвістична основа формування мовних і мовленнєвих знань і умінь студентів коледжів / Г. Трегубова. - С.52-60
Піщалковська, Марина. Модель профільного навчання старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі / М. Піщалковська. - С.61-67
Редько, Сергій. Розвиток особистості студента - майбутнього економіста в процесі професійної підготовки / С. Редько. - С.69-76
Яворська, Галина. Змістові характеристики соціально-професійної зрілості працівника міліції / Г. Яворська. - С.77-82
Михальська, Вікторія. Професійна управлінська підготовка вчителя початкової школи / В. Михальська. - С.83-91
Чаплак, Ян. Підготовка майбутніх психологів до консультативної діяльності із старшокласниками / Я. Чаплак. - С.92-98
Коваль, Тамара. Дослідження проблеми впровадження інформаційних технологій у професійну діяльність менеджерів-економістів / Т. Коваль. - С.100-113
Поясок, Тамара. Використання інформаційних технологій для розробки методичних матеріалів у вищому навчальному закладі / Т. Поясок. - С.114-120
Титаренко, Інна. Підготовка вчителя до самовдосконалення за допомогою сучасних інформаційних технологій / І. Титаренко. - С.121-128
Клопов, Роман. Дистанційне навчання в системі відкритого навчання / Р. Клопов. - С.129-134
Зязюн, Лариса. Діалоговий метод і виховання громадян Франції / Л. Зязюн. - С.136-146
Василенко, Ірина. Виховання громадянських якостей студентів у вищих навчальних закладах Канади / І. Василенко. - С.147-152
Мукан, Наталія. Університет Альберти - інтелектуальний ресурс Канади / Н. Мукан. - С.153-158
Сущенко, Людмила. Акмеологічні чинники розвитку професіоналізму фахівця з фізичної реабілітації / Л. Сущенко. - С.160-166
Сігаєва, Лариса. Освіта дорослих як чинник соціального захисту особистості / Л. Сігаєва. - С.167-171
Карпенко, Олена. Професійна діяльність соціального працівника як творчий процес / О. Карпенко. - С.172-178
Павлов, Юрій. Пробеми професійного самовизначення безробітних з кризовими станами в нових умовах праці / Ю. Павлов. - С.179-184
Рибалка, Валентин. Теорія А. С. Макаренка щодо розвитку особистості у колективі / В. Рибалка. - С.186-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Тимчик, О. В.
    Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології [Електронний ресурс] / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 1-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- біологія -- генетика -- форми контролю -- задачі
Анотація: Проведені емпіричні дослідження підтверджують гіпотезу про те, що диференційовані практичні завдання, які поступово вводяться при вивченні генетики, є оптимальною формою контролю та обліку знань учнів і засвідчують необхідність індивідуалізації навчання при вивченні генетики. Одержані результати можна використовувати в організації та проведенні диференційованого контролю знань, спираючись на індивідуальні можливості кожного учня
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Полковенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Сафарян, С. І.
    Психолого-педагогічні особливості формування творчих здібностей школярів [Електронний ресурс] / С. І. Сафарян. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 13-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- здібність -- теорії формування знань -- умінь та навичок -- творчий характер пізнавальної діяльності -- етапи розвитку творчих здібностей
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування творчої особистості школяра та навчання творчості. Увага акцентована на психолого-педагогічних особливостях процесу формування та розвитку творчих здібностей як складного системного утворення. Стаття знайомить з певними науковотеоретичними джерелами, у яких досліджується проблема формування творчих здібностей школярів, та містить певні методичні поради щодо організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)