Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=класи прискореного розвитку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dichek N.
Назва : The ways to establish the personality oriented paradigm in the Ukrainian school education (Psycho-Pedagogical aspect) [Electronic resource]
Паралельн. назви :Шляхи становлення особистісно орієнтованої парадигми в українській шкільній освіті (Психо-педагогічний аспект)
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2016. - № 1. - С. 74-83. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.8 (Шифр T017777504/2016/1). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2016.1.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заняття підвищеної індивідуальної уваги--класи прискореного розвитку--класи вікових норм--індивідуалізація процесу навчання--практична психологія--психологічні послуги--персональний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дічек, Наталія
Назва : Шляхи утвердження в Україні особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти: психолого-педагогічний аспект
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2016. - № 5. - С. 140-146. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.140146 (Шифр О168872740/2016/5). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.140146
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.25
Предметні рубрики: Освіта-- Шкільна освіта-- Практична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна служба--увага--класи прискореного розвитку--класи вікової норми--особистісний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.140146,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)