Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (27)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=компенсації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каплун В., Батечко Н., Панталієнко Л.
Назва : Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 15-23. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.2 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кризові умови--математична компетентність--фундаментальна підготовка--фахівці-інженери--системне мислення
Анотація: У статті розкрито особливості та роль фундаментальної підготовки майбутніх інженерів, зокрема в кризових умовах. Розглянуто значення фундаментальної складової підготовки здобувачів інженерного фаху та дидактичну мету математичної підготовки майбутнього інженера. Розкрито особливості фундаментальної підготовки майбутніх інженерів в умовах онлайн-навчання та змішаного формату. Висвітлено основні тенденції інженерної освіти в педагогічній теорії. Фундаментальну, зокрема математичну, підготовку майбутніх фахівців інженерного профілю розглянуто як підґрунтя формування їх системного мислення. Розглянуто лінійну та нелінійну системи формування системного мислення майбутніх інженерів. Лінійну систему виокремлено на тлі усталеного освітнього процесу підготовки фахівців; нелінійний – у кризових умовах, які характеризуються нестабільністю, невизначеністю та хаосом. Згенеровано нелінійну модель формування системного мислення майбутніх інженерів в аспекті фундаментальної підготовки студентів. Експериментальна частина дослідження проведена на підставі формалізації вибіркових даних етапу трансформування математичних знань студентів – від елементарного курсу математики до вищої. В якості компенсації та збереження математичних знань запропоновано проведення адаптаційних курсів з елементарної математики, які уможливлюють наступність і послідовність у засвоєнні математичних знань, а відтак сприяють підвищенню ефективності формування системного мислення майбутніх інженерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)