Пошуковий запит: (<.>K=компоненти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Tsiuniak O. Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities/O. Tsiuniak // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.44-48
|
>2.
| Петренко Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті/Н. Петренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.30-36
|
>3.
| Черепєхіна О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості/О. Черепєхіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.22-28
|
>4.
| Нетреба М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення/М. Нетреба // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.49-54
|
>5.
| Лу С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури/С. Лу // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.65-74
|
>6.
| Згурська Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано/Н. М. Згурська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.105-110
|
>7.
| Лимаренко В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю/В. І. Лимаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.49-53
|
>8.
| Заярна І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників/І. Заярна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.81-87
|
>9.
| Шакотько В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті/В. Шакотько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.76-83
|
>10.
| Ржевська Н. Формування правової компетентності на основі он лайн взаємодії учасників освітнього процесу/Н. Ржевська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.148-153
|
|
|