Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (231)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компоненти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Tsiuniak O. Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities/O. Tsiuniak // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.44-48
2.

Петренко Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті/Н. Петренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.30-36
3.

Черепєхіна О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості/О. Черепєхіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.22-28
4.

Нетреба М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення/М. Нетреба // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.49-54
5.

Лу С. Філософсько-методологічне забезпечення підготовки вчителя музики на засадах інтерпретаційної культури/С. Лу // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.65-74
6.

Згурська Н. М. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано/Н. М. Згурська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 6.-С.105-110
7.

Лимаренко В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю/В. І. Лимаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020,N № 5.-С.49-53
8.

Заярна І. Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників/І. Заярна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.81-87
9.

Шакотько В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті/В. Шакотько // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 3/4.-С.76-83
10.

Ржевська Н. Формування правової компетентності на основі он лайн взаємодії учасників освітнього процесу/Н. Ржевська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.148-153
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)