Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (231)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компоненти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Руснак І. (Не)Серйозний образ Уласа Самчука в креолізованих текстах/І. Руснак // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 4.-С.235-247
2.

Sysoieva S. Academic staff development programme: research competence formation/S. Sysoieva, I. Sokolova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.23-32
3.

Luhova Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning/Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.116-135
4.

Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.176-188
5.

Horbenko H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect/H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.103-109
6.

Tsiuniak O. Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities/O. Tsiuniak // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.44-48
7.

Kolomiiets E. Productive learning technology as means of education quality provision/E. Kolomiiets // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.42-45
8.

Новик І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога/І. Новик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.220-234
9.

Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.206-219
10.

Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/Т. Опалюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.85-92
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)