Пошуковий запит: (<.>K=компоненти<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Руснак І. (Не)Серйозний образ Уласа Самчука в креолізованих текстах/І. Руснак // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. т.Том 29,N № 4.-С.235-247
|
>2.
| Sysoieva S. Academic staff development programme: research competence formation/S. Sysoieva, I. Sokolova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.23-32
|
>3.
| Luhova Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning/Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.116-135
|
>4.
| Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.176-188
|
>5.
| Horbenko H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect/H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 4.-С.103-109
|
>6.
| Tsiuniak O. Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities/O. Tsiuniak // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 1.-С.44-48
|
>7.
| Kolomiiets E. Productive learning technology as means of education quality provision/E. Kolomiiets // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 1.-С.42-45
|
>8.
| Новик І. "Self-book" особистісно-професійного зростання майбутнього педагога/І. Новик // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.220-234
|
>9.
| Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.206-219
|
>10.
| Опалюк Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя/Т. Опалюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.85-92
|
|
|