Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (231)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компоненти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 82
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нетреба М.
Назва : Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 49-54. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.7 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стартап-проєкт--дипломна робота--професійна підготовка--зв'язки з громадськістю
Анотація: У статті розглядається новий для української вищої освіти принцип захисту дипломів у вигляді стартапів на прикладі робіт магістрів освітньо-професійної програми «Реклама і зв'язки з громадськістю» Київського університету імені Бориса Грінченка. Такий підхід відкриває широкі можливості з формування інноваційного середовища, а випускник підтверджує високу кваліфікацію, набуту за роки навчання в університеті. Також оцінюються можливі результати такого кроку для розвитку підприємництва та підвищення показників якості освіти. На підставі контент-аналізу проаналізовано тематику кваліфікаційних магістерських робіт як результат готовності майбутніх фахівців з реклами та PR до розв'язання складних завдань та проблем у професійній діяльності, вміння застосовувати отримані ними знання в прикладних наукових дослідженнях, практичних комунікаційних проєктах, у громадській, підприємницькій, творчій та іншій суспільно корисній діяльності. Детально описано структурні компоненти магістерського стартап-проєкту, а також зазначено критерії оцінювання та діапазон можливих балів за їх виконання. Сформульовано висновки щодо динаміки розвитку таких магістерських стартапів у вигляді більш складного, комплексного міждисциплінарного проєкту, в якому окремі частини може виконувати магістрант іншого структурного підрозділу Університету Грінченка або навіть іншого закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Островська Г.
Назва : Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 57-64. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.8 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна ідентичність--цінності--письменник--урок--зарубіжна література
Анотація: У статті висвітлюється проблема готовності учителя-словесника до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури. Доведено, що кожен учитель літератури повинен мати базові знання з теорії та практики формування національної ідентичності шкільної молоді. Без шанобливого ставлення до національних цінностей людей неможливо сформувати національну свідомість учнів. Мета статті – окреслити компоненти готовності викладача зарубіжної літератури та його дії щодо формування національної ідентичності студентів. Для досягнення мети були використані такі методи наукових досліджень: теоретичний: аналіз соціологічних та психолого-педагогічних джерел про національну ідентичність та шляхи її формування у шкільної молоді – для обґрунтування наукової тези дослідження; емпіричний: аналіз концептуальних наукових основ професійної підготовки – для визначення складових готовності вчителя літератури до формування національної ідентичності учнів; практичні методи: проблемний, моделювання, систематизації – для підготовки рекомендацій, моделей підготовки уроку вчителем. У статті розглядаються мотиваційно-ціннісний, когнітивний та діяльнісний компоненти готовності педагога до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури; визначено підходи до навчання: особистісно зорієнтований, націєцентричний, культурологічний, діалогічний, інтеграції знань, порівняльного аналізу «свій-інший», аксіологічний, діяльнісний. Описано шляхи формування національної ідентичності здобувачів освіти на уроках зарубіжної літератури, запропоновано пам’ятку для учня, алгоритм моделювання вчителем уроку з національно-патріотичного виховання. Запропоновані методичні матеріали допоможуть учителю зарубіжної літератури у формуванні національної ідентичності учнів – патріотів своєї країни. До перспектив подальших наукових розвідок з зазначеної проблеми відносимо методичні аспекти трансдисциплінарності у вивченні літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петренко Н.
Назва : Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 30-36. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.4 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аграрний університет--методики викладання--педагогічна компетентність--освітній процес
Анотація: У запропонованій статті визначено структуру педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників фізичного виховання аграрного університету; компоненти сформованості педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників фізичного виховання (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-процесуальний, розвивально-виховний, здоров’язбережувальний, комунікативний), розкрито їхню структуру, зміст та методики вимірювання. Виділення компонентів педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників фізичного виховання дає можливість значно розширити коло педагогічних знань, умінь, навичок науково-педагогічних працівників фізичного виховання, що допоможе скоригувати процес розвитку педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників фізичного виховання та шляхи підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tsiuniak O.
Назва : Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 44-48. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--професійна готовність--мотиваційний компонент--майбутні магістри
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Наголошено, що реалії сучасного світу, трансформаційні процеси в системі освіти спонукають переглянути певні сформовані погляди на цілі та завдання вищої освіти загалом та професійну підготовку майбутнього майстри початкової освіти зокрема. У зв’язку з цим існує потреба в організації системи, яка б забезпечувала цілеспрямований процес формування професійної готовності майстрів до інноваційної діяльності. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні компоненти професійної готовності магістрантів до означеної діяльності, а саме: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний. Здійснено аналіз рівня сформованості особистісно-мотиваційного критерію (мотиваційний компонент) професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності на констатувальному етапі експерименту. У контексті проведеного дослідження мотиваційний компонент визначає сформованість мотивів інноваційної діяльності як запоруки самореалізації і саморозвитку магістрантів; зацікавленість інноваційною діяльністю як важливим джерелом професійних потреб, особистісного росту, стійкий інтерес до творчості тощо. Показниками особистісно-мотиваційного критерію визначено: усвідомлене ставлення майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; сформованість мотивів до професійного самовдосконалення та саморозвитку; стійкі орієнтації на гуманістичні цінності у педагогічній інноваційній діяльності; сформованість професійно значущих якостей особистості; потреба в здійсненні інноваційної діяльності; сформованість творчого потенціалу; професійна мобільність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лимаренко В. І.
Назва : Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 5. - С. 49-53. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.9 (Шифр М898489384/2020/5). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.9
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структурні компоненти--майбутній керівник--вокальний ансамбль
Анотація: статті досліджуються структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю. Проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних вчених та розроблено структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Згурська Н. М.
Назва : Розвиток творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі фортепіано
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 105-110. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.616
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча активність--структура творчої активності--етапи та методи розвитку творчої активності студентів--фортепіанне навчання
Анотація: У статті розглядаються сутнісні характеристики творчої активності майбутнього вчителя музичного мистецтва, визначаються основні структурні одиниці, до яких відносяться діяльнісний, мотиваційний, креативний, емоційний, інтелектуальний, вольовий компоненти. Кардинальним моментом, що забезпечує успішність розвитку творчої активності студентів у класі фортепіано є сама креативна особистість та відповідні методи роботи. У ході дослідження виявлено, що найбільш ефективними методами розвитку творчої активності студентів закладів вищої педагогічної освіти у межах фортепіанного навчання є: діяльнісно-заохочувальні, становлення творчої позиції, рефлексивного аналізу. Автором доведено, що розвиток творчої активності майбутніх учителів музичного мистецтва у класі фортепіано є цілісним процесом, який характеризується етапністю та послідовністю, забезпечує творчий розвиток, самовдосконалення, становлення активної позиції, сприяє покращенню професійної майстерності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кульбашна Я., Скрипник І.
Назва : Структура праксеологічної компетентності магістра стоматології [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 71-77. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): магістр стоматології--праксеологічна компетентність--стоматологічна освіта--лікар-стоматолог
Анотація: У статті обґрунтовано структуру праксеологічної компетентності магістра стоматології і розкрито зміст її складників у контексті теоретичного і методичного забезпечення освітнього процесу в закладі вищої медичної освіти. Аналіз доступних вітчизняних і зарубіжних наукових джерел з проблеми дослідження виявив відсутність даних про розроблення структури праксеологічної компетентності лікаря, зокрема магістра стоматології. На підставі аналізу отриманих результатів і власного педагогічного досвіду визначено такі її складники: мотиваційний, гностичний, діяльнісний, деонтичний, науково-дослідний, рефлексивний. Мотиваційний складник відображає цілепокладання особи в отриманні стоматологічної освіти і професійній реалізації. Гностичний складається з інтегрованої системи професійних та базових знань, що забезпечує ефективність практичної діяльності стоматолога. Деонтичний сприяє формуванню належної професійної поведінки лікаря в процесі виконання професійної діяльності й комунікації з долученими до неї особами і структурами. Науково-дослідний складник забезпечує навички роботи з науковими джерелами – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення отриманої інформації та використання отриманих даних у практичній діяльності на принципах доказової медицини. Рефлексивний складник сприяє розвитку спроможності до адекватної самооцінки власного професійного рівня і визначення векторів безперервного професійного саморозвитку і самовдосконалення. Діяльнісний складник, який є особливо значущим для професійної діяльності лікаря-стоматолога, є складним комплексним утворенням, що охоплює такі компоненти: мануальний, симуляційно-технологічний, організаційно-управлінський, ергономічний, економічний, правовий, креативно-інноваційний. Розуміння структури праксеологічної компетентності магістра стоматології викладачами і студентами уможливлює цілеспрямований вплив на формування її складових у процесі професійної підготовки в закладі вищої медичної освіти, що сприятиме підвищенню рівня готовності випускників до професійної діяльності та конкурентоспроможності у міжнародному професійному просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sysoieva S., Sokolova I.
Назва : Academic staff development programme: research competence formation [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 23-32. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.3 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення кваліфікації--компетентність--дослідницька--програма--ефективність
Анотація: Статтю присвячено дослідженню ефективності програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти для сприяння розвитку дослідницької компетентності. Для дослідження проблеми був використаний змішаний метод (якісний та кількісний): аналіз наукової літератури для вивчення поняття «дослідницька компетентність», а також для моделювання структурних компонентів дослідницької компетентності. Дослідницьку компетентність розглядаємо як інтегровану особистісно-професійну якість фахівця, яка відображає мотивацію до наукового пошуку, рівень володіння методологією педагогічного дослідження, особистісно-значущі якості дослідника, зокрема такі, як інноваційне мислення, здатність до творчої та інноваційної діяльності. У структурі дослідницької компетентності викладача закладу вищої освіти виокремлюємо мотиваційно-ціннісний, когнітивний, процесуально-діяльнісний, інформаційно-комунікаційний, комунікативний, особистісно-творчий, професійно-рефлексивний компоненти; компоненти дослідницької компетентності утворюють цілісну єдність результатів професійного та особистісного розвитку викладачів. У статті представлено досвід та результати впровадження дослідницького модулю програми підвищення кваліфікації викладачів у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Результати дослідження свідчать про якісні зміни в рівнях розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників (мотиваційно-цінного, комунікативного, особистісно-творчого компонентів). Сформульовано рекомендації закладам вищої освіти щодо розвитку академічного персоналу шляхом проєктування дослідницького модулю програм і удосконалення контенту, що відкриває нові «вікна можливостей» для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заярна І.
Назва : Зміст навчання англійського аргументованого писемного мовлення майбутніх правників [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 81-87. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)8187 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)8187
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аргументоване писемне мовлення--вміння і навички--мовний матеріал--зміст навчання--сфери спілкування--юридична англійська мова
Анотація: Узагальнюючи результати останніх досліджень, автор формулює власне визначення поняття «англійське аргументоване писемне мовлення» та робить спробу виокремити його види, які будуть найбільш ефективними для навчання студентів юридичного профілю. У статті також визначаються основні цілі і завдання навчання англійському аргументованому писемному мовленню, а головна увага приділена змістовим компоненти навчання англійського аргументованого писемного мовлення студентів-юристів. Автор пропонує розподіл сфер (ситуацій) спілкування, аналізує особливості юридичної англійської мови та визначає необхідні вмінням і навичкам.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко О.
Назва : Професійні компетенції керівника вищого навчального закладу як суб’єкта моделювання стратегічного розвитку університету [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 1/2. - С. 150-155. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)150155 (Шифр Н057263/2017/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)150155
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): керівник--компетенції--моделювання--стратегічний розвиток
Анотація: У запропонованій статті визначено основні компоненти системи професійних компетенцій керівника вищого навчального закладу, необхідних для ефективного моделювання стратегічного розвитку університету: соціальний, інформаційний, експертно-консультаційний, процесуальний та когнітивний. Конкретизовано сукупність умінь та прийомів управлінської діяльності, спрямованих на стратегічний розвиток університету відповідно до кожного компоненту. Акцентовано увагу на специфіці ролі керівника вищого навчального закладу в процесі моделювання стратегічного розвитку університету
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)