Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (443)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=критерії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.

Sysoieva S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality/S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.87-94
2.

Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.176-188
3.

Bybyk D. Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers/D. Bybyk // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.72-80
4.

Скиба Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів/Ю. Скиба // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.86-109
5.

Khomych O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine/O. Khomych // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.76-81
6.

The Modern Higher Educational Review - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
7.

Захар О. Г. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування/О. Г. Захар // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.21-32
8.

Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики/І. Соколова [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.89-98
9.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2020г.,N 8 (Введено оглавление)
10.

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2019г.,N 7 (Введено оглавление)
11.

Порядченко Л. А. Використання інтернет-сервісу доповненої реальності blippar як засобу формування читацької компетентності другокласників/Л. А. Порядченко, І. О. Вдовика // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.180-190
12.

Прошкін В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті/В. В. Прошкін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.192-203
13.

Сін Чжефу Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/Чжефу Сін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.76-87
14.

Коваленко О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти/О. Коваленко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.77-73
15.

Тесленков О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання/О. Ю. Тесленков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.208-216
16.

Горохолінська І. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти/І. Горохолінська, О. Бродецький // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2021,N № 10.-С.15-23
17.

Вощенко О. Жанрова домінанта химерної прози/О. Вощенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 1.-С.16-22
18.

Вірченко Т. Засади оцінки та канонізації драматургічних творів українськими публіцистами кінця XIX початку XX ст./Т. Вірченко, Р. Козлов // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 3.-С.113-119
19.

Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/І. В. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.85-97
20.

Житєньова Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі/Н. Житєньова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.127-132
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)