Пошуковий запит: (<.>K=критерії<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Sysoieva S. Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality/S. Sysoieva, O. Protsenko // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.87-94
|
>2.
| Pavlyshyna N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine/N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 1/2.-С.176-188
|
>3.
| Bybyk D. Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers/D. Bybyk // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2020,N № 5.-С.72-80
|
>4.
| Скиба Ю. Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів/Ю. Скиба // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 3.-С.86-109
|
>5.
| Khomych O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine/O. Khomych // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3.-С.76-81
|
>6.
| The Modern Higher Educational Review - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>7.
| Захар О. Г. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування/О. Г. Захар // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.21-32
|
>8.
| Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики/І. Соколова [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 3.-С.89-98
|
>9.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2020г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>10.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2019г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>11.
| Порядченко Л. А. Використання інтернет-сервісу доповненої реальності blippar як засобу формування читацької компетентності другокласників/Л. А. Порядченко, І. О. Вдовика // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.180-190
|
>12.
| Прошкін В. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті/В. В. Прошкін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.192-203
|
>13.
| Сін Чжефу Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/Чжефу Сін // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 2.-С.76-87
|
>14.
| Коваленко О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти/О. Коваленко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.77-73
|
>15.
| Тесленков О. Ю. Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання/О. Ю. Тесленков // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016,N № 1.-С.208-216
|
>16.
| Горохолінська І. Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти/І. Горохолінська, О. Бродецький // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2021,N № 10.-С.15-23
|
>17.
| Вощенко О. Жанрова домінанта химерної прози/О. Вощенко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 1.-С.16-22
|
>18.
| Вірченко Т. Засади оцінки та канонізації драматургічних творів українськими публіцистами кінця XIX початку XX ст./Т. Вірченко, Р. Козлов // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. т.Том 25,N № 3.-С.113-119
|
>19.
| Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/І. В. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.85-97
|
>20.
| Житєньова Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі/Н. Житєньова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 7.-С.127-132
|
|
|