Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (443)Каталог авторефератів та дисертацій (10)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=критерії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sysoieva S., Protsenko O.
Назва : Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 87-94. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.10 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): jean--модуль--якість вищої освіти--компетентність
Анотація: У статті представлені діагностичні та аналітичні результати дослідження результатів навчання на рівні кандидата наук (PhD) у рамках модулю «Якість вищої освіти та її експертна підтримка: рух України до Європейського Союзу» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Розроблено узагальнений опис компетентностей та результатів навчання для аспірантів. Результати опитування описуються в знаннях та навичках, рівень розвитку яких визначається описовою шкалою. Важливо було зосередитись на оволодінні аспірантами такими знаннями, як: основні терміни та визначення; теоретичні питання досліджуваного предмета; правовий вимір забезпечення якості вищої освіти; закони та особливості оцінки якості освіти; офіційні положення та механізми, що забезпечують якість програм у закладі вищої освіти; принципи, на яких базується ESG; європейські стандарти та керівні принципи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти; внутрішній і зовнішній моніторинг якості вищої освіти в країнах ЄС; модель та критерії оцінювання освітніх програм. Зміст занять модуля був спрямований на розвиток таких навичок: виявити та проаналізувати основні тенденції забезпечення якості в Європі; оцінити європейський контекст зовнішнього забезпечення якості; інтерпретувати основні принципи забезпечення якості в Європі; коментувати принципи якості як інтегровані зразки культури якості; пояснити відмінність між забезпеченням якості та рейтингами; застосовувати різні методи дослідження та інформаційні технології в практичних ситуаціях; брати участь у роботі міждисциплінарних освітніх проєктів. Окремим аспектом опитування є оцінка аспірантами рівня задоволеності змістом та організацією занять.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pavlyshyna N., Kovalchuk O.
Назва : Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку в Україні
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 1/2. - С. 176-188. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188 (Шифр О283150799/2019/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні соціальні працівники--компоненти готовності до професійної діяльності--люди похилого віку--педагогічна модель--соціальне обслуговування
Анотація: У статті здійснено аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження моделі формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Модель передбачала виділення таких її складових, як: концептуально-цільова, змістовно технологічна і рефлексивно-діагностична. Концептуально-цільова складова виконує функцію наукового обгрунтування поставленої проблеми. Змістовно технологічна складова відображає зміст, функції, форми організації навчання, методи, засоби, етапи навчального процесу і педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Рефлексивно-діагностична складова включає в себе структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Результатом впровадження моделі виступає готовність майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку, структура якої визначається за допомогою виділення мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного компонентів. Критеріями сформованості цих компонентів є аксіологічний, пізнавальний, діяльнісний і рефлексивний критерії, кожен з яких має оптимальний, достатній і критичний рівні. Результати педагогічного експерименту свідчать про суттєві позитивні зміни рівнів сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку у студентів експериментальної групи в порівнянні зі студентами контрольної групи. Зокрема в експериментальній групі кількість студентів з оптимальним рівнем сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування літніх людей збільшилася на 11,81%, а в контрольній групі  тільки на 6,08%.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bybyk D.
Назва : Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers [Electronic resource]
Паралельн. назви :Соціальне лідерство: критерії, показники й рівні сформованості у майбутніх соціальних працівників
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2020. - № 5. - С. 72-80. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.7 (Шифр T017777504/2020/5). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний працівник--соціальна робота--соціальне лідерство--критерій--рівень сформованості--показник
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скиба Ю.
Назва : Swot-аналіз як інструмент виявлення науково-педагогічного потенціалу українських університетів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 3. - С. 86-109. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.6 (Шифр О283150799/2020/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науково-педагогічні працівники та викладачі--потенціал--університет--swot-аналіз
Анотація: У статті подано результати SWOT-аналізу потенціалу науково-педагогічних працівників і викладачів високорейтингових університетів України, зокрема Київського національного університету імені Тараса Шевченка (КНУ), Сумського державного університету (СумДУ), Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (НТТУ «КПІ»). Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми дослідження та обґрунтовано можливість використання SWOT-аналізу для виявлення сильних і слабких сторін, загроз і можливостей щодо розвитку науково-педагогічних працівників і викладачів. На основі аналізу видів академічної діяльності науково-педагогічних працівників розроблено критерії оцінювання ресурсів і можливостей університетів для його розвитку, а саме: університети в міжнародних та вітчизняних рейтингах,; кількісний склад і вікова структура науково-педагогічних працівників і викладачів; ресурси університету для розвитку потенціалу науково-педагогічних працівників і викладачів; публікаційна активність науково-педагогічних працівників і викладачів; мотивація та стимулювання науково-педагогічних працівників і викладачів; показники академічної мобільності науково-педагогічних працівників і викладачів. Аналіз офіційних відкритих ресурсів дав змогу з’ясувати, що сильними сторонами досліджуваних університетів є: потужний склад науково-педагогічних працівників і викладачів, наявність різноманітних ресурсів для його розвитку, зокрема аспірантура, докторантура, постійно діючі спеціалізовані вчені ради, наукові журнали та збірники, велика кількість міжнародних угод на виконання наукових досліджень. Водночас слабкими сторонами досліджуваних університетів є: висока частка науково-педагогічних працівників і викладачів поважного віку, незацікавленість університетів у залученні до освітнього процесу успішних фахівців-практиків без наукових ступенів, недостатній рівень участі в освітньому процесі іноземних науково-педагогічних працівників і викладачів тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khomych O.
Назва : Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 76-81. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальний процес--освітні технології--читацькі вміння--мотивація--критерії
Анотація: В условиях развития Новой украинской школы приобретает новое измерение межкультурное взаимодействие в мировом образовательном пространстве. Актуальность приобретает внедрение качественных мировых практик в учебный процесс, в частности начальной школы. В статье освещены особенности становления и развития технологии «Book Talk» для развития читательских умений и навыков, а также мотивации учащихся начальной школы к чтению. Обосновываются возможности внедрения эффективной образовательной технологии в общеобразовательных учебных заведениях Украины. Освещен генезис этой технологии и внедрение ее в учебных и в общественных культурных учреждениях (библиотеках, читательских центрах, книжных клубах) в историко-педагогическом развитии второй половины ХХ века – по нынешнее время. Данная проблема является актуальной в работе учителя начальной школы Украины для привлечения учащихся к чтению художественной литературы, анализа художественных произведений, проведения обсуждений и развития заинтересованности детей разного возраста в чтении книги. Значимым является развитие речевой компетентности в процессе групповых и коллективных обсуждений книги. Технология «Book Talk» является перспективной в контексте критического мышления учащихся начальной школы, может составлять предмет дальнейшего изучения.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2020р.,N 5
Цікаві статті :
Pappas G. Case study: the didactic model of socio-cognitive theory of learning in the teaching of english as a foreign language. Teaching state and activity verbs/ G. Pappas (стр.10-19)
Khalymon I. The preparation of future teachers: modern approaches to learning/ I. Khalymon, S. Shevchenko (стр.20-30)
Chalyi A. Synergetic principles of modernization of teaching natural disciplines forms in higher medical education/ A. Chalyi, O. Sysoiev, K. Chalyy (стр.31-38)
Khanykina N. Logical and rational component of modern educational process/ N. Khanykina, T. Bondar (стр.39-49)
Charchuła J. Institutionalization of science and the social functions of the university – difficulties and opportunities/ J. Charchuła (стр.50-61)
Spirina T. Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions/ T. Spirina, B. Grabowska, T. Liakh (стр.62-71)
Bybyk D. Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers/ D. Bybyk (стр.72-80)
Cubukcu F. Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme/ F. Cubukcu (стр.81-90)
Datsenko T. Social media and higher education institutions: using social networks to recruit students/ T. Datsenko, О. Vyhovska, A. Sinko (стр.91-99)
Malec W. Computer-based testing: a necessary evil or a sensible choice?/ W. Malec (стр.100-113)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Захар, Ольга Германівна
Назва : ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 21-32. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.2132 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.2132
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційно-комунікаційна компетентність--цифрова компетентність--професійний розвиток
Анотація: В статті розглянуті складові інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики, запропоновані критерії оцінювання рівня сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколова І., Стрельченко О., Козинська І., Селезньова С., Козинський О.
Назва : Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 3. - С. 89-98. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.9 (Шифр Н057263/2021/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивна лекція--клінічні дисципліни--навчальна платформа moodlecloud--тьюторський супровід--медичний університет
Анотація: У статті автори пропонують своє розуміння актуальних смислів інтерактивних лекцій як важливої складової хмарно-орієнтованого освітнього середовища в медичному університеті. Серед використаних методів дослідження – аналіз і узагальнення наукових джерел для обґрунтування теоретичної платформи дослідження; моделювання і метод дослідного навчання – для визначення компонентів лекції і уточнення умов проведення інтерактивних лекцій; соціометричного аналізу ефективності взаємодії всередині малої групи для оцінювання результатів навчання за різними форматами лекцій. Описано досвід використання двох форматів лекцій (з елементами інтерактиву та інтерактивної) на прикладі навчання неврології в Донецькому національному медичному університеті. Визначено та охарактеризовано організаційні (навчальні ресурси і активні елементи освітньої платформи Moodle; гнучка функціональна структура лекції; когнітивно-пізнавальний та мотиваційний критерії ефективності інтерактивної лекції) та дидактичні умови проведення інтерактивних лекцій з клінічних дисциплін. Зроблено висновок, що дидактичні принципи навчання (науковості, безперервності набуття наукових знань і формування клінічного досвіду, активності і самостійності здобувачів вищої освіти, інтерактивності) забезпечують ефективність проведення інтерактивних лекцій. Доведено, що навчання на основі запитів та реальних клінічних ситуацій (з використанням принципів доказової медицини) посилюють конверсію пасивної презентації навчального матеріалу в комунікаційні та комунікативні практики, сприяють розвитку клінічного мислення студентів. Автори дійшли висновку, що тьюторський супровід спрямовує на вибудовування освітньої траєкторії навчання майбутнього лікаря, сприяє формуванню в нього соціальних навичок і професійної рефлексії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2020р.,N 8
Цікаві статті :
Chaikovska O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills/ O. Chaikovska (стр.1-7) Кл.слова: подкасти,цифрова грамотність,особливості
Девін В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій/ В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега (стр.8-16) Кл.слова: будівельна механіка,опір матеріалів,механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики/ М. Г. Друшляк (стр.17-25) Кл.слова: технологія,засоби комп’ютерної візуалізації,візуально інформаційна культура
Koryakin O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art/ O. Koryakin (стр.26-33) Кл.слова: мультимедіа,музичне мистецтво,звукорежисура
Кулімова Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи/ Ю. Г. Кулімова (стр.34-41) Кл.слова: вчитель початкової школи,професійно-педагогічна підготовка,інформаційно-комунікаційні технології
Лугова Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки/ Т. А. Лугова (стр.42-59) Кл.слова: професійні компетенції,прийняття управлінських рішень,наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище/ М. В. Мокрієв (стр.60-71) Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище,вищий навчальний заклад,інтеграція
Морзе Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти/ Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська (стр.72-87) Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти,цифровізація,самооцінювання
Морзе Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі/ Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко (стр.88-106) Кл.слова: екосистема STEAM-навчання,STEAM-освіта,STEAM-заняття
Nalyvaiko O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages/ O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin (стр.107-120) Кл.слова: вивчення іноземних мов,мобільний додаток Drops,освітня програма
Cоломаха А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови)/ А. В. Cоломаха (стр.121-135) Кл.слова: іншомовна граматична компетентність,раннє навчання іноземних мов,педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта"/ Т. С. Терлецька (стр.136-146) Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс,дистанційне навчання,освітній процес
Тітаренко С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку/ С. А. Тітаренко (стр.147-153) Кл.слова: мультимедійні технології,рухова активність,фізичне виховання
Волошина Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання/ Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій (стр.154-164) Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування,платформи для формування практичних навичок з програмування,критерії добору
Воробець О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів/ О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук (стр.165-173) Кл.слова: компетенція,культура мовлення,мобільні технології
Тимофєєва Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року/ Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко (стр.174-190) Кл.слова: публікаційна активність,рейтинг публікаційної активності,цитованість
Морзе Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)/ Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска (стр.191-205) Кл.слова: SMART-університет,компоненти е-простору сучасного університету,цифрові компетентності
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2019р.,N 7
Цікаві статті :
Буйницька О. П. Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету/ О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник (стр.1-16) Кл.слова: імідж,інтернет-портал,рейтинги
Девін В. Використання програмного комплексу "GIM" у викладанні дисципліни "Технічна механіка"/ В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов (стр.17-29) Кл.слова: технічна механіка,теорія механізмів і машин,кінематика
Грановська Т. Готовність учителів природничих наук до застосування мобільних технологій для навчання учнів/ Т. Грановська (стр.30-39) Кл.слова: мобільне навчання,мобільні технології,мобільні додатки
Nastas D. Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies/ D. Nastas (стр.40-47) Кл.слова: підготовка майбутніх учителів,вища освіта Східної Азії,цифрові технології
Паламар С. Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти/ С. Паламар, М. Науменко (стр.48-55) Кл.слова: сторітелінг,професійна підготовка,сучасні інструменти
Рябко А. Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками/ А. Рябко, В. Толмачов (стр.56-68) Кл.слова: фізика,прилад,датчик
Sherman M. Web resource for studying the arduino platform for software engineers in higher education of Ukraine/ M. Sherman, Y. Samchynska, N. Kuzhelyuk (стр.69-77) Кл.слова: платформа Arduino ,навчальний веб-ресурс,програмний інженер
Синюкова О. Про сутність і різні форми впровадження практико-орієнтованого навчання під час підготовки майбутніх учителів математики закладів загальної середньої освіти/ О. Синюкова, О. Чепок (стр.78-86) Кл.слова: учитель математики,освітній процес,практико-орієнтоване навчання
Скорнякова О. Формування конкурентоспроможності майбутніх іт-фахівців засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. Скорнякова (стр.87-95) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,компетентісний підхід,конкурентоспроможність
Струтинська О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти/ О. Струтинська (стр.96-109) Кл.слова: робототехніка,освітня робототехніка,3D технології
Уманець В. Аналіз міжнародного досвіду при підготовці майбутніх фахівців з інформаційної безпеки/ В. Уманець, Н. Касянчук (стр.110-118) Кл.слова: підготовка фахівців,інформаційна безпека,напрям підготовки
Varchenko-Trotsenko L. Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions/ L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska (стр.119-126) Кл.слова: відеоматеріали,мікронавчання,відео-лекція
Житєньова Н. Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі/ Н. Житєньова (стр.127-132) Кл.слова: підготовка майбутнього вчителя,компоненти готовності,природничоматематичні дисципліни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Порядченко Л. А., Вдовика І. О.
Назва : Використання інтернет-сервісу доповненої реальності blippar як засобу формування читацької компетентності другокласників
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 180-190. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1015 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1015
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доповнена реальність--компетентність--читацька компетентність--читацька компетентність другокласників
Анотація: Стаття присвячена аналізу методичних особливостей використання доповненої реальності як засобу формування читацької компетентності учнів другого класу початкової школи. У роботі представлено аналіз останніх наукових досліджень щодо важливості залучення учнівської молоді до процесу читання. Визначено, що за останні роки значно знизився інтерес учнів до читання, а це в свою чергу вплинуло і на загальний всебічний розвиток учнівської молоді. Наукою доведено, що читання відіграє важливу роль у становленні особистості. Так, завдяки читанню, у людини розширюється кругозір, збагачується словниковий запас, удосконалюється мовленнєва діяльність. Останнім часом на життєдіяльність підростаючого покоління значний вплив мають новітні комп’ютерні та інтернет-технології. ІКТ внесли великі зміни і в організацію освітнього процесу школи. Вчителями активно використовуються інтернет-ресурси для досягнення освітніх цілей на різних навчальних предметах, у тому числі й під час читання. Сенситивним періодом формування читацької компетентності учнів є період початкового навчання у школі. У статті визначено особливості формування читацької компетентності учнів початкової школи на основі новітніх комп’ютерних засобів, проаналізовано різновиди інтернет-сервісів доповненої реальності, які доречно використовувати в процесі формування читацької компетентності молодших школярів: SketchAR, Quiver, BlippAR та інші. Розроблено критерії, показники сформованості читацької компетентності другокласників: сприйняття художніх творів різних жанрів, начитаність, вміння будувати та висловлювати свою думку, мотивація до читання. На основі визначених критеріїв і показників було охарактеризовано рівні сформованості читацької компетентності учнів. Запропоновано методику формування читацької компетентності другокласників засобом доповненої реальності на основі інтернет-сервісу BlippAR. Результати дослідження доводять ефективність використання інтернет-сервісу доповненої реальності BlippAR як засобу формування читацької компетентності другокласників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прошкін В. В.
Назва : Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 192-203. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтеграція--наука--університетська освіта--професійна підготовка--майбутній учитель
Анотація: У статті розглянуто результати констатувального етапу експерименту з проблеми інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів. Розроблено критерії інтеграції: мотиваційно-цінісний, дослідницько-когнітивний, діяльнісно-результативний. Узагальнено інформацію про різні аспекти інтеграції науки й освіти, яку отримано від студентів і викладачів у результаті анкетування, бесід, спостереження: питання масовості студентської науки; механізми заохочення студентів, які займаються науково-дослідною роботою; чинники, які приваблюють і не приваблюють студентів у науковій роботі. Подано опис реального стану інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетах України, що здійснюють підготовку педагогічних кадрів. Виявлено проблемне поле інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сін Чжефу
Назва : Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 76-87. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.7687 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.7687
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптованість--адаптованість іноземних студентів--навчання--діагностика--критерій--методика--показник--рівень адаптованості
Анотація: У статті охарактеризована сутність, структура адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах. Визначено критерії, показники, рівні адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах. Упорядковано систему діагностичних методик для визначення рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О.
Назва : Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 77-73. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3611%20 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3611%20
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адресність методичного супроводу--діагностування--методи діагностування--методичний супровід--індивідуальний підхід--критерії оцінювання
Анотація: Устатті, наосновіопрацюваннятлумачнихсловників, енциклопедій, довідниківтощо, представлена дефінітивна характеристика основних понять дослідження «діагноз», «діагностування», «педагогічне діагностування», «діагностика педагогічної діяльності» та охарактеризовано значення діагностування педагогів як основної засади методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Представлено ретроспективний огляд використання діагностування в педагогіці. Подано цитування нормативно-правових документів з питань освіти щодо організації методичного супроводу на діагностичних засадах. Представлені результати опрацювання психолого-педагогічних досліджень щодо діагностування у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. Подана класифікація методів діагностування (спостереження, самоаналіз і самооцінка, анкетування, заповнення діагностичних карт тощо) та її принципів. Окреслені методичні рекомендації щодо використання діагностування педагогів як основної засади методичного супроводу освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тесленков О. Ю.
Назва : Експериментальна модель формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 208-216. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.20816 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.20816
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експериментальна модель--педагогічні умови--засоби реалізації--формувальний експеримент--майбутні учителі фізичного виховання--професійна самоорганізація
Анотація: Стаття присвячена висвітленню сутності експериментальної моделі професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання. що лягла в основу формувального експерименту з підготовки студентів до зазначеної діяльності.Автором визначені педагогічні умови, компоненти, критерії і етапи формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання, а саме: адаптаційно-орієнтаційний, інформаційно-збагачувальний, продуктивнотворчий.В основу побудови експериментальної моделі закладено синергетичний підхід, який дозволяє розглядати студента як відкриту самоорганізуючу систему, що прагне до саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горохолінська І., Бродецький О.
Назва : Етична підготовка фахівців у закладах вищої освіти: ідейно-ціннісна мотивація та вимоги стандартів вищої освіти
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2021. - № 10. - С. 15-23. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.102 (Шифр О168872740/2021/10). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.102. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2021.102
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етика--вища освіта--стандарти--критерії морально належного
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вощенко О.
Назва : Жанрова домінанта химерної прози [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Том 25, № 1. - С. 16-22. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2019/25/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): химерна проза--жанрова домінанта--умовність--карнавалізація--гротеск--пародіювання
Анотація: Схожість параметрів інтелектуальної, притчевої, химерної тощо прози вимагає визначення їхніх жанрових домінант — диференційних характеристик-маркерів, які б чітко розмежовували ці споріднені (проте окремі) жанри. Тому мета розвідки – обґрунтувати концепцію жанрової домінанти химерної прози. Актуальність полягає в розробці критеріїв для уточнення суперечливих жанрових дефініцій певних творів, які досі викликають стійку увагу дослідників. Наголошено на тому, що химерна проза є окремим жанром, поруч із притчевою, інтелектуальною, фольклорно-міфологічною тощо, тому ці терміни не є взаємозамінними. Відповідно, доцільно прагнути й до уніфікації паралельних жанрових визначень окремих творів. Новизна дослідження полягає у пропозиції вважати жанровою домінантою химерної прози умовність (вторинну) та стратегію комічного. Спираючись на критичні напрацювання та пильне прочитання текстів, визначено, що умовність може бути змістовою (сюжетвовірна функція надприродного), стильовою (так звана «стильова химерність») та представленою у структурі тексту – концептуальною, характерологічною, ситуаційною та умовністю манери розповіді. Розглянуто роль комічного в формуванні химерного жанру. До текстотворчих чинників віднесено карнавалізацію, гротеск та пародіювання. Виявлено, що вони стали формальним вираженням ідейної семантики химерної прози – опору соцреалістичній поетиці та сформованій нею антихудожній манері письма. У соціокультурній ситуації неможливості прямої полеміки – як теоретичної, так і використання альтернативних соцреалізму літературних проектів, амбівалентна стратегія карнавальності як легітимного простору для новаторства, гротескове оживлення затертих літературних штампів та підривний потенціал пародії було обрано найбільш прийнятними засобами оновлення української літератури та боротьби за її художню повноцінність. Запропоновані критерії дають змогу науково обґрунтувати корпус химерної прози, що становить практичне значення роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/352/302
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вірченко Т., Козлов Р.
Назва : Засади оцінки та канонізації драматургічних творів українськими публіцистами кінця XIX початку XX ст. [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Том 25, № 3. - С. 113-119. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2019/25/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська драматургія--літературний канон--межа століть--публіцистика--літературна критика--театральна критика
Анотація: Предметом дослідження є драматургічний канон, проблема якого є нагальною для кожної нації. Як доволі мінливе явище театр різко реагує на соціальний запит. Тому важливо усвідомлювати ті критерії та засади, за якими можуть бути оцінені драматургічні твори, придатні для входження в національний канон. Метою розвідки є виокремлення на матеріалі публіцистики кінця XIX – початку XX століття критеріїв канону драматургічних творів, критеріїв, перевірених не тільки часом, а й інтелектом. Досвід українських публіцистів кінця ХІХ – початку ХХ ст. у цій галузі є надзвичайно важливим. Розділені в державному і в етнічному сенсі, українці виробляли систему спільних кодів, зокрема й культурних. Причому переважно брали за взірець досвід сформованих історичних націй зі сталою театральною історією. В результаті дослідження з’ясовано, що розробка таких засадничих кодів велася одночасно в кількох напрямах. Це і вироблення принципів оцінки поетичної мови, і встановлення вимог до особистості автора, і відбір оригінальних творів національної літератури як взірцевих, і формування жанрового репертуару театрів. Через специфіку тогочасного розуміння просвітницької ролі драматичної літератури та вистав варто говорити і про ідеологічну частину вимог до якісного художнього твору. Актуальний ідейний зміст розглядався (Іван Франко, Микола Євшан, Леся Українка) як обов’язковий чинник успіху твору. Однак він повинен не зумовлювати дидактизм, а служити радше ілюстративним матеріалом. Сергій Єфремов, говорячи про українську драматургію зазначеного періоду вже з позицій історика літератури, головну увагу зосереджував на сценічності та змісто-формальній цілісності п’єси. Виявлені критерії формування канону становлять новизну дослідження та його практичне значення, ставши мірилом оцінки тих творів, що ними можна розширити український драматургічний канон. Загалом формування канону є позитивно-дискутивним явищем, адже приводить до пошуку точок дотику і відновлення цілісності роз’єднаної національної літератури та культури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Когут І. В.
Назва : Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 4(12). - С. 85-97. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критерії--показники--рівні--професійно-педагогічна комунікативна компетентність--майбутній вчитель
Анотація: У статті досліджено критеріальну характеристику процесу формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Запропоновані критерії дослідження, їх показники та рівні (високий, середній, низький). Охарактеризовано методику визначення рівня сформованості професійнопедагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Житєньова Н.
Назва : Критерії та показники компонентів готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до використання технологій візуалізації у освітньому процесі
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - N 7. - С. 127-132. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.13 (Шифр В505452853/2019/7). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.13
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка майбутнього вчителя--компоненти готовності--природничоматематичні дисципліни
Анотація: У статті висвітлено компоненти готовності майбутнього вчителя природничоматематичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в освітньому процесі загальноосвітньої школи (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний, практично-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний). Відповідно до окреслених компонентів встановлено критерії та окреслено показники через які відбиваються відповідні критерії. До показників мотиваційно-ціннісного критерію віднесено прагнення до: усвідомлення значущості використання технологій візуалізації в освітньому процесі; подолання труднощів і вольових зусиль у процесі запровадження технологій візуалізації в навчальному процесі; зацікавленості отримання знань, умінь і навичок щодо опанування нового інструментарію технологій візуалізації та освоєння нових форм навчання із застосуванням зазначених технологій; проявлення креативності в рішенні професійних завдань. Когнітивний критерій представлено показниками щодо знань: психологічних та вікових особливостей сприйняття учнями візуальних матеріалів; дидактичного потенціалу технологій візуалізації; методів і правил структурування, ущільнення та принципів розподілення навчального матеріалу; основ дизайну (правила і прийоми композиції і колористики); класифікації онлайнових інструментів візуалізації щодо застосування в навчальному процесі; системи вимог, якій повинна відповідати візуалізація, що використовується в освітньому процесі. До показників операціонально-інструментального критерію нами віднесені вміння: ефективного подання навчального матеріалу шляхом створення когнітивних візуальних якорів та візуальних метафор; зберігати отриману та перероблену візуальну інформацію у відповідній формі; передавати інформацію для колективного використання чітким візуальним способом і у різних візуальних форматах; створювати власні візуальні матеріали; застосовувати систему вимог до створення візуального контенту; володіти широким спектром інструментарію. Практично-діяльнісний критерій представлено вмінням: використовувати технології візуалізації в процесі проектування уроку, здійснювати адаптацію готових дидактичних візуальних засобів до змісту і мети уроку, контингенту учнів; створювати предметні завдання на готових візуальних матеріалах тощо; аргументовано визначати педагогічну доцільність застосування технологій візуалізації на уроці; організовувати навчальну, дослідницьку, рефлексивну та іншу діяльність учнів з їх використанням; забезпечувати надання учням допомоги, адекватної їх потребам. Останнім критерієм є рефлексивно-оцінювальний, який передбачає критичну оцінку: доцільності форм і методів навчання на базі технологій візуалізації щодо їхнього застосування в освітньому процесі; якості власної підготовки до застосування технологій візуалізації у навчальному процесі і визначенні шляхів вдосконалення цієї підготовки; здійсненні моніторингу нових методів, інструментів для створення візуальних матеріалів; систематичної корекції власної підготовки до застосування технологій візуалізації у предметному навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)