Пошуковий запит: (<.>K=культура<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 118
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Терещенко М. В. Освіта і картина світу/М. В. Терещенко, Є. А. Щербань // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 1.-С.142-152
|
>2.
| Линьова І. О. Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою/І. О. Линьова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 2.-С.154-164
|
>3.
| Башкирова О. Культурологічний код роману Наталі Тисовської "Укус огняного змія"/О. Башкирова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 2
|
>4.
| Видайчук Т. Релігійна культура та свідомість і формування фразеологічного фонду української мови/Т. Видайчук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 2
|
>5.
| Поліщук Я. Шлях до асиміляції чи європейська перспектива? Публіцистика Івана Нечуя-Левицького в сучасній оцінці/Я. Поліщук // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013,N № 3/4
|
>6.
| Синопсис: текст, контекст, медіа - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Освітологічний дискурс - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Башкирова О. Художні параметри індивідуальної свідомості в романі Галини Вдовиченко "Бора"/О. Башкирова // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 2
|
>9.
| Васьків М. Два письменники – дві Карелії / одна Карелія ("Карелія–Karjala" І. Багмута і "Люди Біломорбуду" П. Усенка/М. Васьків // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 2
|
>10.
| Залюбівська О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості/О. Б. Залюбівська // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 3.-С.68-81
|
>11.
| Грабовий А. К. Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії/А. К. Грабовий // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.49-60
|
>12.
| Гвоздій С. П. Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів/С. П. Гвоздій // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 1(9).-С.36-48
|
>13.
| Зюзіна Т. О. Сучасне мистецтво як об'єктетико-психологічного аналізу в навчально-виховному просторі університету/Т. О. Зюзіна // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.2-5
|
>14.
| Никонова С. Б. Искусство homo aestheticus, или Возможно ли эстетически воспринимаемое искусство?/С. Б. Никонова // Арт-простір. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015,N Вип. 1.-С.6-10
|
>15.
| Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів/Т. Атрощенко // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2015,N № 4.-С.94-98
|
>16.
| Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики/А. Плаксін // Освітологія. -Київ:Едельвейс, 2015,N № 4.-С.126-130
|
>17.
| Освітологія - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>18.
| Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>19.
| Тихонова Т. В. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"/Т. В. Тихонова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015,N N 1.-С.91-100
|
>20.
| Сінченко К. Стівен Ґрінблатт. Культура/К. Сінченко // Синопсис: текст, контекст, медіа. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015,N № 3
|
|
|