Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5097)Каталог авторефератів та дисертацій (31)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (8)Мережеві ресурси (41)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=культура<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 118
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-118 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терещенко М. В., Щербань Є. А.
Назва : Освіта і картина світу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 1. - С. 142-152. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--культура--розвиток особистості--навчання виховання--світогляд--картина світу
Анотація: У статті розкривається поняття картини світу, світогляду, освіти, культури. А також робиться спроба розглянути розвиток людини під впливом освітніх процесів як розвиток її картини світу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Линьова І. О.
Назва : Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 154-164. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методична робота--методична культура--науковометодична робота--інновації в освіті--інноваційний потенціал нз--інноваційна освітня діяльність загальноосвітніх навчальних закладів--професійна мобільність--інтерактивне навчання--компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки керівників навчальних закладів до впровадження інноваційних підходів в управлінні методичною роботою загальноосвітніх навчальних закладів. Автор ділиться досвідом розробки та реалізації модуля «Управління методичною роботою у навчальному закладі (інноваційний аспект)» в експериментальній програмі підвищення кваліфікації керівників НЗ м. Києва в Інституті лідерства та соціальних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башкирова О.
Назва : Культурологічний код роману Наталі Тисовської "Укус огняного змія" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура--символ--постмодернізм
Анотація: У статті порушено проблему трансформації культурних констант у романі Наталі Тисовської «Укус огняного змія». Художня структура твору досліджується в контексті українського та світового культурологічного детективу. Водночас увага приділяється найбільш виразним рисам літературного постмодернізму, що суттєво відрізняють східнослов’янську модель цього жанру від західноєвропейської. Доведено, що образність роману утворює складну структуру, в якій культурні артефакти й приватні родинні символи мають однакове значення, що дозволяє авторці глибоко осмислити проблему родової пам’яті, іманентну для українського письменства.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Видайчук Т.
Назва : Релігійна культура та свідомість і формування фразеологічного фонду української мови [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фразеологізми--релігійна культура--релігійна свідомість
Анотація: У статті розглянуто роль церковної культури на становлення та розвиток фразеологічного фонду української мови. Основною є теза про те, що фразеологізми як сталі словосполучення фіксують і транслюють від покоління до покоління концептуальний та культурний «генотип» народу. Аналіз мотиваційних процесів фразеологічних знаків релігійного походження дозволяє реконструювати специфіку світобачення і світосприйняття етносу. Для українців – це побутоцентризм. Мовні формули засвідчують, що православна віра і життя патріархального селянина були злитими воєдино.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук Я.
Назва : Шлях до асиміляції чи європейська перспектива? Публіцистика Івана Нечуя-Левицького в сучасній оцінці [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - № 3/4. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2013/3/4). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публіцистика--проблема--українська література--національна ідентичність--фольклор--традиція
Анотація: У статті розглянуто актуальні аспекти публіцистики українського письменника Івана Нечуя-Левицького (1838–1918). Письменник гостро ставив дилему Росія чи Європа, критикував асиміляційну політику Російської імперії та закликав зміцнювати національний рух. Він застерігав проти наслідування російської літератури, яке могло прискорити занепад української словесності, її остаточну марґіналізацію в Російській імперії. Ключові ідеї письменника не втратили своєї актуальності. Вони добре накладаються на сучасні геополітичні реалії, в яких українська культура знову відповідає на асиміляційний виклик із боку російських імперських чинників
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Синопсис: текст, контекст, медіа -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Єременко О. Текстуальні параметри роду літературного твору як носії синкретичних явищ/ О. Єременко
Луцюк М. Дописемна доба розвитку літератури/ М. Луцюк
Поліщук Я. Авторство і гра/ Я. Поліщук
Башкирова О. Культурологічний код роману Наталі Тисовської "Укус огняного змія"/ О. Башкирова
Васьків М. До проблеми актуальності, оригінальності та вторинності сучасної української прози/ М. Васьків
Малахова Е. Мотив песенной лирики как объект композиторской интерпретации (на материале творчества Вячеслава Полянского)/ Е. Малахова
Недавня К. Метафора тіла як основний спосіб концептуалізації хвороби у текстах двотисячників/ К. Недавня
Євтушенко С. Провідні мотиви лірики Ади Негрі/ С. Євтушенко
Бикова О. Специфіка роботи репортера в друкованих ЗМІ/ О. Бикова
Почапська-Красуцька О. Розвага як метод маніпулювання свідомістю читача (за матеріалами журналу "The First Key")/ О. Почапська-Красуцька
Тімофєєв А. Проблеми зовнішньої трудової міграції в Україні: сучасні тенденції/ А. Тімофєєв
Видайчук Т. Релігійна культура та свідомість і формування фразеологічного фонду української мови/ Т. Видайчук
Максимчук В. Авторські лексичні новотвори з компонентами релігійно-християнської тематики (на матеріалі творчості поетів Рівненщини)/ В. Максимчук
Шостюк З. Функціональні та стилістичні особливості неологізмів у поетичному тексті Дмитра Павличка/ З. Шостюк
Glagush N. Translation of Indirect Speech Acts/ N. Glagush
Поліщук Я. Александер Ф’ют. Перед наступом світу фаст-фудів/ Я. Поліщук
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Брюханова Г. В. Становлення системи підготовки фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні у першій половині ХХ століття/ Г. В. Брюханова (стр.1-8)
Варченко-Троценко Л. О. Характеристика сервісів створення портфоліо викладача/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.9-19)
Головчук С. Ю. Філософські та педагогічні засади патріотичного виховання у творах Г. Ващенка/ С. Ю. Головчук (стр.20-27)
Гончаренко Т. О. Використання Microsoft IT Academy для формування ІКТ компетентності студентів/ Т. О. Гончаренко, А. В. Тютюнник (стр.28-37)
Грищук Ю. В. Підліткова субкультура: психологічні та соціально-групові особливості/ Ю. В. Грищук (стр.38-46)
Дудка І. Г. Професійна підготовка майбутніх учителів географії до позакласної роботи із школярами/ І. Г. Дудка (стр.47-55)
Дьячкова Я. О. Практичне використання веб-квесту як засобу формування у майбутніх правознавців професійно спрямованої англомовної компетентності в говорінні/ Я. О. Дьячкова (стр.56-67)
Залюбівська О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості/ О. Б. Залюбівська (стр.68-81)
Заяць Л. І. Порівняльний аналіз університетської освіти в Україні та Нідерландах у контексті болонських угод/ Л. І. Заяць (стр.82-94)
Зубехіна Т. В. Характеристика моделі формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки/ Т. В. Зубехіна (стр.95-101)
Качанюк Н. В. Використання віртуальної стіни Padlet на практичному занятті у вищій школі/ Н. В. Качанюк (стр.102-112)
Кононенко Л. В. Модель формування ораторської майстерності у майбутніх магістрів соціальної педагогіки/ Л. В. Кононенко (стр.113-124)
Корнят В. С. Структура діагностичних умінь соціального педагога/ В. С. Корнят (стр.125-134)
Котломанітова Г. О. Соціально-педагогічний потенціал малих жанрів українського дитячого фольклору/ Г. О. Котломанітова (стр.135-145)
Лавренчук Ю. М. Гуманістичний ідеал М. І. Пирогова/ Ю. М. Лавренчук (стр.146-153)
Огнівчук Л. М. Оцінювання навчальних досягнень студентів вищих навчальних закладів на основі компетентністного підходу/ Л. М. Огнівчук (стр.154-165)
Пєша І. В. Готовність фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки сімей із складними життєвими обставинами/ І. В. Пєша, М. Г. Соляник (стр.166-178)
Романюк С. З. Еволюція дидактичного забезпечення рідномовної освіти українців у Канаді і США/ С. З. Романюк (стр.179-190)
Сабліна М. А. Можливості використання хмарних технологій в освітній та соціальній сферах/ М. А. Сабліна (стр.191-200)
Сітцева М. В. Соціально-психологічні аспекти організації комунікативної взаємодії у віртуальному просторі/ М. В. Сітцева (стр.201-210)
Стеблюк С. В. Економічна підготовка молодших спеціалістів сфери кооперації: модель та її реалізація/ С. В. Стеблюк (стр.211-219)
Чернігівська Н. С. Готовність майбутніх вчителів іноземної мови до самоосвітньої діяльності: теоретико-методологічне обґрунтування/ Н. С. Чернігівська (стр.220-230)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Башкирова О.
Назва : Художні параметри індивідуальної свідомості в романі Галини Вдовиченко "Бора" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2014/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча проза--постмодернізм--індивідуальність--культура
Анотація: У статті розглянуто художні особливості моделювання індивідуальної свідомості персонажів у романі Галини Вдовиченко «Бора». Концепція особистості, запропонована авторкою, розглядається у контексті явищ постмодернізму та постпостмодернізму, у зв’язку з художньою практикою української та світової жіночої прози. Проаналізовано особливості таких іманентних характеристик художнього світу авторки, як час і простір, специфіку їх трансформації у свідомості героїв. Львівський міський текст досліджено з точки зору взаємодії історичного та індивідуального часу.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васьків М.
Назва : Два письменники – дві Карелії / одна Карелія ("Карелія–Karjala" І. Багмута і "Люди Біломорбуду" П. Усенка [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 2. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2014/2). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): карелія--риторика--мова--культура--національна своєрідність--індустріалізація
Анотація: У статті проаналізовано особливості двох нарисових книг 1930-х років – «Люди Біломорбуду» Павла Усенка і «Карелія–Karjala» Івана Багмута, в центрі зображення яких – Карелія. Перша з книг є лише риторичним документом доби, в якому без жодної конкретики оспівується будівництво Біломорсько-Балтійського каналу під керівництвом партійних вождів і репресивних органів. Книга І. Багмута є зразком вдумливого, детального відтворення географії, клімату, природних багатств Карелії, мовних, культурних, етнографічно-побутових проблем буття карелів, хоча й у ній натрапляємо на чимало політично-кон’юнктурної риторики, поступок офіціозові тощо
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Залюбівська О. Б.
Назва : Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 3. - С. 68-81. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грабовий А. К.
Назва : Формування екологічної культури школярів у процесі навчання хімії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 49-60. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хімія--загальноосвітні навчальні заклади--екологія--екологізація освіти--екологічна культура учнів--екологічна складова шкільного курсу хімії--екологізований хімічний експеримент--екологізовані завдання
Анотація: У дослідженні розглядаються теоретико-методичні засади формування екологічної культури учнів під час вивчення хімії в загальноосвітніх навчальних закладах. Теоретичний аналіз літератури з проблем дослідження показав, що проблема формування екологічної культури учнів під час вивчення хімії в школі є актуальною, але недостатньо вивченою. В узагальненому значенні поняття «екологічна культура» протрактовано як здатність людей послуговуватися своїми екологічними знаннями й уміннями в практичній діяльності. Складниками екологічної культури є знання, ціннісні орієнтири, досвід діяльності. Екологічна культура учнів формується в процесі вивчення шкільного курсу хімії: екологічна складова змісту оновленого курсу хімії, екологізований хімічний експеримент, екологізовані завдання, задачі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гвоздій С. П.
Назва : Використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 1(9). - С. 36-48. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура безпечної життєдіяльності--багаторівневий практичний тренінг--нормативні дисципліни з безпеки
Анотація: Актуальність роботи викликана ситуацією на сході України і необхідністю швидкого та якісного навчання питанням безпеки життєдіяльності. Запропоновано авторську методику багаторівневого практичного тренінгу, який визначається як пов’язане із життям інтенсивне навчання із практичним відпрацюванням певних умінь та навичок викладачами та студентами у навчальному закладі та за його межами. Наводиться досвід використання багаторівневих практичних тренінгів для формування культури безпечної життєдіяльності студентів. Автор дає визначення поняття «культура безпечної життєдіяльності». Доводиться ефективність запропонованого методичного підходу у викладанні питань безпеки та його подальше використання у вищих навчальних закладах України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 85,0я43/А 86
Автор(и) : Зюзіна, Тетяна Опанасівна
Назва : Сучасне мистецтво як об'єктетико-психологічного аналізу в навчально-виховному просторі університету [Електронний ресурс]
Місце публікування : Арт-простір: науковий журнал. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 2-5 (Шифр А986022216/2015/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18
ББК : 85,0я43
Предметні рубрики: Дидактика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система освіти--культура постмодерну--культура неомодерну--гуманітарна підготовка
Анотація: У статті представлено шляхи інтеграції сучасного мистецтва у площину навчально-виховного процесу університету. Підкреслюється, що проблематика сучасного кіномистецтва надає мож-ливість глибокого осмислення широкого кола соціально-психологічних проблем, що турбують молодь.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 85,0я43/А 86
Автор(и) : Никонова, Светлана Борисовна
Назва : Искусство homo aestheticus, или Возможно ли эстетически воспринимаемое искусство? [Електронний ресурс]
Місце публікування : Арт-простір: науковий журнал. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 6-10 (Шифр А986022216/2015/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18
ББК : 85,0я43
Предметні рубрики: Естетика-- естетична культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): homo aestheticus--сучасне мистецтво--естетичне судження
Анотація: У статті розглядається питання про можливості визначення поняття мистецтва. Зроблено висновок про обумовленість визначення мистецтва як мистецтва естетичним критерієм його оцінки, що виникають у контексті специфічної парадигми думки, пов'язаної зі становленням особливого типу людини - homo aestheticus.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Атрощенко, Тетяна
Назва : Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2015. - № 4. - С. 94-98. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.9498 (Шифр О168872740/2015/4). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.9498
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): керівник дошкільної установи--комунікація--комунікативна культура
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.9498,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Плаксін, Андрій
Назва : Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики
Місце публікування : Освітологія: пол.-укр. журнал укр.-пол./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ: Едельвейс, 2015. - № 4. - С. 126-130. - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.126130 (Шифр О168872740/2015/4). - ISSN 2226-3012, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.126130
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактична культура--зміст освіти--педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.126130,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Освітологія -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Левовицький Т. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки/ Т. Левовицький (стр.11-19) Кл.слова: вища освіта,якість навчання,шанс змін
Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти/ С. Мартиненко (стр.19-24) Кл.слова: методологія педагогічної діагностики,особистісно-розвивальна освіта,педагогічна діагностика
Поспєлова. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства/ Тетяна Поспєлова (стр.24-28) Кл.слова: інституціоналізм,людський потенціал,людський розвиток
Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості/ Н. Чернуха (стр.29-32) Кл.слова: євроінтеграція,інтеграція,модернізація
Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме"/ Т. Диба (стр.32-37) Кл.слова: акмеологія,неперервна освіта,професійна освіта
Мешальський. Про вплив вчителя та його нестійкість/ Стефан Мешальський (стр.38-44) Кл.слова: вплив,вплив вчителя,елементи впливу
Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір/ В. Желанова (стр.44-49) Кл.слова: зміст професійної підготовки,контекстна спрямованість,контекстуалізація
Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів/ О. Лисенко (стр.49-53) Кл.слова: безпрервний професійний розвиток,етапи становлення лікарів,післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк В. О. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні/ В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва (стр.54-60) Кл.слова: експертиза,експерт у галузі освіти,консультування
Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи/ Н. Пономаренко (стр.61-64) Кл.слова: експертиза,діагностика,експертиза в освіті
Іваницька О. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом/ О. Іваницька, А. Панченко (стр.65-70) Кл.слова: експертиза,експертна оцінка,експертне оцінювання
Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї/ М. Братко (стр.71-76) Кл.слова: освіта,теорія управління освітою,управління освітою США
Квятковський М. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз/ М. Квятковський (стр.77-80) Кл.слова: освітні прагнення,напрями навчання,педагогіка роботи
Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння/ А. Загородня (стр.80-83) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,освіта
Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики/ Н. Мосьпан (стр.84-88) Кл.слова: Болонський процес,вища освіта,інтернаціоналізація
Біницька К. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності/ К. Біницька, О. Біницька (стр.89-94) Кл.слова: фандрайзингова діяльність,фінансування,школа
Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів/ Т. Атрощенко (стр.94-98) Кл.слова: керівник дошкільної установи,комунікація,комунікативна культура
Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології/ В. Рябенко (стр.99-104) Кл.слова: форми суспільних відносин,гносеологія,духовне виробництво
Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення/ М. Ткаченко (стр.104-109) Кл.слова: Болонський університет,Болонський процес,демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман Г. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів/ Г. Пєхачек-Огерман (стр.110-115) Кл.слова: ідентичність учнів,культурна ідентичність,полікультурна освіта
Корчак Л. Сім’я як середовище виховання/ Л. Корчак (стр.115-117) Кл.слова: класифікація сім'ї,сім'я,сім'я як виховне середовище
Беднарська Н. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію/ Н. Беднарська (стр.118-125) Кл.слова: вікіпедія,навчання,неформальне навчання
Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики/ А. Плаксін (стр.126-130) Кл.слова: дидактична Культура,зміст освіти,педагогічна діяльність
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Морзе Н. В. Вступне слово/ Н. В. Морзе (стр.7-11) Кл.слова: відкрита освіта,дистанційне навчання,прозорість освітньої системи
Болілий В. О. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету/ В. О. Болілий, В. В. Колотій (стр.12-29) Кл.слова: відкрита освіта,освітнє е-середовище університету,вікі-технології
Бучинська Д. Л. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення/ Д. Л. Бучинська (стр.30-39) Кл.слова: навчальний процес,нтернет-покоління,покоління Z
Воротникова І. П. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті/ І. П. Воротникова (стр.40-47) Кл.слова: е-навчання,післядипломна педагогічна освіта,дистанційне навчання
Захар О. Г. . ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування/ О. Г. Захар (стр.48-65) Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність,цифрова компетентність,професійний розвиток
Іванов С. А. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму/ С. А. Іванов (стр.66-76) Кл.слова: конструктивізм,інформація,медіа
Касаткін Д. Ю. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна (стр.77-87) Кл.слова: інформація,мультимедіа,медіа
Кушнір Н. О. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько (стр.88-100) Кл.слова: тенденції освіти,хмарні технології,покоління міленіум
Морзе Н. В. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету/ Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко (стр.101-116) Кл.слова: навчальне середовище,wiki-технологія,вікі-портал
Петрович С. Д. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі/ С. Д. Петрович (стр.117-127) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інтернет речей,QR-квест
Седов В. Є. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача/ В. Є. Седов (стр.128-141) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,електронне навчання,педагогічні технології
Сороко Н. В. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії)/ Н. В. Сороко (стр.142-153) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,інформаційно-комунікаційна компетентність,оцінювання
Степура І. С. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua/ І. С. Степура (стр.154-163) Кл.слова: наукові конференції,наукові е-журнали,відкриті системи
Тихонова Т. В. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"/ Т. В. Тихонова (стр.164-179) Кл.слова: інформатична компетентність,інформаційна культура,інформативний продукт
Тютюнник А. В. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів/ А. В. Тютюнник (стр.180-195) Кл.слова: IKT,Soft skills,хмарні технології
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


19.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Тихонова, Тетяна Валентинівна
Назва : Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура"
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 91-100. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.91100 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.91100
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатична компетентність--інформаційна культура--інформативний продукт
Анотація: У статті на основі багатьох наукових джерел обґрунтовуються сутність та складові понять «інформатична компетентність» та «інформаційна культура»; проводиться їх порівняльний дидактичний аналіз.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сінченко К.
Назва : Стівен Ґрінблатт. Культура [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2015/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-118 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)