Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (311)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=логіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сінченко О.
Назва : Теорія сюжету Бориса Навроцького [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/1). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сюжет--мотив--формалізм--українське літературознавство
Анотація: У статті чи не вперше у вітчизняному літературознавстві реконструйовано теорію сюжету неопотебнянця Бориса Навроцького з урахуванням як синхронного, так і діахронного контекстів. Підґрунтям його теорії слугують концепції О. Веселовського, В. Шкловського та О. Білецького, що підлягають критичній ревізії. Навроцький пропонує власні методологічні правила в розумінні сюжету, а також вперше в українському літературознавстві пропонує визначення сюжету, що мислиться як система, що вміщує три елементи: ситуацію, тип та зв’язок. Із урахуванням усіх елементів сюжету науковець переглядає вчення Веселовського про мотив, пов’язуючи його з усіма елементами сюжету. Пошукова логіка Навроцького розгортається так: рація виникає як усвідомлення образів; усвідомлення образів – усвідомлення їхньої організації; організація образів поетичного твору провадить до розуміння його композиції, а композиція складного поетичного твору і є сюжет. Запропоноване Навроцьким розуміння сюжету важко увібгати і в наратологію, і в сюжетологію. Обидва спрямування у своєму схематизмі позбавлені головного для Навроцького – зв’язку з людською життєдіяльністю, розуміння, що література є виявом людської діяльності і насамперед покликана відповісти на її базові запити до світу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khanykina N., Bondar T.
Назва : Logical and rational component of modern educational process [Electronic resource]
Паралельн. назви :Логіко–раціональний складник сучасного освітнього процесу
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2020. - № 5. - С. 39-49. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.4 (Шифр T017777504/2020/5). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти--культура мислення--логіка--логіко-раціональні засоби--освітньо-виховний ідеал--освітній процес
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондар В.
Назва : Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2017. - № 6. - С. 20-25. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.2025 (Шифр О168872740/2017/6). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.2025. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.2025
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): логіка науки--методологія--наукова філософія
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.2025,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Култаєва М.
Назва : Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2017. - № 6. - С. 44-51. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.4451 (Шифр О168872740/2017/6). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.4451. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.4451
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішня логіка--комунікація--самокритика--філософська педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.4451,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)