Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (163)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лютий<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Буйницька, Оксана Петрівна.
    Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету / О. П. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 1-16, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- інтернет-портал -- рейтинги
Анотація: Формування позитивного іміджу є одним із основних завдань сучасних університетів. У реаліях сьогодення заклади вищої освіти становлять конкуренцію один одному, використовують різні засоби для залучення абітурієнтів, інвестицій, пошуку вітчизняних та міжнародних партнерів. Саме загострення конкуренції на ринку освітніх послуг стало передумовою до формування поняття іміджу університету. Імідж є цінним активом університету, який разом з іншими компонентами виступає реальним джерелом конкурентоспроможності і ключовим фактором адаптації університету до зовнішніх умов, до просування у світовому освітньому просторі. Щоб університет став успішним необхідно підтримувати зовнішню репутацію, застосовувати політику відкритості і доступності. У статті описано основні складові формування позитивного іміджу університетів, визначено особливості інтернет-порталу як однієї зі складових формування іміджу для підвищення позиції у міжнародних рейтингах, зокрема вебометричному. Здійснено порівняльний аналіз основних вебометричних показників Київського університету імені Бориса Грінченка за лютий 2019 року та липень 2019 року. Описано результати моніторингу офіційного порталу Університету Грінченка за допомогою сервісів Google Search Console, Google Analytics, Google My Business, Majestic SEO. Задля підвищення вебометричних показників проведено опитування щодо модернізації порталу Університету Грінченка. Проаналізовано результати опитування студентів та викладачів щодо оцінки дизайну, структури, навігації, періодичності використання порталу, зручності роботи на різних пристроях тощо та враховано їх для модернізації. Візуалізацію результатів опитування представлено за допомогою інструменту для бізнес-аналітики Power BI, перевагою якого є побудова інтерактивних звітів, з ключовими показниками діяльності. З урахуванням доопрацювання порталу для забезпечення оптимального представлення університету повторно проаналізовано системою Google Analytics, яка засвідчила підвищення рівня показників, які сприятимуть позитивному іміджу Університету Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Смірнова, В.
Тютюнник, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: О283150799/2021/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці здобувачів вищої освіти в умовах магістратури (на прикладі навчальної дисципліни "Освітологія") / В. Огнев’юк, О. Проценко, О. Мельниченко. - С.1-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) / І. Срібняк. - С.16-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Волощенко, Ю. Соматичні рухи як концепт у сучасній парадигмі сфери фізичної культури і спорту / Ю. Волощенко. - С.29-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Управління знаннями як основа якості вищої освіти / О. Горбань. - С.45-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Власюк, О. Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти / О. Власюк, Т. Дараган. - С.60-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України / О. Башкір. - С.77-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Лашук, Н. До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти / Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина. - С.91-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Leshchenko, T. Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - С.105-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Papadopoulos, I. Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners / I. Papadopoulos. - С.119-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Нежива, Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання / Л. Нежива, С. Паламар. - С.144-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Застосування медіазасобів у змісті дисципліни "Іншомовна освіта: іноземна мова з методикою навчання" / Л. Петрик. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Власій, О. Формування цифрової компетентності соціального педагога як шлях до професійного росту / О. Власій, О. Дудка, Н. Іваночко. - С.185-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи / Н. Дика, О. Глазова. - С.205-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Kovalenko, O. Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience / O. Kovalenko, O. Litichenko. - С.221-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Срібняк, І.
    Особливості проведення національно-просвітницької роботи у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина (червень 1916 – лютий 1917 рр.) [Електронний ресурс] / І. Срібняк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 16-28, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- Просвітня громада -- вчитель -- табір Вецляр -- Німеччина
Анотація: В статті проаналізовані особливості проведення національно-просвітницької роботи в середовищі полонених вояків-українців у таборі Вецляр, Німеччина, протягом червня 1916 – лютого 1917 рр. З моменту українізації табору (вересень 1915 р.) вона велась заходами членів Просвітнього відділу СВУ, а з травня 1916 р. – після створення Просвітньої громади ім. М. Драгоманова – перейшла до сфери відповідальності її членів з числа полонених. Завдяки приїзду групи українських активістів з табору Фрайштадт (Австро-Угорщина) стало можливим організувати щоденне проведення занять у таборовій народній школі грамоти та стале функціонування всіх освітніх курсів. Громада дбала про забезпеченість школи вчительським складом з числа самих полонених, разом з тим дуже важливою була й участь у викладацькій роботі цивільних членів Просвітнього відділу СВУ – просвітян з гімназійною або університетською освітою. Крім того, члени Просвітньої громади готували скликання загальнотаборових зборів (вічей), призначали референтів для культурноосвітньої роботи в окремих блоках табору, опікувались таборовою бібліотекою. В рамках Громади діяв учительський гурток, члени якого мали можливість вдосконалювати свої професійні компетенції на спеціальних семінарах, які час від часу скликались у таборі. З огляду на те, що в складі товариства об’єдналася найсвідоміша та найактивніша частина полонених, члени Просвітньої громади справляли вирішальний вплив на всі сторони культурно-освітнього і національноорганізаційного життя в таборі. Крім того, громадівці активно долучались й до активізації просвітнього життя полонених, які перебували у складі робітничих команд поза табором. Значною мірою завдяки їх зусиллям стало можливим національно освідомити значну кількість полонених українців, які пізніше увійшли до лав «Синьожупанної» дивізії, взявши діяльну участь у боротьбі за українську державність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: К269584624/2017/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2017р. № 2
Зміст:
Драч, О. Освітній простір Європи доби Просвітництва:дискусії щодо гендерних параметрів навчання / О. Драч. - С.3-9
Кл.слова: гендер, жіноча освіта, просвітники
Попенко, Я. Румунська дипломатія у боротьбі за Бессарабію на Паризькій мирній конференції (січень — травень 1919 р. / Я. Попенко. - С.10-17
Кл.слова: дипломатія, Румунія, бессарабське питання
Срібняк, І. Табір інтернованих Військ УНР у Пикуличах (Польща)(січень — лютий 1921 р.): умови перебування та моральний стан вояцтва / І. Срібняк. - С.18-24
Кл.слова: інтернатовані, армія УНР, шпиталь
Ілюк, Т. Публічна дипломатія України в Грецькій Республіці: становлення та історичні трансформації (1991–2011 рр.) / Т. Ілюк. - С.25-31
Кл.слова: діаспора, культурні проекти, дипломатія
Щербак, В. Українська держава на межі XVII–XVIII ст. / В. Щербак. - С.32-37
Кл.слова: Гетьманщина, абсолютизм, державні засади
Іванюк, О. Полкові музеї у Наддніпрянській Україні в XIX — на початку XX ст. / О. Іванюк. - С.38-46
Кл.слова: військові підрозділи, музейні колекції, експозиція
Бонь, О. Київське театральне середовище першої половини 1920-х років у щоденниках Василя Василька / О. Бонь. - С.47-52
Кл.слова: театральне середовище, щоденники, Василько Василь
Довжик, А. Жінки — викладачі педагогічних і мистецьких вишів Києва у 1920-ті роки / А. Довжик. - С.53-63
Кл.слова: жінки-викладачі, виші, науково-педагічна
Байталюк, О. Діяльність пам’яткоохоронних органів на Шепетівщині у 1920–1930-х рр. / О. Байталюк. - С.64-70
Кл.слова: інспектура, пам'ятки, примусово-суспільні роботи
Мусіяченко, О. Історичні події як фактор впливу на розвій музичного середовища Києва другої половини XIX — початку XX ст. / О. Мусіяченко. - С.71-77
Кл.слова: музика, детермінізм, синергетика
Лабур, О. Київська кінофабрика ВУФКУ та фільм О. Каплера "Право на жінку":історія однієї заборони / О. Лабур. - С.78-87
Кл.слова: жіноче розкріпачення, гендер, кінофабрика ВУФК
Гедьо, А. Особливості правового статусу греків Ніжина у XVIII — на початку XIX ст.: аналіз приватноправових актів / А. Гедьо. - С.88-95
Кл.слова: правовий статус, ніжинська грецька громада, архів
Будзар, М. Смерть Миколи Гоголя у сприйнятті сучасників: есе Григорія Ґалаґана "Друзям" / М. Будзар. - С.96-101
Кл.слова: українська еліта, Ґалаґан Григорій
Мицик, Ю. З листування Василя Кравченка і Бориса Грінченка / Ю. Мицик, І. Тарасенко. - С.102-108
Кл.слова: патріотизм, просвітництво
Анчабадзе, Г. Массовый террор в СССР. История одной семьи / Г. Анчабадзе. - С.109-113
Кл.слова: репресії, тоталітарний режим, Анчабадзе
Щербак, В. Резензія на книгу Брехуненко В., Синяк І. "Адвокати в судочинстві ранньомодерної Української держави — Гетьманщини" / В. Щербак. - С.114-115
Ковальов, Є. Рецензія на книгу Ададуров В. "Война цивилизаций: Социокультурная история русского похода Наполеона". — Т. 1: Религия — язык / Є. Ковальов. - С.115-116
Кравчук, О. Резензія на книгу Пиріг Р. Я., Тельвак В. В. "Михайло Грушевський: біографічний нарис" / О. Кравчук. - С.117
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: К269584624/2021/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2021р. № 2
Зміст:
Драч, О. "Докорінна реорганізація…": попечитель М. І. Пирогов (1858–1861) і заходи вдосконалення фаховості вчителів Київського навчального округу / О. Драч. - С.6-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Н. C. Безкоштовне навчання в Університеті св. Володимира у ХІХ ст. / Н. C. Соколова. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, М. Міські спільноти Києва початку 1880-х рр. у "Щоденнику" Олександра Половцова / М. Будзар, Т. Терещенко. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, О. Викладачі та студенти Вищого інституту народної освіти в Києві початку 1920-х рр. у системі більшовицького ідеологічного контролю / О. Бонь. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Салата, О. Казимир Малевич в авангардних дискусіях 1928–1930 років / О. Салата. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, С. Олена Апанович у колі київських науковців: навчання в аспірантурі / С. Савченко. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, О. Абеляр та Елоїза: особисті взаємини у соціокультурному контексті ХІІ ст. / О. Шевченко, А. Кліпенштейн. - С.49-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрєєв, В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина І. Іспанія. Листопад 1893 р. — лютий 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андрєєва, О. Каряка. - С.58-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Левітас, Ф. Переддень і початок німецько-радянської війни в дослідженнях істориків зарубіжжя / Ф. Левітас, Ш. Рамазанов. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Sadowska, J. Masowe przyjazdy Polaków na Ukrainę w latach 80. XX wieku jako przejaw przemian polityczno-gospodarczych w bloku wschodnim / J. Sadowska. - С.75-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Мотуз, М. Ян Замойський як представник Белзького воєводства на Варшавському конвокаційному сеймі 1573 року / М. Мотуз. - С.87-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Знак, М. Посли генерального сеймика Руського воєводства на коронаційний сейм 1669 року / М. Знак. - С.95-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Є. Ментальна мапа Григорія Ґалаґана: територіальне й етнонаціональне структурування в картині світу українського дворянина (середина 1830-х — середина 1860-х років) / Є. Ковальов. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Позднякова, І. Учнівські квартири: з історії повсякденного життя учнів Єлисаветградської шестикласної прогімназії 80-х років XIX століття / І. Позднякова. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Якубовський, І. Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини / І. Якубовський. - С.117-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, С. Колізії світського й духовного у державно-громадській діяльності митрополита Іларіона (Івана Огієнка) / С. Бондар. - С.124-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, В. Козацький реєстр 1638 р. як історичне джерело / В. Щербак. - С.131-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Яблонський, В. Пошуки зовнішньополітичного вибору Державного центру Української Народної Республіки у 1939–1940 рр. / В. Яблонський. - С.137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: К269584624/2022/1
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2022р. № 1
Зміст:
Андрєєв, В. Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина ІІ. Алжир. Лютий-травень 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андреєва, О. Каряка. - С.8-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Драч, О. "Були присутніми, слухали, ухвалили…": функціонування Варшавської жіночої прогімназії за протоколами засідань педагогічної ради 1914 року / О. Драч, О. Івахненко. - С.20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, І. З історії кооперативного руху в таборі полонених українців Вецляр, Німеччина: створення та діяльність спілки "Чайня” (грудень 1915 – 1916 рр.) / І. Срібняк, М. Палієнко. - С.30-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Казаков, Г. Афро-американська спільнота у період мобілізаційних заходів 1917 – 1918 рр.: надії та практика / Г. Казаков. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, В. "Вермахту потрібні солдати": виховання й освіта під впливом нацизму / В. Ковальчук. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Ходжін, М. Особливості суніто-шиїтського протистояння періоду "Арабської весни" / М. Ходжін. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Саган, Г. Історія становлення та сучасні тенденції релігійного життя українців Хорватії / Г. Саган. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікічук, В. Відображення історичної географії України на сторінках "Киевской старины" / В. Нікічук. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, О. Пам’ять і пам’ятники: імперська політика й українське суспільство на початку ХХ ст. / О. Іванюк, Д. Ремінна. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Гедьо, А. Розвиток освіти в Києві на сторінках газет "Нова Рада" й "Киевлянин" доби Центральної Ради / А. Гедьо, В. Шабранська. - С.79-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Назарчук, О. Політика радянської влади у галузі авіації на теренах України (січень - березень 1918 р.) / О. Назарчук, П. Сацький. - С.90-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Лобко, О. Маловідомі сторінки життя родини Лєдоховських. Архітектор Ігнатій Лєдоховський: творчість та доля / О. Лобко. - С.96-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Мицик, Ю. З листів лубенського полковника Леонтія Свічки / Ю. Мицик, І. Тарасенко. - С.107-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальов, Є. "Проєкт приєднання частини Малоросійського краю до Київської губернії" Григорія Ґалаґана та його ідеологічний контекст / Є. Ковальов. - С.116-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, М. У комунікаційному просторі українських інтелектуалів середини ХІХ ст.: листи Опанаса Марковича Григорію Ґалаґану / М. Будзар, Т. Терещенко. - С.124-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, В. Нові можливості дослідження ранньомодерної історії України: "Малоросійські справи", "Малоросійський приказ", "Батуринський архів…" / В. Щербак. - С.136-138
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Срібняк, І.
    Табір інтернованих Військ УНР у Пикуличах (Польща)(січень — лютий 1921 р.): умови перебування та моральний стан вояцтва / І. Срібняк // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 2. - С. 18-24DOI 10.28925/2524-0757.2017.23

Кл.слова (ненормовані):
інтернатовані -- армія УНР -- шпиталь
Анотація: У статті проаналізовано умови перебування та моральний стан інтернованих вояків-українців Армії УНР у таборі Пикуличі (Польща) у січні — лютому 1921 р. Доведено, що побут таборян характеризувався значними труднощами, що було зумовлено перенаселеністю, браком дров для опалення бараків, неякісним харчуванням, недотриманням санітарно-гігієнічних норм, присутністю полонених червоноармійців. Водночас інтернованим надавалась кваліфікована лікарська допомога, що давало змогу уникнути поширення в їхньому середовищі пошесних хвороб.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Андрєєв, В.
    Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина І. Іспанія. Листопад 1893 р. — лютий 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андрєєва, О. Каряка // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 58-66, DOI 10.28925/2524-0757.2021.28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Бернов Михайло -- Іспанія -- Алжир -- Сахара -- пішохідний туризм -- подорожні записки
Анотація: У статті розглянуто діяльність Михайла Бернова як одного із засновників пішохідного туризму у Російській імперії та Європі, його роль у розвитку комунікації між народами, суспільну актуалізацію знань про світ у численних публікаціях. У першій частині цієї розвідки реконструйовано маршрут подорожі М. Бернова з Франції до Іспанії, а далі — Іспанією, Алжиром і Сахарою 1893– 1894 рр. на основі його «подорожніх записок» «Испания, Алжир и Сахара» (Санкт-Петербург, 1899) і відомостей періодики. Зроблено висновок, що щирий інтерес і повага до місцевих традицій, ґрунтовні знання дозволили М. Бернову створити у своїх записках широке різнобарвне полотно життя Іспанії й народу цієї країни кінця ХІХ ст., зафіксувати особливості національної культури та характеру.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Андрєєва, С.
Каряка, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


    Андрєєв, В.
    Михайло Бернов як піонер пішохідного туризму: подорож Іспанією та Алжиром (Частина ІІ. Алжир. Лютий-травень 1894 р.) / В. Андрєєв, С. Андреєва, О. Каряка // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 8-19, DOI 10.28925/2524-0757.2022.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Бернов Михайло -- Іспанія -- Алжир -- Сахара -- пішохідний туризм -- подорожні записки
Анотація: У статті продовжено розгляд і реконструкцію маршруту пішої мандрівки Михайла Бернова колоніальними володіннями Франції у Північній Африці в 1894 р. як кореспондента паризького видання «Le Petit Journal». Джерельну основу дослідження становить його праця «Испания, Алжир и Сахара» (Санкт-Петербург, 1899) і відомості столичної та колоніальної французької періодики. Увагу приділено сприйняттю М. Берновим особливостей національного характеру та способу життя народів, які населяли регіон наприкінці ХІХ ст. Визначено внесок мандрівника у популяризацію пішохідних подорожей і ознайомлення широкого загалу з туристичним потенціалом Алжиру й частково Тунісу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Андреєва, С.
Каряка, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)