Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (32)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=магістерська<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Cherepiekhina, Olha.
    Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Cherepiekhina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P123-133, DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
розвиток педагогічної компетентності -- викладачі психології -- формальна освіта -- неформальна освіта -- магістерська програма -- студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Проценко, О. Б.
    Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн [Електронний ресурс] / О. Б. Проценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 238-247. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
магістр -- магістратура -- майбутній викладач -- магістерська програма
Анотація: Стаття присвячена проблемі підготовки викладачів вищих навчальних закладів за магістерськими програмами у країнах Європи. Актуальність обраної проблеми обумовлена необхідністю впровадження зарубіжного досвіду для забезпечення якісної підготовки викладачів в Україні. У статті охарактеризовано шляхи отримання ступеня магістра в Європі; проаналізовано досвід упровадження магістерських програм у Великобританії, Австрії, Франції, Греції. Доведено, що впровадження магістерських програм підготовки майбутніх викладачів в країнах Європи має практичну спрямованість, розвиває навички самостійного навчання, готовність до навчання впродовж життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Пономаренко, Н. Г.
    Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Н. Г. Пономаренко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 166-171. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
експерт з освіти -- експертиза -- магістерська освітня програма -- розвиток школи -- розвиток освітнього процесу -- методи дослідження -- консультування
Анотація: В статті проаналізовано освітні програми підготовки експертів з освіти в Німеччині, Австрії та Швейцарії, зокрема магістерські освітні програми «Розвиток школи та забезпечення якості» Вільного університету м. Берлін, «Розвиток освітнього процесу та школи» Педагогічної вищої школи м. Фрайбург, «Дослідження та розвиток школи» Тюбінгенського університету та «Розвиток школи» Педагогічних вищих шкіл м. Вайнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффгаузен, Тургау. Визначено передумови навчання за вищезазначеними програмами, обсяг навчального часу та основні аспекти підготовки експертів з в галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Лях, Т. Л.
    Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад [Електронний ресурс] / Т. Л. Лях, А. О. Попова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 145-154, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.14554. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврська програма -- вищий навчальний заклад -- громада -- магістерська програма -- організація громади -- підготовка фахівця до роботи -- розвиток громади
Анотація: У статті авторами аналізуються підходи до підготовки фахівців і дослідників у вищих навчальних закладах Європи з розвитку та організації громад. Автори звертають увагу на причини підготовки таких фахівців у європейських вищих навчальних закладах, а також презентують ряд бакалаврських та магістерських програм з підготовки дослідників та практиків, акцентуючи увагу на різноманітті суб’єктів, залучених до розвитку та організації місцевих громад у європейських країнах. Зокрема, вони порівнюють підходи до підготовки фахівців і дослідників з розвитку та організації місцевих громад у вищих навчальних закладах Великої Британії та континентальної Європи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Попова, А. О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)