Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (513)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=майстерність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Бикова, О.
    Специфіка роботи репортера в друкованих ЗМІ [Електронний ресурс] / О. Бикова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
репортер -- друковані ЗМІ -- літературна майстерність
Анотація: У статті розглянуто специфіку професії газетного репортера, що ґрунтується на поєднанні двох різних видів діяльності – збір новин і написання матеріалу. Наголошено на тому, що у кожному репортажі має відчуватися авторська індивідуальність. Майстерність автора при композиційній розробці тексту полягає в тому, що з численних засобів художньо-образного зображення дійсності мають бути підібрані лише ті, які найповніше і найяскравіше змалюють конкретне явище, подію чи ситуацію. Особливу увагу у статті приділено літературним здібностям журналіста, які проявляються у вмінні вдало використовувати у своєму матеріалі яскраві метафори, несподівані асоціації, сюжетні ходи, широко застосовувати мовне багатство.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Поліщук, К.
    Поетика ремарки Івана Тобілевича [Електронний ресурс] / К. Поліщук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
драматургія -- ремарка -- класифікація та функція ремарок -- драматургічна майстерність
Анотація: Ремарки є важливим структурним елементом драматургії та єдиною формою авторського мовлення у творі. Виконуючи суто службову функцію ремарки водночас займають особливе місце у формуванні ідеї драматичного твору, особливо це стосується творів «нової драми». Драматургія Івана Тобілевича перебуває на шляху до «нової драми», а тому дослідження особливостей ремарок у його творах, з огляду на їхню роль та функції, вельми важливе. У статті систематизовані ремарки драматурга за їхнім розташуванням (внутрішньотекстові, позатекстові, дійові особи) та функцією (емоційні, дійові, адресні, описові, просторові). Характерними для Тобілевича є ремарки, які описують помешкання козаків та заможних селян; меншою мірою трапляються описи зовнішнього вигляду хат, дворів; зовсім відсутні пейзажні описи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Моркотун, С.
    Презентація як засіб лінгвопсихологічного впливу на масову аудиторію [Електронний ресурс] / С. Моркотун. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
презентація -- переконання -- презентатор -- сугестія -- масова аудиторія
Анотація: Під час бурхливого розвитку соціальних комунікацій значної ваги набуває майстерність впливати на свідомість і думку широкого кола реципієнтів. Мовна сугестія – явище примусової сили слова, характеризоване використанням у практиці мовленнєвої взаємодії спеціальних мовних маркерів, які покликані впливати на вподобання людини. У статті розглянуто презентацію як засіб сугестії в історичному аспекті. Проведене дослідження дозволило автору запропонувати власне визначення поняття «презентація», обґрунтувати поєднання технік впливу як на свідомість, так і на підсвідомість під час презентації. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути психотехнічного ефекту маніпуляції
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Bezemchuk, Larysa.
    Engaging music-pedagogy students in online course [Електронний ресурс] / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P91-103, DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- музично-педагогічний факультет -- педагогічна майстерність -- дистанційне навчання -- засоби ІКТ -- онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Sokolova, Alla
Binytska, Kateryna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Minczanowska, Aleksandra.
    Znaczenie praktyk pedagogicznych w ksztaltowaniu warsztatu zawodowego przyszlych nauczycieli - doniesienie z badan / A. Minczanowska, A. Hruzd-Matuszczyk // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 158-163, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.158163. - Библиогр.: с. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вчителі

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка вчителів -- педагогічні практики -- професійна майстерність учителя -- вчителі-вихователі
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.158163,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Hruzd-Matuszczyk, Alicja
Хрузд-Матущик Аліса
Мінчановська Олександра


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Економова, О. С.
    Реалізація інструментально-виконавського досвіду студентів у концертній діяльності / О. С. Економова, Л. І. Гаркуша // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2021. - № 6. - С. 111-115, DOI 10.28925/2518-766X.2021.617. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
мистецька освіта -- формування музичного досвіду -- виконавська майстерність -- професійно-педагогічне та естрадне спілкування
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання у піаністів активного музикування в процесі їхньої виконавської діяльності. Висвітлено погляди визначних особистостей щодо вдосконалення виконавського рівня музиканта та художньо-естетичного розвитку суб’єктів навчання. Розглядається ставлення студентів до музично-творчої діяльності, сценічного виступу, який є найважливішою формою реалізації потреби музиканта у комунікації та адекватним способом залучення слухацької аудиторії до процесу спілкування з музичним мистецтвом. Висвітлено необхідні піаністичні навички, різні прийоми підготовки до концертного виступу і до самого процесу естрадного виконання твору. Враховуючи, що трудовою нивою вчителя-піаніста є насамперед художньопросвітницька діяльність, основою якої завжди була й залишається здатність до спілкування, тому є необхідність докладніше зупинитися на комунікативних аспектах музичного виконавства. Зазначено, що формування культури професійно-педагогічного спілкування, набуття відповідного досвіду студентами може відбуватися за умов поширення міжособистісної взаємодії суб’єктів навчання, що стане запорукою високого рівня професійно-творчої виконавської майстерності майбутнього музиканта.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Гаркуша, Л. І.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Троценко, Р. В.
    Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Р. В. Троценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 240-248. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- навчальний заклад -- студенти -- педагогічна майстерність -- рівень підготовки фахівців
Анотація: У статті розглянуто особливості організації освітнього процесу під час підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності;склад фонду методичних і науково-дослідних робіт, структура і зміст якого сформовані в результаті функціонування і розвитку ВНЗ, що відображають широкий діапазон діяльності професорсько-викладацького складу і наукових співробітників; розкрито сутність місії освітнього закладу; представлено функціональні блоки, що включають компоненти освітнього процесу; визначено, що кінцевою метою професійної освіти є підготовка високваліфікованих фахівців; представлена порівняльна характеристика рівнів освітнього процесу професійної підготовки фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

8.


    Стихун, Н. В.
    Тенденції розвитку професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва у практиці роботи сучасних вітчизняних шкіл [Електронний ресурс] / Н. В. Стихун. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 212-226, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.6128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гра -- емоційно-почуттєвий розвиток -- навчально-виховний процес -- професійна майстерність учителя -- театральне мистецтво -- театралізація -- театральна педагогіка -- художньо-творча діяльність
Анотація: У статті аналізується проблема професійної майстерності вчителя засобами театрального мистецтва; розкривається виховне значення театралізації, гри у навчальному процесі; розглядається художньо-творча діяльність педагогів у практиці сучасних вітчизняних шкіл; акцентується увага на некомпетентності вчителів у галузі теорії театральної педагогіки, творчій ініціативі педагога та його емоційно-почуттєвому розвитку, креативності, позакласній роботі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Купрій, Т.
    Анкета "викладач очима студентів" як інструмент реалізації підвищення якості освіти у ЗВО [Електронний ресурс] / Т. Купрій. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 64-79, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- викладачі -- опитування -- студентство -- якість освіти
Анотація: У статті висвітлено питання дієвості анкети «Викладач очима студентів» як інструменту оцінювання особистісних і професійних якостей викладачів та їх прямі зв’язки зі студентством у контексті педагогічного, соціологічного, управлінського вимірів та крос-культурних соціологічних досліджень. Розкрито різні підходи до формування питань анкети світових університетів із акцентом на педагогічну майстерність, контакт з аудиторією, інтерес студентів до предметів, значимість для майбутньої професійної діяльності. Запропоновано автором дослідження власну анкету, апробовану в пілотажному соціологічному дослідженні та теоретично корисну для педагогів й адміністративного корпусу, які спонукатимуть викладача до самовдосконалення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Ковальська, Марина.
    Методи викладання та педагогічні особливості організації навчального процесу студентських газетних редакцій [Електронний ресурс] / М. Ковальська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 184-198, DOI 10.28925/2312-5829.2024.112 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання журналістики -- журмайстерність -- підготовка фахівців -- журналістська майстерність -- газетна редакція -- педагогіка вищої школи
Анотація: В статті з точки зору загальних підходів сучасної педагогіки вищої школи виокремлені особливості організації навчального процесу підготовки та видання газет студентами-здобувачами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю «журналістика».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)