Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1667)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Мережеві ресурси (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=менеджмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Batechko N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union/N. Batechko // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.342-357
2.

Іващенко М. Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти/М. Іващенко, Т. Бикова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.107-115
3.

Калінічева Г. Управління знаннями та інформацією як чинник забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід/Г. Калінічева // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 4.-С.76-85
4.

Калашнікова C. А. Еволюційні рівні та професіоналізація управління/C. А. Калашнікова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010,N № 2.-С.50-70
5.

Канафоцька Г. П. Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості/Г. П. Канафоцька // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011,N № 1.-С.185-196
6.

Каричковський В. Особливості вступної кампанії у вищих аграрних навчальних закладах України/В. Каричковський // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2017,N Вип. 1/2.-С.160-165
7.

Крохмаль Н. Класифікація технологій управління закладами освіти/Н. Крохмаль, С. Мирошниченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.36-50
8.

Лисенко О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти/О. Лисенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.68-73
9.

Освітологія - 2020г.,N 9 (Введено оглавление)
10.

Покришень Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики/Д. Покришень, С. Олексієнко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N N 6.-С.55-62
11.

Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент"/Т. Скрипник [та ін.] // Освітологія. -Київ ; Варшава:Едельвейс, 2020,N № 9.-С.61-74
12.

Скрипник Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти/Т. Скрипник // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 1.-С.118-130
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)